ACT: Mégane III RS Coupe

Post hier al je vragen over de Renault Mégane
Plaats reactie
AnthonyR
Moderator
Berichten: 8899
Lid geworden op: do 22 sep 2005 15:27
Locatie: Gorinchem
Contacteer:

Ze moeten natuurlijk wel een beetje zeldzaam blijven :D Mooi plekje voor die van u (Y) ;-)

[img]http://i6.photobucket.com/albums/y243/s ... C_9264.jpg[/img]

In gezelschap met nog een zeldzaam uitgevoerde Clio RS (Y)
Case_RS
Berichten: 53
Lid geworden op: ma 7 feb 2011 8:33
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

AnthonyR schreef:Ze moeten natuurlijk wel een beetje zeldzaam blijven :D Mooi plekje voor die van u (Y) ;-) In gezelschap met nog een zeldzaam uitgevoerde Clio RS (Y)
Schitterend plekje en natuurlijk een schitterende foto.. Tja.. je woont vlakbij heh? Gorinchem zeker... Kom maar langs als ie afgeleverd wordt. Zie je dan ook graag even.. Waarschijnlijk 14 januari..

Wat voelt die Trophy zich daar heerlijk zo...;) Goed gezelschap!!!

Groet,
Case_RS
AnthonyR
Moderator
Berichten: 8899
Lid geworden op: do 22 sep 2005 15:27
Locatie: Gorinchem
Contacteer:

Ik fotografeer voornamelijk de occasions op de locatie Gorinchem. En waar het kan help ik weleens mee om en in het pand. (Y)

En voor mij is het inderdaad om de hoek. 1 km :D Kom er al jaren als Renault enthousiasteling (Y)
Case_RS
Berichten: 53
Lid geworden op: ma 7 feb 2011 8:33
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

AnthonyR schreef:Ik fotografeer voornamelijk de occasions op de locatie Gorinchem. En waar het kan help ik weleens mee om en in het pand. (Y)

En voor mij is het inderdaad om de hoek. 1 km :D Kom er al jaren als Renault enthousiasteling (Y)
Ja.. Ik had het met Bjorn al over de kwaliteit van je foto's... Dus als je de 14e januari kan (op een zaterdag), dan zie ik je graag. Bjorn is al even enthousiast als jij! Dus de 14e vieren we die aflevering even! Duurt wel even, want we moeten dan nog banden wisselen.. haha...

Moet er weer om 6.30 uur uit.. dus maffen nu!

Groet,
Case_RS
Jacob Priem
Berichten: 1676
Lid geworden op: ma 21 mei 2007 18:34

Wat is dat dan voor zeldzaam uitgevoerde RS Anthony ?

Ik mag volgende week de RS even inleveren bij vkv Gorinchem voor een 80.000 km beurt, zal gelijk eens even gaan kwijlen bij dit speelgoed :D
Patrick RS
Moderator
Berichten: 14793
Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
Car: Megane

AnthonyR schreef:Ze moeten natuurlijk wel een beetje zeldzaam blijven :D Mooi plekje voor die van u (Y) ;-)

[img]http://i6.photobucket.com/albums/y243/s ... C_9264.jpg[/img]

In gezelschap met nog een zeldzaam uitgevoerde Clio RS (Y)
:yum: :ja: :yest:

Damnz. :worship:
AnthonyR
Moderator
Berichten: 8899
Lid geworden op: do 22 sep 2005 15:27
Locatie: Gorinchem
Contacteer:

Jacob Priem schreef:Wat is dat dan voor zeldzaam uitgevoerde RS Anthony ?

Ik mag volgende week de RS even inleveren bij vkv Gorinchem voor een 80.000 km beurt, zal gelijk eens even gaan kwijlen bij dit speelgoed :D
Volgens mij de enige RS Cup in deze kleur in Nederland.
AnthonyR
Moderator
Berichten: 8899
Lid geworden op: do 22 sep 2005 15:27
Locatie: Gorinchem
Contacteer:

Dat is een luxe met cup onderstel :D Volgens mij ;) En zonder zwart dak, zonder matte Cup wielen. (Y)
Therion
Berichten: 93
Lid geworden op: ma 23 aug 2010 11:50
Car: Megane III RS265 cup
Locatie: Middelburg

