Succes Mark, gaat wel goed komen

kijk uit met deze info zou ik zeggen, dat verschilt nogal per set!jacques schreef:Maximale lichthoogte inlaatnokkenas 110° na BDP.
Maximale lichthoogte uitlaatnokkenas 110° voor BDP.
Graden gemeten op de krukas.
Dan zit je gewoon goed.
Ik zeg het nog een keermark 5t schreef:Nu kan ik best wel aardig ALU lassen zou het helpen om een gasklephuis van een 16V/willie te gebruiken op het megane inlaatspruitstuk ipv die van de megane?
megane is 63mm inwendig heb ik net gemeten
16V/willie heb ik geen idee moet ik nog effe zien.
0,0 waarde is natuurlijk kant en klare onzin, met alleen een setje nokkenassen zet het geen zoden aan de dijk maar probeer de timing maar weer eens 100% goed te krijgen met een belachelijk ver gevlakte kop bijvoorbeeld.Abel schreef:af en toe even de 4tak theorie er bij pakken om die nokkeassen goed te kunnen checken. Was weer heel leerzaam. Voor de volgende keer weten we hoe simpel het eigenlijk is. En die verstelbare poulies dat is gewoon bling! bijna 0% toegevoegde waarde
ik wou eerst het antwoord afwachten om dat te zeggenRonald1916V schreef: 0,0 waarde is natuurlijk kant en klare onzin
Op de kentcams van Mark zijn motor staan de poulies recht, dus geen verstelde nokkenassen en we zijn aan het meten gegaan en op 110 voor en 110 na staan de nokkenassen precies goed. Dus bij Mark zijn motor staan ze nu zo als ze moeten. misschien dat nadat de motor op de bank is geweest de powerband iets aangepast wordt maar dat ziet Mark dan wel weer.-jo- schreef:Bedoel je nu op Mark zijn motor of algemeen ?Abel schreef: En die verstelbare poulies dat is gewoon bling! bijna 0% toegevoegde waarde