Steven's rides - Bimmertime!

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Ronald1916V
Car: Renault 19 2.0 16V

Tim schreef:Wat is de gedachte achter de Plus uitvoering?
Het kinderzitje natuurlijk. :p
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Tim schreef:Wat is de gedachte achter de Plus uitvoering?
Als ome Steven een keertje met jouw kinderen opstap gaat :p
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Steven
Car: M536

Nouja het is ook allemaal wel spontaan en snel gegaan hoor, de plus is mede gewoon voor de ruimte, ben altijd wel fan geweest van het volstorten van die achterbak 8)
Kinderzitje heeft de vorige eigenaar er netjes uitgehaald, die heb ik nog niet nodig voorlopig. Maargoed hij staat voor de deur, straks die franse kroket ophalen en zsm zien kwijt te raken, iemand een cheapas Xantia G3 hebben? :smile:

Overigens de clio zal ws. weer even op iets lager pitje gezet worden, daar ik 'r niet bij ga zijn met het ringweekend...
Laatst gewijzigd door Steven op di 17 mei 2011 17:28, 2 keer totaal gewijzigd.
Tim
Car: E36 M3

Ja denk dat de Plus uitvoeringen ook iets gunstiger qua prijs zijn en wat minder goed gebruikt ;)

Maar ringweekend las ik inderdaad... Matig...
Timmie wel mee?
Jean-Paul-S
Über-Spammer

Je krijgt wel een 208 liter vat olie erbij als je die Xantia koopt, anders kom je niet thuis :D
-Ray-
Contacteer:

ik verwacht wel een paar goeie nieuwste ragefoto's van je uit het oosten!

[img]http://www.bright.nl/files/110516-planking-gr.jpg[/img]
Immer wieder die verdammte Holländer
Steven(stk)

@steve kunnen ze dat niet gewoon ff een paar dagen uitstellen , sleep je je baas ook even mee naar de ring :P

Morgen het hok maar eens naar de apk brengen, eens kijken wat er uit komt , rijden doet ie iig prima :)
Steven

Zo gezien ik toch wel meega met de ring, morgenaaf maar eens een lange avond maken... :)

Die Impreza is weinig zuinig trouwens, maar drift wel goed op natte tegels :smile:
Steven

ARNO16V schreef:Nogmaals.... Leuke gezinsbak man!! :wink: :D
Gehehe dankje lieverd!

Misschien m'n jonkie toch ook maar inruilen dan... Misschien weet Tim nog wel iets leuks voor me? :p
-Ray-
Contacteer:

Steven schreef:Zo gezien ik toch wel meega met de ring, morgenaaf maar eens een lange avond maken... :)

Die Impreza is weinig zuinig trouwens, maar drift wel goed op natte tegels :smile:
carwash beverwijk? :D
Immer wieder die verdammte Holländer
Tim

Steven schreef:
ARNO16V schreef:Nogmaals.... Leuke gezinsbak man!! :wink: :D
Gehehe dankje lieverd!

Misschien m'n jonkie toch ook maar inruilen dan... Misschien weet Tim nog wel iets leuks voor me? :p
;) :D
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Tja als zijn meissie een vriendin hebt .....die vrij is dan ben je er :p :smile:
Steven

Zo het lor staat weer voor de deur, met gereviseerde dynamo, die nog geen 10k oud was.... nu heb ik er maar een grotere poelie opgezet om m wat minder toeren te laten draaien, hij draait nu nog 2/3 van originele toeren.
Tevens wat kapjs weggesloopt zodat ie wat meer frisse lucht krijgt.

Enige is dat er nog iets mee-resoneert en ik vraag me af of ik de snaar niet weer te strak heb staan, ik vind die spanrol maar een k-systeem. Hoe check je die spanning van de snaar? Ik kan m tussen de bovenste 2 poelies nog wel 45 graden draaien, maar slechts 3-4mm indrukken oid.

Naja morgen weer lekker volgas naar t werk :smoke:
Ronald1916V

Als de multiriem te strak staat gaat alles resoneren inderdaad. Gewoon iets losser zetten. Riem hoeft niet zo heel strak te staan in ieder geval :)

Heb je de oude dynamo laten reviseren? Of is er een ruiler opgegaan? Vroeg me wel eens af wat er mis was. Ik heb nu in al die jaren 4x de dynamo stuk gehad waarvan 3x 't diodenveld stuk was. Daarbij geen brandend lampje maar gewoon plotseling met een lege accu staan. Net als op de ring toen.. :~

Schijnt te komen omdat die dingen te warm worden bij circuitgebruik.
Steven

Nouja dat resoneren is iets anders soms wel soms niet, maar ik hoor wel het riempje fluiten idd, dus maar ff bijstellen morgen.

Met minder toeren spaar je die dynamo wel meer zit het provisorische fannetje ook in een normaler toerenbereik. Hopenlijk helpt dat iets.
Uiteraard had ik ook een verbrand diodeveld. Bart V heeft er ook last van, Gert 16v ook.
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Luchtgeleiding vanaf de grille toepassen? Ken het uit BMW's, dus zal schijnbaar wel wat doen.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Steven(stk)

Steven schreef:Nouja dat resoneren is iets anders soms wel soms niet, maar ik hoor wel het riempje fluiten idd, dus maar ff bijstellen morgen.