Herkent iemand dit euvel:

Als ik na een dag werken wegrij van de P-plaats op het werk, moet ik vrij scherp naar links sturen om uit het parkeervak te komen. Tijdens het rijden hoor ik dan een soort knarsend geluid bij het rechter voorwiel vandaan komen. Het is ook voelbaar aan het stuur, en het voelt een beetje alsof je met een compleet lekke voorband rijdt. De frequentie van het geluid komt overeen met een omwenteling van het wiel.
Het euvel doet zich alleen voor bij zeer scherp sturen tijdens het (stapvoets) rijden na een koude start. Als ik de straat uit ben is het al niet meer.

Het gekke is, dat dit nu de 3e auto achter elkaar is die dit euvel heeft. Hiervoor de megane tce180 en de nissan 350Z hadden precies hetzelfde.
Bij de nissan heb ik er een paar keer zeer uitgebreid naar laten kijken, maar daar is nooit iets uitgekomen. Er zat in elk geval nergens speling op, en er was geen zichtbaar bewijs dat er ergens iets aanliep. Ze verzekerden me dat het weinig kwaad kon verder.

Wat zou het anders kunnen zijn? Aanslag op de schijfremmen misschien? Of is het iets wat typisch is voor dit soort ophangingssystemen?
Patrick RS
Moderator
Berichten: 14793
Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
Car: Megane

JA ik denk dat je moet denken aan aanslag op schijven. Dat rem je er na 2 keer remmen er wel vanaf.

Niet te druk om maken (Y)
Gebruikersavatar
Rik Hamberg
Berichten: 2448
Lid geworden op: di 5 jun 2001 0:00
Car: Clio IV R.S. (JS)
Locatie: Loozen (bij Gramsbergen)

Volgens mij heeft het te maken met je stuurbekrachtiging. Mijn 'oude' Coupé heeft het ook wel meen ik wel eens te horen.
<>RenaultSport<>--------------------------Projectpagina
Allepinie
Berichten: 887
Lid geworden op: vr 30 sep 2005 13:19
Car: Clio III RS

Misschien een stomme vraag, maar als het steeds gebeurt na je werk, bij het wegrijden, ligt het dan niet aan de parkeerplek op je werk? Losse tegels, grind oid?
Case_RS
Berichten: 53
Lid geworden op: ma 7 feb 2011 8:33
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Patrick.B schreef:JA ik denk dat je moet denken aan aanslag op schijven. Dat rem je er na 2 keer remmen er wel vanaf.

Niet te druk om maken (Y)
Wat Patrick zegt klopt wel.. Ik rij soms een paar dagen (4) niet.. Dan roesten de schijven behoorlijk op bij vochtig/nat weer.. Als ik dan achteruit rij om de oprit te verlaten zitten de remblokken als het ware bijna vastgeroest en hoor je ze loskomen: 'KNAK'. N.b.: De auto staat gewoon in de 1e versnelling en geen handrem aangetrokken. In de winter kunnen ze met aangetrokken handrem dan 'echt' vastvriezen.

Niks aan de hand dus zou ik ook zo zeggen. Ff rijden en ze zien er weer als spiegeltjes uit.. haha..

Groet,
Case_RS
Therion
Berichten: 93
Lid geworden op: ma 23 aug 2010 11:50
Car: Megane III RS265 cup
Locatie: Middelburg

Allepinie schreef:Misschien een stomme vraag, maar als het steeds gebeurt na je werk, bij het wegrijden, ligt het dan niet aan de parkeerplek op je werk? Losse tegels, grind oid?
Nope, superstrak asfalt :D
Case_RS schreef:Wat Patrick zegt klopt wel.. Ik rij soms een paar dagen (4) niet.. Dan roesten de schijven behoorlijk op bij vochtig/nat weer.. Als ik dan achteruit rij om de oprit te verlaten zitten de remblokken als het ware bijna vastgeroest en hoor je ze loskomen: 'KNAK'. N.b.: De auto staat gewoon in de 1e versnelling en geen handrem aangetrokken. In de winter kunnen ze met aangetrokken handrem dan 'echt' vastvriezen.
Dit laatste is zeker niet het geval, want dat is 1x KNAK en ze zijn los. Ik kan dus normaal wegrijden zonder die KNAK, maar zodra ik scherp naar links stuur hoor ik dat geknars bij iedere wiel-omwenteling. Als ik tijdens dat scherp naar links sturen ietsjes tegenstuur, dan is het geluid gelijk bijna weg.
Martijn Kool
Berichten: 6440
Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
Locatie: Nijverdal

je stuurbekrachtigingspomp heeft er het meeste moeite mee als je maximaal instuurt, grote kans dat deze het is zoals al eerder aangegeven :)
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Therion
Berichten: 93
Lid geworden op: ma 23 aug 2010 11:50
Car: Megane III RS265 cup
Locatie: Middelburg

