Maarten-Jan schreef:Iets in die zin klopt niet... 1.8 16V F4P of 1.6 16v K4M, een K4M kan nooit 1.8 zijnArco schreef:En 1.8 16V K4M



F4P
Zit met K4J & K4M in m'n hoofd ...
Maarten-Jan schreef:Iets in die zin klopt niet... 1.8 16V F4P of 1.6 16v K4M, een K4M kan nooit 1.8 zijnArco schreef:En 1.8 16V K4M
Haha zoals we allemaal al dachten.#Ron# schreef:Een re-run van de Top-Gear test in Monte-Carlo:
http://www.dailymotion.com/video/xmaqc1_c_auto
Renault Sport Rulezzzzzzzzz!!Bakkums schreef:Haha zoals we allemaal al dachten.#Ron# schreef:Een re-run van de Top-Gear test in Monte-Carlo:
http://www.dailymotion.com/video/xmaqc1_c_auto
Is het bedoelt voor dagelijks, of ga je er een racer van maken?Bakkums schreef:Vraagje, past een motor van de nieuwste type rs in een phase 2 of zeg ik dan iets heel geks. Waar moet ik aan denken met aanpassingen voor montage.
-uitlaat
-motorsteunen
-management
Of komt er nog veel meer bij kijken?