alleen red je dan niet met 250 cc injectoren hoor, eerder 315 tot ca 350 cc (voor 200 wiel pk)
De reacties die je krijgt heb je zelf om gevraagd.xanquezer schreef:heee, ik moet dagelijks met mn bakkie 50 kilometer afleggen
en heb geen tijd om zoveel aan mn bak te doen.
het is ook geen echt groot project die ergens in een garage staat.
ik hobby wel, zo a technisch ben ik ook niet maar het moet wel reeel blijven voor een 21 jarige die een beetje hobbyt
gr
dat zeg jij een turbo op lage druk is veel minder werk dan een blokwissel.tutuur schreef:De reacties die je krijgt heb je zelf om gevraagd.xanquezer schreef:heee, ik moet dagelijks met mn bakkie 50 kilometer afleggen
en heb geen tijd om zoveel aan mn bak te doen.
het is ook geen echt groot project die ergens in een garage staat.
ik hobby wel, zo a technisch ben ik ook niet maar het moet wel reeel blijven voor een 21 jarige die een beetje hobbyt
gr
Als jij het gaat hebben over vermogen winnen en een turbo monteren maar geen gereedschap hebt lijkt me het beter lekker zo te blijven rijden.
Een ander blok monteren is veruit makkelijker dan een NA motor ombouwen voor turbo gebruik!
Lol, nu ben je dik supersonisch. Ik wou net zeggen, 255 is wel HEEL erg langzaamxanquezer schreef:
af en toe is het wel leuk, een klein autotje met veel vermogen
Helemaal als je de snel weg op gaat, lekker snel op de 120
mn top ligt nu rond de 2005 (op de duitse snelweg)