Dat klinkt ook best logisch, aangezien het minder wordt als ik iets tegenstuur. Maar zou dit dan niet altijd moeten zijn, en niet alleen bij een koude start? En ook zie ik de relatie met de omwenteling van een wiel niet zo direct, of zou dat gewoon toeval zijn?

edit: net ff gegoogled, en het zou kunnen dat er lucht in het systeem zou kunnen zitten. En dit kan een krakend geluid veroorzaken.

Volgende week vrijdag moet ik toch voor een beurt naar de Dealer, ik zal er gelijk eens naar vragen.
Bertmegane
Berichten: 24
Lid geworden op: wo 23 mar 2011 8:30
Locatie: Belgium, Scherpenheuvel, Bredene

Bij mijn RS hetzelfde fenomeen als hij een paar dagen in de garage gestaan heeft, ik heb soms de indruk dat de grote remklauwen er voor iets tussenzitten en een beetje blijven plakken bij de eerste wielomwenteling.

Gr Bert
Jacob Priem
Berichten: 1676
Lid geworden op: ma 21 mei 2007 18:34

Patrick.B schreef:
AnthonyR schreef:Ze moeten natuurlijk wel een beetje zeldzaam blijven :D Mooi plekje voor die van u (Y) ;-)

[img]http://i6.photobucket.com/albums/y243/s ... C_9264.jpg[/img]

In gezelschap met nog een zeldzaam uitgevoerde Clio RS (Y)
:yum: :ja: :yest:

Damnz. :worship:
Vandaag nog even bij deze RS (en de rest van het speelgoed) in Gorinchem staan kwijlen.... machtig mooi hoor!! Zag dat op de zwarte trophy ook al een bordje verkocht stond trouwens.

Bij een "normale" Renault dealer staat er nooit zoveel RS speelgoed in de showroom / op het terrein (wat zeg ik: vaak ben ik de enige op dat moment). Toen ik vanochtend aankwam was de score buiten al : 2 x Clio 3 RS phase 2 en 1 x Megane 2 RS :D Toen binnen al het speelgoed nog :worship: De blauwe Alpine (de 5 met 300.000 km en ook de A110) zijn ook pareltjes zeg!

Edit : vreemde lak trouwens op het dak van de Trophy's (ben vergeten te kijken bij de zwarte trophy). Die zijn zwart gespoten, maar geen metallic lak gek genoeg. De JS lak steekt des te meer af natuurlijk, maar de combinatie met metallic zwart was toch mooier geweest denk ik.
AnthonyR
Moderator
Berichten: 8899
Lid geworden op: do 22 sep 2005 15:27
Locatie: Gorinchem
Contacteer:

Het dak is geplakt en niet zwart gespoten. ;-)
Jacob Priem
Berichten: 1676
Lid geworden op: ma 21 mei 2007 18:34

aha... die folie eraf trekken dan ! ;-)
Case_RS
Berichten: 53
Lid geworden op: ma 7 feb 2011 8:33
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Jacob Priem schreef:
Patrick.B schreef:
AnthonyR schreef:Ze moeten natuurlijk wel een beetje zeldzaam blijven :D Mooi plekje voor die van u (Y) ;-)

[img]http://i6.photobucket.com/albums/y243/s ... C_9264.jpg[/img]

In gezelschap met nog een zeldzaam uitgevoerde Clio RS (Y)
:yum: :ja: :yest:

Damnz. :worship:
Vandaag nog even bij deze RS (en de rest van het speelgoed) in Gorinchem staan kwijlen.... machtig mooi hoor!! Zag dat op de zwarte trophy ook al een bordje verkocht stond trouwens.

