[AFTER Chat] Afsluitmeeting 27-11-2011 RTC i.s.m. ARCN

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Oke voordat dit uitloopt op een langdradige discussie. De meeting is door de ARCn georganiseerd. Dat is nooit een geheim geweest. Daar er geen
budget was voor een grootse eindejaarsmeeting (ivm openingsmeeting)
was het een mooie gelegenheid om als rtc aan te sluiten bij de meeting
van de arcn. Waarvoor dank!

We kunnen er lang en kort over praten. Een feit blijft dat het zonde is dat
er geen stand was van de RTC. Daar zijn allerlei redenen voor te
bedenken. Het belangrijkste is dat het niet meer gebeurd. En daar zal aan
gewerkt moeten gaan worden voor de openingsmeeting.

We kunnen het ook zo bekijken dit was de afsluitmeeting van 2010:
[img]http://img827.imageshack.us/img827/1359/dscf0067v.jpg[/img]

Niets ten nadelen van de mensen die dit geregeld hebben. Maar dit was dan toch een betere optie. En in 2010 was er ook geen stand ;-) :p
Martijn Kool

Slechte meeting wat ik ooit heb meegemaakt voor de RTC althans.

Ik ging erheen omdat ik wat onderdelen verkocht had, anders was ik er niet eens heen gegaan, en dan had ik niets gemist in elk geval.

Toch nog wat mensen gesproken gelukkig.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Tom
Moderator
Car: MB

Nou ja, zo beroerd was het nou ook weer niet. Het was juist wel weer eens wat anders met de andere clubs erbij en er stonden prachtige auto's tussen die veel RTC'ers nog nooit gezien hadden.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-jo-

Al met al heb ik een leuk uitje gehad. Aardig wat mensen gesproken, wat gehandeld en verhandeld,mooie auto's gezien enz enz enz.

Dat er geen rtc kraam stond heb ik me niet het minst aan gestoord, wel dat Kris en Eddie naar een hoekje ergens bij de buren verwezen werden. (N)

@Wouter, tzen frieten, giene petat. ;-) Een patat zit in de grond (aardappel).
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Martijn Kool

ach misschien overdrijf ik ook wel iets, maar als je aankomt in een RS oid en je moet hem achter in de hoek parkeren, tsja, dan is dat toch wel een beetje jammer. De locatie was gewoon te klein, je kon niet lekker rondlopen zoals dat eerder wel meestal het geval was.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Martijn Kool schreef:Slechte meeting wat ik ooit heb meegemaakt voor de RTC althans.

Ik ging erheen omdat ik wat onderdelen verkocht had, anders was ik er niet eens heen gegaan, en dan had ik niets gemist in elk geval.

Hee lulhannes, jij had erwin ff aan moeten spreken ivm je spruitstuk :bang: :bang: :bang: :bang: :bang: (0)
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Martijn Kool

heb ik gedaan jonge

hij heeft er 1 laten maken door EPS..
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Martijn Kool schreef:Slechte meeting wat ik ooit heb meegemaakt voor de RTC althans.

Jij overdrijft zeker!! Sorry dat ik het zeg. Ik zit bijna tien jaar bij de rtc en heb hoop meetings gezien. En daar waren er een hoop bij die ik achteraf niet bezoekwaardig vond. Daar was deze er zeker GEEN van.
Tom
Moderator

hij hangt gewoon een beetje de (zuur)Kool uit :p
Martijn Kool

>)
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Martijn Kool schreef:heb ik gedaan jonge

hij heeft er 1 laten maken door EPS..
Ja maar dacht dat hij de maten en dergelijke ook had.
Dolfijne5

Ik vond het een geslaagde meeting. De aandachtspunten van buiten zijn al opgenoemd, dus nogmaals opnoemen is niet nodig.

Ik heb genoten van alle mooie Renaults! Vooral de verlengde R4, de witte 25 en een witte Alpine met witte velgen (buiten)
Leon Cozijn
Contacteer:

Zo ook weer terug, was erg gezellig begrijp het feit niet iedereen loopt te zeuren over de "RTC" stand.

Ik zou persoonlijk niet eens weten wie of wat er op had moeten staan? misschien dat iemand mij dat kan vertellen want ik heb het niet gemist.

Wist alleen dat er 1 iemand van de RTC een stand had gereserveerd maar wie? geen id.