Met minder toeren spaar je die dynamo wel meer zit het provisorische fannetje ook in een normaler toerenbereik. Hopenlijk helpt dat iets.
Uiteraard had ik ook een verbrand diodeveld. Bart V heeft er ook last van, Gert 16v ook.
Bij mijn vijf 16v destijds zelfde verhaal, een luchtslang er naar toe hielp wel iets.
Florus

Je kan ook eerder schakelen... :p
Steven

Ja of niet mee rijden, kan het ooknie stuk :p
Steven

Zo gisteren ff de kat eronder gerost nadat deze een half jaar op vakantie was geweest... ('je krijgt m volgende week terug...' jaja Wouter :p)

Vanochtend door de APK, rijden ze m de brug af, wilde nog zetten pas op met laaghangende uitlaat, maar helaas hij bleef toch hangen dat K-ding.
Shampoo kom maar op met die muisstille prachtoplossing!

Ik denk erover om zo'n uitlaatrubber met 2 tapeindes aan beide zijdes te kopen en m in het midden in de bocht een extra punt te geven. Krijg echt de pis van dit systeem.

Maargoed APK is in, van de week misschien nog ff een raamband erop fietsen.

Nu zoek ik eigenlijk nog bescherming voor de rolkooi in het kader budget.
Bij biesheuvel krijg je fancy kleuren voor 10 euro de meter en moet je officieel voor het bovengedeelte nog duur fia spul hebben.

Dutchpowertrading heeft alleen duur fia spul, en van dat grijze verwarmingsspul van de praxis lijkt me nou ook weer net iets te... of toch?
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Haas en ik hebben dat spul van Biesheuvel gekocht. Is erg dik en moeilijk tussen de buizen en het dak te krijgen. De pasvorm is wel goed! Heb je nog deurpanelen en kaartenbakken? Dan wordt het wel een beetje moeilijker op de dwarsbalken :)
Daan2D
Car: M2GTRS + R25 + C3RS

Ik heb dat spul van qsp. Is dun aan dak/deur zijde, en aan de kant waar het bescherming moet geven is het dik.
Komt van een autosport zaal uit de buurt hier.
Racing is the best way to convert money into noise
Ronald1916V

Steven schreef:Zo gisteren ff de kat eronder gerost nadat deze een half jaar op vakantie was geweest... ('je krijgt m volgende week terug...' jaja Wouter :p)

Vanochtend door de APK, rijden ze m de brug af, wilde nog zetten pas op met laaghangende uitlaat, maar helaas hij bleef toch hangen dat K-ding.
Shampoo kom maar op met die muisstille prachtoplossing!

Ik denk erover om zo'n uitlaatrubber met 2 tapeindes aan beide zijdes te kopen en m in het midden in de bocht een extra punt te geven. Krijg echt de pis van dit systeem.

Maargoed APK is in, van de week misschien nog ff een raamband erop fietsen.

Nu zoek ik eigenlijk nog bescherming voor de rolkooi in het kader budget.
Bij biesheuvel krijg je fancy kleuren voor 10 euro de meter en moet je officieel voor het bovengedeelte nog duur fia spul hebben.

Dutchpowertrading heeft alleen duur fia spul, en van dat grijze verwarmingsspul van de praxis lijkt me nou ook weer net iets te... of toch?
Ik had het zelfde met mijn Clio 1.4 toendertijd, ding lag ook behoorlijk laag en tot 3x toe de bende er onder vandaan gejaagd bij het afrijden van de brug, de middendemper presteerde het steeds om achter de brug te blijven hangen bij het er af rijden. 1x een gescheurde voorpijp en 2x een gescheurde demper. uiteindelijk 2 steunen er aan gelast en met rubbers opgehangen aan de bodem. er zitten in het midden ergens precies 2 gaten in de dwarsbalken waar je tapeinden in kan draaien zodat je de uitlaat er aan kan ophangen met rubbers. :)

Rolkooispul, moet ik ook nog steeds hebben.. laat even weten als je wat moois gevonden hebt.
antoine
Car: Renault Clio III RS

Steven, gewoon deze nemen. Zoals je ziet, ook verkrijgbaar in zwart. (Y)
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Martijn Kool

nee is hetzelfde :)
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
antoine

ltec is het huismerk van Biesheuvel (toch Luco?) Ik denk dat er geen verschil zit tussen beide.
Tim

Ik had in m'n ex Clio lekker makkelijk van de Praxis opgehaald. Tikkie beun gezien de pasvorm maar voldeed prima.
Wil je het mooi hebben dan zou ik wel rolkooi beveiliging kopen. Toch jammer als je je hoofd stoot tijdens een crash of bump en de kooi beschadigd ;)
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Toch leuk dat je wat opgestoken hebt van afgelopen vrijdagavond :lol:
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Tim

Ja dat is zonde van de kooi!
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

antoine schreef:ltec is het huismerk van Biesheuvel (toch Luco?) Ik denk dat er geen verschil zit tussen beide.
yeps is gewoon een goed merk, maar nemen veel af en dan wordt er l-tec op gezet.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Huismerk van Biesheuvel? Wordt dat dan ook via andere kanalen verkocht? Mijn QSP-gordels heb ik bij Hendriksen Motorsport besteld: kreeg er een set Ltec-stickers bij (en boekje van Sparco en Goodridge). Klinkt mij niet erg logisch in de oren.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
antoine

Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Martijn schreef:Huismerk van Biesheuvel? Wordt dat dan ook via andere kanalen verkocht? Mijn QSP-gordels heb ik bij Hendriksen Motorsport besteld: kreeg er een set Ltec-stickers bij (en boekje van Sparco en Goodridge). Klinkt mij niet erg logisch in de oren.
Waar denk je dat hendriksen die gordels heeft besteld dan :smile:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Ik heb ook wel eens L-tec of QSP spullen elders gehaald.

L-tec is Biesheuvel

QSP is Autosportcompany
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Plaats reactie