Andrews (supercinq) schreef:dat kabelboom gedeelte heb ik even opzij geschoven..
ben nu eerst de dingen aan het doen die ik wel leuk vind
oftwel de technische zaken.
mocht er iemand handig zijn met electro
en tijd hebben
voor niks hoeft het niet te wezen..
Als je nou om de hoek woonde was ik wel even langs gekomen. kan nooit moelijk wezen.
Als de ECU spanning krijgt loopt een F7P ALTIJD. anders is de bobine/BDP of ECU gewoon dood.
aangezien ik dadelijk een gewichtstoename aan de voorkant zit
en ik het wel veilig wil houden.
zit ik te denken om een schroefset(wiechers) van een clio16v
aan te gaan schaffen..
past dit 1 op 1 op de gtt fusee's??
of moet ik dan ook clio fusee's gaan monteren?
dit in combi met fk topschotels van een gtt kit
lijkt me dit een set wat wel beter afgestemd moet zijn op het 1.8 gewicht.
eerst maar met de gt veerpoten gaan kloten, de clio 16V is echt te stug. dat is al wel veker gedaan maar die veert te stug dan. Het gewichts toename valt wel wat mee. Want de carros van clio is ook zwaarder.
normale topschotels kun je wel gebruiken maar dan moet je een ring draaien om de kleinere diameter van de veren te compenseren. de fk schotels hebben de lager er al inzitten en passen 1 op 1 op de veren
En loopt hij al!? jammer dat ik dat niet meer mee heb kunnen maken! Succes met afbouwen. Ben echt benieuwd of ie start!! Als er vragen zijn weet je me te vinden
met dank aan niels
is er dus een vonk
wilde gisteren nog verder gaan met de benzinetoevoer.
(wil ik via het contact laten lopen)
enkel had de acuu geen zin meer om de motor rond te slingeren.
staat nu aan de lader.
en vanavond maar weer verder.
Leuk als je even verteld hoe het nu opgelost is?
Ik heb de brandstofpomp van de 9 via de Clio draadboom.
Ben je gelijk van dat stomme toerenteller gestuurde relais af...
Je zal niet de eerste zijn die de knocksensor met de koudestartinjector heeft verwisselt. Knocksensor heeft een rond coax kabeltje. Koude startinjector 2 draadjes.
Injectoren: Er zit een stekker vanaf de ECU naar alle vier de injectoren. Ze worden alle 4 parallel aangestuurd. Met een multimeter kun je checken of ze 12V krijgen. Je kunt er ook een lampje over zetten, dat zal dan gaan flikkeren als de krukas draait. Geen kortsluiting maken tijdens het meten, daar kan de ECU niet tegen.
Slangen: Ook ik heb al twee keer gehad dat de aanvoer en de afvoer verwisseld waren.
Dit videotje bedoel ik: http://www.youtube.com/watch?v=UkjkvBVY ... r_embedded#!