En ik heb vanacht van die (of een soortgelijke) 5 gedroomd...

Tutuur, nee een blok heeft ook potentie tot misschien wel meer dan 790pk, en een rollenbankje zegt dan nog niks, wat doet zon blok qua koeling als je bv 3 keer binnen 10 min van 100 naar top gaat of 5 min volgas draait.tutuur schreef:Nu rakel je andere dingen op, het ging om het feit dat het blok er potentie voor heeft of niet![]()
Ordeelt u zelf:
Opmerking te ontkrachten incl. Bewijs, wat is er dan zo moeilijk aan om gewoon te zeggen: pfoe, dat had ik niet verwacht van een Renault!Luco/Alpine-racer schreef:Leuk blokje, alleen 400pk lijkt me wat optimistisch.
Daar kun je nog wat leuks van makenWouter de Wit schreef:ach we kunnen ook weer on-topic gaan
Deze heeft noooooit zoveel PK
http://link.marktplaats.nl/506425988
250 adw is nog leukersieger everts schreef:Zijn leuke getallen, alleen je scheurt heel je 5 doormidden. (ook leuk een 2,5)
200 adw is leuk zat
hey....ga eens van je achterpotenLuco/Alpine-racer schreef:Jo, je weet zelf wat je allemaal moet doen, en de meeste leren met schade en proberen.
Nogmaals, iedereen kan roepen dat die 400, 500 of 600 pk heeft, italianen, engelsen, laat maar zien dan, en laat dan ook even zien hoe lang het heel blijft.
Ik zie wat betreft deze williams blokken alleen maar getypte getalletjes voorbij komen.
Verder zit je dan nog met koeling, injectoren en allerlei andere randapparatuur die van invloed is op vermogen en betrouwbaarheid.
de voorbeelden die ik aanhaal zijn geen theorie maar bewezen in de praktijk. Dhayrone gebruikt hem als daily en Pat zijn 1.8 die hoeft ook geen verdere uitleg.Luco/Alpine-racer schreef: Hee Jo, ik trek het niet in twijfel, vind het optimistisch, theoretisch is allemaal leuk, maar 400pk vergt nogal wat aanpassingen, ik ga er ook van uit dat als mensen iets roepen over pk's het ook haalbaar is voor stervelingen en niet alleen voor miljonairs met een hele dikke kontzak vol met geld![]()
Leg eens uit want daar volg ik je niet ? Als je het blok van Jochem bedoeld, dat rijd op std zuigers (low boost).Luco/Alpine-racer schreef: Voor wat betreft die 1.8tjes met turbo, ik meen dat er daar ook al een aantal van stil staan.
das de derde x dat je dit nu zegt, zou het dan toch waar zijn ?Luco/Alpine-racer schreef: Maar ja ik ben achterlijk, dus wat weet ik ervan![]()
Het is on topic, gaat over een Marktplaatsblokje ChrisChris schreef:Heren, kunnen we hier weer on-topic?! Dank!