Sorry het schema heb ik niet

iemand die dat kan bevestigen? Ergens kan ik me niet voorstellen dat die motoren tegen benzine kunnen.Mrtn schreef:dat zijn gewoon ruitenwissermotortjes
Qua vorm wel, al is er eens een modificatie qua stekkers gekomen. Pompje kost ook een paar tientjes trouwens.Gerald schreef:iemand die dat kan bevestigen? Ergens kan ik me niet voorstellen dat die motoren tegen benzine kunnen.Mrtn schreef:dat zijn gewoon ruitenwissermotortjes
Áls je zou willen kijken heel graag.tutuur schreef:ik heb ergens achter in de hoek nog wel een tank met pompje liggen....
liefst zsm, maar wanneer je tijd hebt is ook prima, als ik hem met een week of 2 binnen het zou het mooi zijn.tutuur schreef:heb je hem met spoed nodig? spullen liggen namelijk niet in de buurt...
A. het is Gerald aub.tutuur schreef:heb hem net opgezocht, hij is iig anders dan die van je ruitensproeier maar lijkt er wel op![]()
als je nou vanaaf ff in leiden langs komt wippen neem ik em voor je mee fritsie
beginnen met het losmaken van 2 stuks remleidingen en de achterdempers. verder zit er onder je achterbank aan beide kanten een zwarte plaatje onder een stuk schuimrubber. die platen moet je even los halen. en dan met 2 man 1 in de auto de boutkop vasthouden en 1 onder de auto 4 moeren los draaien.Cleaned_Clio_16v schreef:Heeft iemand foto's hoe ik de achter as eraf kan krijgen?
Ronald1916V schreef:De volgende bakken vind je onder een Clio16V en zijn 't beste qua verhoudingen.![]()
- JB3-044
- JB3-051
- JB3-053
Geert schreef:De phase 1 is geleverd met jb3-049 en deze heeft de kortste verhoudingen. De latere phase 2's hebben de jb3-053 en deze zijn merkbaar langer.
Dat was ik dus ook zat. Heb de stappen motor ook al eens vervangen, zonder echt resultaat. Schoonmaken en licht invetten helpt ook maar voor een tijdje.derbimarcel schreef:mij clio draaid altijd raar? Schomelt altijd tussen de 750 en 1500 RPM?
Valt ook af en toe uit als die laag in toeren draaid
Volgens mij is de stappenmotor dan onderstaande "potje" (met ophanging nog):Geert schreef:Het ronde potje voor je gasklep.