Gevaren hesje aan werkschoenen en ook zon bril

Nu word ik wel nieuwsgierig.Leon Cozijn schreef:Wij hebben een heel formulier hangen dat de onderzoeken van kassa niet kloppen zal het is mee nemen. Bij mij klopt het overigens wel tank wel is 95 als ik niet in de buurt ben maar merk dan dat die schommelt in toeren (doet die normaal nooit) en dat ik zon 50-75km minder rij op een tank.
Hmmm, ik werk bij ExxonMobil maar zeg dat de brandstof van BP goed spul is...Geert schreef:Willen de mensen die werken voor één van de oliemaatschappijen in ieder geval niet posten. Dat is natuurlijk verre van objectief. Krijg er een beetje een "wij van wc-eend adviseren wc-eend" gevoel van.
Tinq is Gulf en Gulf is weer?Tom schreef:Tinq dus niet als we de experts mogen geloven.
Martijn Kool schreef:Tinq is Gulf en Gulf is weer?Tom schreef:Tinq dus niet als we de experts mogen geloven.
Ach het zal allemaal wel, ik volg meneer Huisman zijn mening op
Tinq is de zelfde brandstof als gulf.. tinq is de onbemande versie als de bemande gulf. Heb je ooit een auto zien rijden waar tinq opstond? Ik heb zelf al 6 jaar tank pas van de gulf en tank regelmatig/meestal bij de tinq daar staat dan regelmatig een tank auto van gulfTom schreef:Martijn Kool schreef:Tinq is Gulf en Gulf is weer?Tom schreef:Tinq dus niet als we de experts mogen geloven.
Ach het zal allemaal wel, ik volg meneer Huisman zijn mening op
Tuurlijk, maar zo is alles af te leiden tot dezelfde oliebron. Het verschil zit hem dus in de additieven en de hoeveelheid ervan. Zo kan tinq dus wel degelijk slechter/minder goed zijn dan Gulf lijkt me.
Tja word ik nog niet veel wijzer van, ik rij in een Megane 2 RS (gechipt door Fastchip, wel in de "veilige marge")jahuisman schreef:je geeft al aan dat Euro 98 slecht verkrijgbaar is voor jou.
Persoonlijk geloof ik dat vooral de gebruikers van de sportievere auto's lees hoge compressie motoren zich moeten concentreren op hoog octaan brandstof.
Voor de rest maakt het weinig uit, ik zou zeggen zo goedkoop mogelijk.