Verder vond ik het erg geslaagd. (Y)
Tom
Moderator

Tja Leon. De vraag is natuurlijk wie waren er op de hoogte van het feit dat de club een kraam ter beschikking had vandaag? Je maakt mij niet wijs dat niemand dat wist! en kies je er dan voor (om wat voor reden dan ook) om geen (of iig geen actieve) stand te hebben had dan gewoon dat kraampje niet neer gezet!
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Leon Cozijn schreef:Zo ook weer terug, was erg gezellig begrijp het feit niet iedereen loopt te zeuren over de "RTC" stand.

Ik zou persoonlijk niet eens weten wie of wat er op moet staan? misschien dat iemand mij dat kan vertellen want ik heb het niet gemist.

Verder vond ik het erg geslaagd. (Y)
En ik vind het vervelend als iemand iets zegt het gelijk als "zeuren" bestempeld.
Iemand wilde zijn lidmaatschapsspulletjes graag hebben, je weet wel die beloofd worden als je lid wordt.
Mag er dan alstjeblieft iets over gezegd worden als dat dan niet mogelijk is.

Onbegrijpelijk dat alles hier altijd als zeuren wordt bestempeld.

Ow ja let op, nog twee posts en er begint er weer een over ouwe koeien en sloten |:
Leon Cozijn
Contacteer:

Zaterdag avond heb ik alleen de stand van Total Car shine opgebouwd en de rest van de stands zijn door andere opgebouwd (CRS) begrijp niet dat iedereen er zich zo druk over maakt. Het was tenslotte niet onze meeting maar die van de ARC.
Willem-Jan
Bestuurslid
Car: Megane RS Grand Tour

Mijn reactie op het geheel.
Allereerst, Leon enorm bedankt voor je inzet voor de goede communicatie en het regelen van de RTC-ers die met hun auto binnen wilden staan.

En wat ik dan niet begrijp is dat er een aantal mensen zijn die er enorm over vallen dat de RTC stand er niet is. Ja, het is jammer, maar dit is gewoon een leerpuntje. Kijk alsjeblieft niet de dingen die goed zijn gegaan. En dat zijn er m.i. meer dan dat er fout zijn gegaan.

Daarnaast is het een weloverwogen beslissing geweest om de ARCN meeting aan te duiden als plaats voor de afsluitmeeting van de RTC.
Vorig jaar was de afsluitmeeting ook erg laat in het jaar en er kwam bijna niemand opdagen.
De afsluitmeeting zou dan dit jaar pas in december vallen, met de grote kans dat er weer weinig animo voor zou zijn.
De meeting van ARCN was wat dat betreft perfect. grote opkomst, mooie locatie en veel mooie Renaults.

Als er goede ideeën zijn voor de afsluitmeeting van volgend jaar dan hoor ik ze graag. Iedereen mag meedenken.

Bovenal vind ik het gewoon erg jammer dat hier mensen vrijwillig veel werk hebben gestopt in de organisatie van deze meeting voor de RTC-kant en die worden totaal niet gewaardeerd met de negatieve reacties over notabene een clubstand.
Tom
Moderator

Ik zeg ook niet dat jij (Leon) je best niet hebt gedaan of wat dan ook. Maar het is toch gek dat iedere andere club zijn stand netjes voor elkaar heeft (ook al is het van origine een ARCN meeting) en wij van niets weten. Nogmaals, zet dan gewoon niets neer of stel die ruimt ter beschikking aan een ander die er wel iets mee doet.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Sorry hoor Willem-Jan, hier moet ik echt om lachen, een van de balngrijkste dingen tijdens dit soort evenementen is het promoten en herkenbaar zijn van de rtc.
Commentaar daarop doet niks af aan al het goede werk van de vrijwilligers.

Maar het is natuurlijk een flater en blunder eerste klas als je als een van de grootste renault clubs niet eens een standje kan regelen dat bemand is en waar wat prullaria liggen voor de liefhebbers.

