Het kinderzitje natuurlijk.Tim schreef:Wat is de gedachte achter de Plus uitvoering?

Het kinderzitje natuurlijk.Tim schreef:Wat is de gedachte achter de Plus uitvoering?
carwash beverwijk?Steven schreef:Zo gezien ik toch wel meega met de ring, morgenaaf maar eens een lange avond maken...
Die Impreza is weinig zuinig trouwens, maar drift wel goed op natte tegels
Bij mijn vijf 16v destijds zelfde verhaal, een luchtslang er naar toe hielp wel iets.Steven schreef:Nouja dat resoneren is iets anders soms wel soms niet, maar ik hoor wel het riempje fluiten idd, dus maar ff bijstellen morgen.
Met minder toeren spaar je die dynamo wel meer zit het provisorische fannetje ook in een normaler toerenbereik. Hopenlijk helpt dat iets.
Uiteraard had ik ook een verbrand diodeveld. Bart V heeft er ook last van, Gert 16v ook.
Ik had het zelfde met mijn Clio 1.4 toendertijd, ding lag ook behoorlijk laag en tot 3x toe de bende er onder vandaan gejaagd bij het afrijden van de brug, de middendemper presteerde het steeds om achter de brug te blijven hangen bij het er af rijden. 1x een gescheurde voorpijp en 2x een gescheurde demper. uiteindelijk 2 steunen er aan gelast en met rubbers opgehangen aan de bodem. er zitten in het midden ergens precies 2 gaten in de dwarsbalken waar je tapeinden in kan draaien zodat je de uitlaat er aan kan ophangen met rubbers.Steven schreef:Zo gisteren ff de kat eronder gerost nadat deze een half jaar op vakantie was geweest... ('je krijgt m volgende week terug...' jaja Wouter)
Vanochtend door de APK, rijden ze m de brug af, wilde nog zetten pas op met laaghangende uitlaat, maar helaas hij bleef toch hangen dat K-ding.
Shampoo kom maar op met die muisstille prachtoplossing!
Ik denk erover om zo'n uitlaatrubber met 2 tapeindes aan beide zijdes te kopen en m in het midden in de bocht een extra punt te geven. Krijg echt de pis van dit systeem.
Maargoed APK is in, van de week misschien nog ff een raamband erop fietsen.
Nu zoek ik eigenlijk nog bescherming voor de rolkooi in het kader budget.
Bij biesheuvel krijg je fancy kleuren voor 10 euro de meter en moet je officieel voor het bovengedeelte nog duur fia spul hebben.
Dutchpowertrading heeft alleen duur fia spul, en van dat grijze verwarmingsspul van de praxis lijkt me nou ook weer net iets te... of toch?
yeps is gewoon een goed merk, maar nemen veel af en dan wordt er l-tec op gezet.antoine schreef:ltec is het huismerk van Biesheuvel (toch Luco?) Ik denk dat er geen verschil zit tussen beide.
Waar denk je dat hendriksen die gordels heeft besteld danMartijn schreef:Huismerk van Biesheuvel? Wordt dat dan ook via andere kanalen verkocht? Mijn QSP-gordels heb ik bij Hendriksen Motorsport besteld: kreeg er een set Ltec-stickers bij (en boekje van Sparco en Goodridge). Klinkt mij niet erg logisch in de oren.