Hobbyisten.....dat word heb ik een paar keer gehoord over de RTC en ik heb het zelf ook gezegd, triest.
1 ding is zeker zo werkt het niet ........dat de leden het gaan regelen....
Stel doen die het niet goed of goed genoeg en er word geen controle op uitgevoerd dan krijg je dit...
Dan ga je als club op je muil om dat de gewenste standaard van de club niet word gehaald.
Maar ach, het gaat zo meteen toch niet meer uitmaken RTC stopt en het word RCN....nieuwe naam, nieuwe kansen.
Nieuw beleid....met een uitgebreid bestuur hoop ik van een man of 8 als er dan 5 man niets doet ( wat meestal is het zo iets ) dan doet er 3man nog wel wat .
De stand leeg van de RTC....veel ongeloof bij mensen die het evenement opgezet hebben en mensen die er dan eventueel hadden kunnen staan, zeker omdat er speciaal om gevraagd is door iemand bij de RTC ...dat kunnen niet al teveel mensen geweest zijn dus...
Het regelen van de auto's is ook niet echt goed geregeld, veel onduidelijkheid.
Niet alleen bij mij maar ook nog bij iemand anders die ik ken....moet ik nou wel of niet komen ?
Maar goed als iemand dat voor het eerst doet en wil doen moet je daar niet te moeilijk naar kijken.
Maar enige vorm van controle/tjeck is er ook niet over geweest vanuit het bestuur hoe die persoon het er van afbrengt...en das weer wel jammer.
En dan nog wat mijn ook nog wel dwars zat ....
Als wij als RTC dan aangeven dat we het evenement van de ARCN gebruiken als afsluitmeeting, wat heeft de RTC dan bij gedragen zodat we kunnen zeggen dan wij als RTC wat aan de meeting hebben toegevoegd voor onze leden/ forumgebruikers ?
En wat heeft de ARCN nou aan de RTC gehad behalve de 5 auto's in de showroom ?
En dan nog iets ?
Heeft iemand van de RTC aan het eind van de dag zijn handen nog uit de mouwen stoken om de showroom weer aan kant te krijgen ?
Want als je samen iets onderneemt of als je te gast bent bij een club is het wel netjes als er even geholpen word om mee op te ruimen. kraampjes afbreken enz
Eigenlijk weet ik daar het antwoord al op maarja...
Ik heb tussen het mee helpen toch nog wel genoten ....al is het maar van een A 110 die start na 10 proberen en dan als nog weer uitvalt.
Maar als ie dan eenmaal pruttelt