Dat heeft niks te maken met wie de meeting georganisserd heeft.
Dit had juist DE KANS geweest om ook de naamsverandering onder een breder publiek bekend te maken en zo eventueel andere mensen over de streep te trekken om lid te worden.
Echt een gemiste kans.
mark 5t
Contacteer:

WJ er kraakt niemand de mensen af die wel hun best gedaan hebben.
super mijns inziens!

verder zou dit geen leerpuntje meer moeten zijn.

is gewoon een gemiste kans.

een beetje club heeft dit gewoon geregeld ofvraagt mensen om het te regelen.

kijk naar de andere clubs.

als laatste mensen die wel dingen geregeld hebben voel je alstjeblieft niet aangesproken.

ik mis verder de reacties van onze 2 voorzitters op dit geheel.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
mark 5t
Contacteer:

zo hee Luco je was me net 1 minuut voor met intypen zie ik.
Leon Cozijn
Contacteer:

Nogmaals die lege stand is niet door ons neer gezet.
Laatst gewijzigd door Leon Cozijn op zo 27 nov 2011 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Tom
Moderator

Je meent het (dan was je wel een enorme Jack-ass geweest als je een lege stand gaat neerzetten als je weet dat hij leeg blijft). De vraag is nog steeds wie het wist(en) en/of waarom niet wist(en).
Martijn Kool

Mark, onze voorzitters heb ik niet gezien vandaag. Hessel kwam later dacht ik en Riel kon niet eens heb ik begrepen?

Ach, volgende keer beter dan maar..
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Leon Cozijn
Contacteer:

Daarom. (Y)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Martijn Kool schreef:Mark, onze voorzitters heb ik niet gezien vandaag. Hessel kwam later dacht ik en Riel kon niet eens heb ik begrepen?

Ach, volgende keer beter dan maar..
[sarcastische modus on] waren ze vrijwilligers aan het regelen voor de rtc stand? [/sarcastische modus off]
Daan2D
Car: M2GTRS + R25 + C3RS

Goed een gemiste kans is het natuurlijk wel geweest!
Hier was gewoon veel publiek wat normaal niet op een rtc meeting komt.
En dit is ook nog eens het 10jarig bestaan van rtc ofniet?
Dit was ook een uitgelezen kans geweest om een breder publiek (lees: niet mensen die dagelijks op rtc te vinden zijn) kennis te laten maken met de naamswijziging die gepland staat voor het nieuw jaar.

Gewoon even goed evalueren waar en of er dingen fout zijn gegaan en
hoe dat in de toekomst beter aangepakt kan worden (Y)

Op naar een nieuw jaar met een nieuwe naam en natuurlijk de openingsmeet van 2012 ;-) (Y)
Racing is the best way to convert money into noise
mark 5t
Contacteer:

mensen ik heb nog altijd het beste voor met de RTC.

mijn probleem schijnt te zijn dat ik mijn commentaar iets te recht toe recht aan ventileer.

tis nooit de bedoeling geweest om mensen tegen hun hoofd te trappen.

bestuur de bal voor het volgend commentaar ligt nu bij jullie.
(een fout toegeven word je alleen maar sterker van)
Willeon de Zoete

Luco/Alpine-racer schreef:
tutuur schreef:
nee... neem het dan ook 2 man die wél veel moeite hebben gedaan ook niet kwalijk dat ze dit over het hoofd hebben gezien |:
Er staat nergens dat iemand dat die mensen kwalijk neemt.

Maar als club (bestuur) zijnde, zou je toch willen dat er een clubstand is?
Als je dan weet dat je het met de huidige mensen niet red, moet je een oproep doen. Ik heb geen oproep gezien.
Was het niet het huidige duo wat het bestuur kleiner wilde hebben en het samen met de leden wilde doen?

Moeten de leden dan ruiken dat er geen bemanning is voor de clubstand?
+1
Hier geef ik Luco wel een puntje hoor.

Pas op het laatste moment is er, mede op aangeven van Arco, nog actief gespammed over deze meeting, die in mijn beleving is geprofileerd als een soort afsluitmeeting van de RTC. Maar buiten een kentekenplaathouder op een boven gestalde auto, heb ik niet kunnen zien dat de RTC aanwezig was.
Een oproep voor het bemensen van de RTC stand is er niet geweest.

Natuurlijk complimenten voor degenen die er voor hebben gezorgd dat er RTC auto's boven stonden.

En dat kraampje, ja, een gemiste kans. Maar aan de andere kant, alles wat je er aan merchandise neerlegt, is zo goed als waardeloos gezien de naamsverandering. Maar een banner ophangen aan het kraampje en wat give-away spul neerleggen zoals kentekenplaten, pennen en flyers over lidmaatschap, de komende naamsverandering en de OPENINGSMEETING 2012 had echt gekund, nee gemoeten.