Bij een "normale" Renault dealer staat er nooit zoveel RS speelgoed in de showroom / op het terrein (wat zeg ik: vaak ben ik de enige op dat moment). Toen ik vanochtend aankwam was de score buiten al : 2 x Clio 3 RS phase 2 en 1 x Megane 2 RS :D Toen binnen al het speelgoed nog :worship: De blauwe Alpine (de 5 met 300.000 km en ook de A110) zijn ook pareltjes zeg!

Edit : vreemde lak trouwens op het dak van de Trophy's (ben vergeten te kijken bij de zwarte trophy). Die zijn zwart gespoten, maar geen metallic lak gek genoeg. De JS lak steekt des te meer af natuurlijk, maar de combinatie met metallic zwart was toch mooier geweest denk ik.
Tja... Ik laat hem toch maar even zoals ie is... Weet dat het folie is.. kan er altijd nog een keertje vanaf.. Maar zo is het in ieder geval een FRANSE! Haha...

Ik krijg wel een nano coating over de auto heen. Heeft iemand daar ervaring mee? Omdat vanwege die 'plakstrip' zwart ik hem niet door de wasstraat kan sturen maakt dat het schoonmaken van die gele Puma in ieder geval wel makkelijker...

Dit is nog wel een leuk overzicht van de Trophy's.. De Nederlandse staan er nog niet bij: Maar wel een mooi overzicht hoe de Trophy's over Europa zijn verdeeld, met de nummers en uitvoeringen (kleur ook) erbij:
http://www.meganers.fr/phpBB3/viewtopic ... 45&t=23450

En zo gaan de Duitsers (Sportrenault.net) brullend (met RS'en') naar Heidelberg:
http://www.youtube.com/watch?v=HwWWAvG2 ... kGyjoq_Qzc

De Slovenen (Trophy 004) hebben een mooie fotoreportage gemaakt:
http://www.siol.net/data/fotogalerije/a ... rophy.aspx

Groet
Case_RS
Laatst gewijzigd door Case_RS op vr 16 dec 2011 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen



Auw
Ed87
Berichten: 297
Lid geworden op: do 19 mei 2011 20:21

auwwwwwww :(
Patrick RS
Moderator
Berichten: 14793
Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
Car: Megane

Nice:

Case_RS
Berichten: 53
Lid geworden op: ma 7 feb 2011 8:33
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Hallo Patrick..

Dit is 'very nice'. Dat je zo'n vergelijking uitprobeert.. enfin: de beste wint altijd.. haha...

Niet dat ik als een maloot die Trophy ga afraggen. Maar hij blijkt in ieder geval een stuk voorspelbaarder dan de achterwiel aangedreven Nissan.

Nou scheuren ze op deze video ook tijdens natte condities.. dus dan spelen niet alleen het verschil in aandrijving, maar ook de banden een grote rol. Zo zie je ook maar: vermogen moet je wel op de weg kunnen brengen.

Ik merkte dat meteen na de bandenwissel van Dunlop Maxx TT naar Michelin Alpin PA3 winterbanden. Meer grip, ook bij maximale acceleratie van de RS en stuurt makkelijker de bocht door. Ben benieuwd als ze straks onder de Trophy zitten. Daarna in het voorjaar nog de Bridgestone Potenza testen. Kan niet wachten!

Groet
Case_RS
TymenJ
Berichten: 48
Lid geworden op: do 20 jan 2011 14:55
Car: Megane 3 RS
Locatie: Rotsterhaule

Therion schreef:Dat klinkt ook best logisch, aangezien het minder wordt als ik iets tegenstuur. Maar zou dit dan niet altijd moeten zijn, en niet alleen bij een koude start? En ook zie ik de relatie met de omwenteling van een wiel niet zo direct, of zou dat gewoon toeval zijn?

edit: net ff gegoogled, en het zou kunnen dat er lucht in het systeem zou kunnen zitten. En dit kan een krakend geluid veroorzaken.

Volgende week vrijdag moet ik toch voor een beurt naar de Dealer, ik zal er gelijk eens naar vragen.
Dit is een bekend fenomeen. Op het Engelse Meganesport.net forum heeft men het er ook al over gehad, waarbij men zelfs dacht dat het aan de LSD kan liggen... Ook daar is naar voren gekomen dat het ook bij RS-en voorkomt zonder LSD, en zelfs Clio RS-en.

