gvd, je lijk me mokkel wel, die zit daar ook de hele teit ofer te zeikuhMerijn schreef:canonballman schreef:Vrouwen zijn ECHT veel stommer dan mannen hoor....![]()
Op zich geen probleem, ware het niet dat je roept dat vrouwen stommer zijn als mannen.....in dat verband klinkt het een beetje dom........canonballman schreef:gvd, je lijk me mokkel wel, die zit daar ook de hele teit ofer te zeikuhMerijn schreef:canonballman schreef:Vrouwen zijn ECHT veel stommer dan mannen hoor....![]()
beter dan, stommer als... wtf
Jij bent toch niet stiekem een vrouw he Arno? Als je zo praat ga ik dat haast vermoedenArno17 schreef: Op zich geen probleem, ware het niet dat je roept dat vrouwen stommer zijn als mannen.....in dat verband klinkt het een beetje dom........![]()
Tevens is stom zijn dat je niet kan praten......dus je bedoelt waarschijnlijk dommer.....
Gast kan wel rijden, die l in die bmw compact doet de term bmw rijder ook eer aan zeg (en dat is geen complimentLuco/Alpine-racer schreef:
Kunnen we nog wat van leren
Ja is Laurens rijdt onder de 2 min met die saxo 1600Maarten-Jan schreef:Gast kan wel rijden, die l in die bmw compact doet de term bmw rijder ook eer aan zeg (en dat is geen complimentLuco/Alpine-racer schreef:
Kunnen we nog wat van leren)
Bak is juist niet kort, daarom komt die vaak zo slecht op toeren, onder de 6000 doet die niks en loopt door tot 9300 (kan tot 11000) en bij 9300 geeft die 210pk en loopt nog op.Maarten-Jan schreef:De sound is ook lekkeren een mooie korte bak erachter
Dacht al te horen dat dat ding giga door haalde......luister nog maar eens als hij even zit te drukken achter die BMW en er voorbij gaat.....Luco/Alpine-racer schreef:Bak is juist niet kort, daarom komt die vaak zo slecht op toeren, onder de 6000 doet die niks en loopt door tot 9300 (kan tot 11000) en bij 9300 geeft die 210pk en loopt nog op.Maarten-Jan schreef:De sound is ook lekkeren een mooie korte bak erachter
Tja, eindoverbrenging zal lang zijn inderdaad, maar de versnellingen zitten wel kort op elkaarLuco/Alpine-racer schreef:Bak is juist niet kort, daarom komt die vaak zo slecht op toeren, onder de 6000 doet die niks en loopt door tot 9300 (kan tot 11000) en bij 9300 geeft die 210pk en loopt nog op.Maarten-Jan schreef:De sound is ook lekkeren een mooie korte bak erachter