Waar is dat op berust Abel?
Het inlaatspruitstuk is wat anders dan het blok. Die is juist lager dan een f7, vandaar ook het ontbreken van nokkenasdragers...
Ik denk dat ik niet helemaal duidelijk ben geweest het is een t4 uit een s40 blijkbaar zijn die blokken ook voor de helft van renaultgr al weet ik dit niet zker
het is voor mij makkelijker een blok van een volvote pakken vanwege me werk
Die blokken zijn in basis geleverd in de Laguna Phase I en Safrane, maar ik vraag me af of daar überhaupt motorsteunen voor zijn om dit blok in een Twingo te hangen. Ik denk dat je zelf iets moet fabrieken.
Willem-Jan schreef:Die blokken zijn in basis geleverd in de Laguna Phase I en Safrane, maar ik vraag me af of daar überhaupt motorsteunen voor zijn om dit blok in een Twingo te hangen. Ik denk dat je zelf iets moet fabrieken.
als de basis een F blok is moet dat toch lukken met clio en/of r5 steunen?
Willem-Jan schreef:Die blokken zijn in basis geleverd in de Laguna Phase I en Safrane, maar ik vraag me af of daar überhaupt motorsteunen voor zijn om dit blok in een Twingo te hangen. Ik denk dat je zelf iets moet fabrieken.
Dat is geen probleem, twingo met C motor was ook een staande motor. Enige steun waarvoor je zelf wat moet fabrieken is de voorste steun.
dat zijn toch niet de renault blokken meer? dat is toch de 2.5-1cylinder?
een eigen blok van volvo. die dus niet echt goed compatible is met de renault tenzij je een laguna of een saf hebt. aangezien die volvo blokken ook wel in die auto's geplaatst zijn.
Abel schreef:dat zijn toch niet de renault blokken meer? dat is toch de 2.5-1cylinder?
een eigen blok van volvo. die dus niet echt goed compatible is met de renault tenzij je een laguna of een saf hebt. aangezien die volvo blokken ook wel in die auto's geplaatst zijn.
Ja, dat bedoelde ik hierboven ook. Ik denk dat je zelf motorsteunen moet maken voordat dit in een Twingo past.