Ik heb het ook met mijn RS250, maar volgens mij heeft het toch echt te maken met de setup van de voorwielophanging. Er zit behoorlijk wat caster op, en wanneer je dus extreem grote stuuruitslag hebt krijg je veel negatieve camber aan je buitenzijde en veel positieve aan je binnenzijde. Dan voel je dus echt in je stuur dat je banden wat over het wegdek aan het "hoppen" zijn en dus wat vreemde geluiden aan het maken zijn.

Ik heb het bij elke bocht die ik maak waar ik maximale stuuruitslag nodig heb. Het is overigens alleen bij lage snelheden, wanneer er geen druk op je banden komt. Vooral nu het wat kouder is willen je banden minder goed vervormen (ze zijn stugger) en is er weinig grip, waardoor het effect in deze tijd van het jaar alleen maar erger wordt.

Dit is in ieder geval wat ik er van denk..
Therion
Berichten: 93
Lid geworden op: ma 23 aug 2010 11:50
Car: Megane III RS265 cup
Locatie: Middelburg

TymenJ schreef:Dit is een bekend fenomeen. Op het Engelse Meganesport.net forum heeft men het er ook al over gehad, waarbij men zelfs dacht dat het aan de LSD kan liggen... Ook daar is naar voren gekomen dat het ook bij RS-en voorkomt zonder LSD, en zelfs Clio RS-en.

Ik heb het ook met mijn RS250, maar volgens mij heeft het toch echt te maken met de setup van de voorwielophanging. Er zit behoorlijk wat caster op, en wanneer je dus extreem grote stuuruitslag hebt krijg je veel negatieve camber aan je buitenzijde en veel positieve aan je binnenzijde. Dan voel je dus echt in je stuur dat je banden wat over het wegdek aan het "hoppen" zijn en dus wat vreemde geluiden aan het maken zijn.

Ik heb het bij elke bocht die ik maak waar ik maximale stuuruitslag nodig heb. Het is overigens alleen bij lage snelheden, wanneer er geen druk op je banden komt. Vooral nu het wat kouder is willen je banden minder goed vervormen (ze zijn stugger) en is er weinig grip, waardoor het effect in deze tijd van het jaar alleen maar erger wordt.

Dit is in ieder geval wat ik er van denk..
Ja, ik denk dat je gelijk hebt. Afgelopen vrijdag heb ik de dealer er naar laten kijken (moest toch langs voor een beurt), en ze hebben niets kunnen vinden. Het heeft blijkbaar geen negatieve gevolgen, want anders hadden ze vast sporen van slijtage of speling of iets dergelijks gevonden. Het zal wel bij het type ophanging horen...

Bij het achteruit rijden heb ik het trouwens nog niet gehad.

edit: dit topic op meganesport bedoelde je zeker?
TymenJ
Berichten: 48
Lid geworden op: do 20 jan 2011 14:55
Car: Megane 3 RS
Locatie: Rotsterhaule

Therion schreef:
edit: dit topic op meganesport bedoelde je zeker?
Ja klopt, dat is het topic. Ik ben "The Stig" daaro :D
Case_RS
Berichten: 53
Lid geworden op: ma 7 feb 2011 8:33
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Therion schreef:
TymenJ schreef:Dit is een bekend fenomeen. Op het Engelse Meganesport.net forum heeft men het er ook al over gehad, waarbij men zelfs dacht dat het aan de LSD kan liggen... Ook daar is naar voren gekomen dat het ook bij RS-en voorkomt zonder LSD, en zelfs Clio RS-en.

Ik heb het ook met mijn RS250, maar volgens mij heeft het toch echt te maken met de setup van de voorwielophanging. Er zit behoorlijk wat caster op, en wanneer je dus extreem grote stuuruitslag hebt krijg je veel negatieve camber aan je buitenzijde en veel positieve aan je binnenzijde. Dan voel je dus echt in je stuur dat je banden wat over het wegdek aan het "hoppen" zijn en dus wat vreemde geluiden aan het maken zijn.