Kijk, ik sta nu als ex-meeting coördinator als 'beste stuurlui aan de wal, maar ik ben van mening: of je organiseert iets goed of je organiseert het niet.'
Degenen die belast waren met het regelen van RTC auto's wisten blijkbaar niet van het feit dat 'iemand' bij de RTC een kraampje had gereserveerd, dus Leon en Patrick zijn daar ook niet kwalijk in te nemen.

Laat het wel een leermoment zijn voor een volgende keer. Ik kan me voorstellen dat de RTC hier t.o.v. AutoHaag Zeeuw, de ARCN en overige aanwezig clubs toch wel wat credits heeft verloren.... Ik ben door meerdere personen van andere clubs gevraagd waarom 'wij' geen stand hadden....Jammer, want dat verdient deze club niet!
paratroeper
Car: Renault 5 GT Turbo

Gewoon een leermoment voor de volgende keer. Van fouten leer je immers toch? :)
Snap niet waarom er zo'n ophef van wordt gemaakt eerlijk gezegt. Maar de meeting werd er niet minder op!! (Y)
J&M 16v
Car: Renault Clio IV TCE

Vond het een geslaagde meeting (Y)
Stands? boeiend.. heb er naar geen 1 gekeken :beer:

Wel vond ik het raar (kwam toch ruim op tijd, en was nog ruim plaats) dat de verkeersregelaar zei dat we op het bezoekers terein moesten staan omdat het VOL was :( Mocht toch kijken of er nog plek was..en was dus plek zat :)
Tom
Moderator

Als ik me niet vergis was het parkeerterrein rondom de dealer bedoeld voor auto's van leden van de organiserende clubs.
J&M 16v
Car: Renault Clio IV TCE

Prima maar als ik dat had geweten was ik niet eens gekomen..gelukkig had ik nu een goede plek :)
Jes-Men

Vond het wel een leuke meeting,ook aardig wat mensen gesproken.
Jammer dat er geen stand was :p,was wel druk aan zoeken in het begin :smile: maar begrijp het wel..
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Hobbyisten.....dat word heb ik een paar keer gehoord over de RTC en ik heb het zelf ook gezegd, triest.

1 ding is zeker zo werkt het niet ........dat de leden het gaan regelen....
Stel doen die het niet goed of goed genoeg en er word geen controle op uitgevoerd dan krijg je dit...
Dan ga je als club op je muil om dat de gewenste standaard van de club niet word gehaald.
Maar ach, het gaat zo meteen toch niet meer uitmaken RTC stopt en het word RCN....nieuwe naam, nieuwe kansen.
Nieuw beleid....met een uitgebreid bestuur hoop ik van een man of 8 als er dan 5 man niets doet ( wat meestal is het zo iets ) dan doet er 3man nog wel wat .

De stand leeg van de RTC....veel ongeloof bij mensen die het evenement opgezet hebben en mensen die er dan eventueel hadden kunnen staan, zeker omdat er speciaal om gevraagd is door iemand bij de RTC ...dat kunnen niet al teveel mensen geweest zijn dus...

Het regelen van de auto's is ook niet echt goed geregeld, veel onduidelijkheid.
Niet alleen bij mij maar ook nog bij iemand anders die ik ken....moet ik nou wel of niet komen ?
Maar goed als iemand dat voor het eerst doet en wil doen moet je daar niet te moeilijk naar kijken.
Maar enige vorm van controle/tjeck is er ook niet over geweest vanuit het bestuur hoe die persoon het er van afbrengt...en das weer wel jammer.

En dan nog wat mijn ook nog wel dwars zat ....
Als wij als RTC dan aangeven dat we het evenement van de ARCN gebruiken als afsluitmeeting, wat heeft de RTC dan bij gedragen zodat we kunnen zeggen dan wij als RTC wat aan de meeting hebben toegevoegd voor onze leden/ forumgebruikers ?

En wat heeft de ARCN nou aan de RTC gehad behalve de 5 auto's in de showroom ?

En dan nog iets ?
Heeft iemand van de RTC aan het eind van de dag zijn handen nog uit de mouwen stoken om de showroom weer aan kant te krijgen ?
Want als je samen iets onderneemt of als je te gast bent bij een club is het wel netjes als er even geholpen word om mee op te ruimen. kraampjes afbreken enz
Eigenlijk weet ik daar het antwoord al op maarja...

Ik heb tussen het mee helpen toch nog wel genoten ....al is het maar van een A 110 die start na 10 proberen en dan als nog weer uitvalt.
Maar als ie dan eenmaal pruttelt :grin:
Plaats reactie