Als purist moet je je schamen om met zo`n brok roest onder je auto te rijden

Robke schreef:http://www.google.nlMarcelRXE schreef:Hallo Forummers,
Nu ik toch lid ben van dit forum en bezig ben om mijn Scenic van 2001 een beetje op te pimpen heb ik meteen al de eerste vraag.
Ik ben in het bezit gekomen van een gebruikte Sebring einddemper met als type codering ;
typ 955
E4 030839
Deze is mij verkocht als een einddemper die zowel onder de Megane HB, Coupe als de Scenic past. Het is een demper met twee ovaal/vierkante uitgangen.
Is er iemand die iets kan met bovengenoemde typenummers?
Ik hoor het graag.
Groeten,
Marcel
Hoho, met het betere bak en braad werk wil ik het nog even rekken.Christiaan schreef:Tom, stop met zeuren over die uitlaat en koop een miltek!![]()
![]()
Als purist moet je je schamen om met zo`n brok roest onder je auto te rijden
Heb ik nu ook al zonder middendemperMaarten-Jan schreef:Ik ga mee met Christiaan, ding geeft echt een behoorlijk bruut geluid, moet je wat voor over hebben
Moet ik hier echt serieus op reageren? Misschien is het wel een Rebring of een Semus.antoine schreef:Zeker weten dat het een Sebring is en geen Remus? Wanneer je op google zoekt kom je alleen Remus tegen met dat nummer gecombineerd met een vw..
hangt 'ie vrij? schud 'm eens heen en weer en luister of er gruis in de demper ligt.Miguel16V schreef:vraagje:
Ik heb onder mijn clio 16v een devil gehangen, nu maakt ie als je gas lost rond de 2500 toeren z'n trillend geluid.
stilstaand al eens gehoord en het komt echt uit die devil.
iemand een idee/ervaring?
grts
De laatste tijd rijdt ik vrij korte stukjes(+- 20km/ dag)Tom schreef:Buitenkant. Binnenkant wordt nogal lastig. rijd je veel korte stukjes dan gaat je uitlaat roesten van binnenuit.