Ik heb het bij elke bocht die ik maak waar ik maximale stuuruitslag nodig heb. Het is overigens alleen bij lage snelheden, wanneer er geen druk op je banden komt. Vooral nu het wat kouder is willen je banden minder goed vervormen (ze zijn stugger) en is er weinig grip, waardoor het effect in deze tijd van het jaar alleen maar erger wordt.

Dit is in ieder geval wat ik er van denk..
Ja, ik denk dat je gelijk hebt. Afgelopen vrijdag heb ik de dealer er naar laten kijken (moest toch langs voor een beurt), en ze hebben niets kunnen vinden. Het heeft blijkbaar geen negatieve gevolgen, want anders hadden ze vast sporen van slijtage of speling of iets dergelijks gevonden. Het zal wel bij het type ophanging horen...

Bij het achteruit rijden heb ik het trouwens nog niet gehad.

edit: dit topic op meganesport bedoelde je zeker?
Ik heb het euvel eens uitgeprobeerd dit weekend en herken dat 'hoppen' waarover wordt gesproken. Alleen bij maximale sturing naar links of rechts wanneer ik de oprit (achterwaarts) uit ben en daarna in de vrij nauwe straat maximaal naar links of rechts moet sturen. Ik hou het dus maar op een eigenaardigheid van de ophanging en electronica. Ben benieuwd of de Trophy dit 'euvel' ook heeft..

Groet
Case_RS
Case_RS
Berichten: 53
Lid geworden op: ma 7 feb 2011 8:33
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Weet iemand het nummer van de Trophy van Van Ramhorst? Heb het hen wel gevraagd, maar krijg geen antwoord van ze.

Geef het dan door aan het register van: http://www.meganers.fr/phpBB3/viewtopic ... 45&t=23450

Deze (van KVK Gorinchem) staan er al in:

Trophy N° 631 - Blanche - Tissu - import FR - vendue en NL
Trophy N° 645 - Sirius - Tissu - import FR - vendue en NL
Trophy N° 648 - Noir - Tissu - import FR - vendue en NL

Groet,
Case_RS
Patrick RS
Moderator
Berichten: 14793
Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
Car: Megane

Ik heb ook al gemaild. Ze doen er een beetje geheimzinnig over. Waarom? Geen idee
Case_RS
Berichten: 53
Lid geworden op: ma 7 feb 2011 8:33
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Patrick.B schreef:Ik heb ook al gemaild. Ze doen er een beetje geheimzinnig over. Waarom? Geen idee
Ja.. jammer is dat... We wachten wel op de eigenaar van deze Trophy als ze er niet mee willen komen.

http://www.handelsprijzen.nl/advertenti ... rland.html

Prijs 0 euro. Daar wil ik hem wel voor..;). Moet ik hem zeker ook nog ophalen ook!

Patrick:

Heb jij ervaring met coating (nano/teflon). Bjorn raadde mij dat aan. Ook omdat de Trophy liever niet door de wasstraat mag i.v.m. de zwarte folie op het dak.

Ik heb me online een beetje ingelezen op dit onderwerp. En zo te zien is dit wel een oplossing om de auto makelijker schoon te houden en dat de ruitenwissers nauwelijks nodig zijn boven de 80km per uur :worship: ...

Heb die optie dus ook aan de Trophy toegevoegd. :p

Groet,
Case_RS
Patrick RS
Moderator
Berichten: 14793
Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
Car: Megane

Heb er wel goeie dingen over gehoord. Maar zelf geen ervaring mee (Y)
Case_RS
Berichten: 53
Lid geworden op: ma 7 feb 2011 8:33
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

De Trophy blijkt over de 1000 exemplaren te gaan..

http://www.meganers.fr/phpBB3/viewtopic ... 45&t=23450

Maakt mij niet uit, maar op zich is het niet zo'n goed imago voor Renault Sport als je eerst zegt er 500 van te maken, daarna 1000 en ook daar weer over heen te gaan.

Volgende week die Puma (zo noem ik dit gele beest dan maar) halen. Het gaat in feite toch om het rijplezier in zo'n auto. Hij wordt dan wel wat minder zeldzaam, maar dan vooral buiten onze Nederlandse grenzen. Het is en wordt de mooiste dame (het is immers een dame , 'Une Voiture') die ik ooit gereden heb.. Oeps...

Groet,
Case_RS
Plaats reactie