lol, daar zat ik net ook naar te kijkenMartijn Kool schreef:ook die stekkers die los hangen beloven veel goeds hahaXabre schreef:oja, dat dus weer een andere
nouh dat belooft watDE CLIO HEEFT 300 pk!!!!

lol, daar zat ik net ook naar te kijkenMartijn Kool schreef:ook die stekkers die los hangen beloven veel goeds hahaXabre schreef:oja, dat dus weer een andere
Hij zet er ook dikke uitroeptekens achter..........betekend dit dat hij het zelf ook nogal overdreven vindt?........Xabre schreef:oja, dat dus weer een andere
Dat bedoel ik, zet maar neer!-jo- schreef:je haalt de dingen door elkaar Arno. Die van Jair is gebaseerd op een lage druk conversie (std zuigers). Die van Veban heeft er lage compressie zuigers inzitten en nog andere goodies.
Uit men hoofd deed Henk met de Veban clio 227 adw in Goes. Daarna werd hij nog bijgemapped door Henk naar 241 adw. Het opgegeven vermogen in de ad staat leuk maar dat haalt ie niet, maar dat wil niet zeggen dat het een trage auto is. 241 adw, laag gewicht, kort chassis...zet het maar voor de deur !
Nee ik geloof dat hij toen was gemeten met 220 pk en dat was niet in Goes gedaan. (Althans de uitdraai ziet er anders uit). Ik heb er toen ook nog mee gereden. De rode clio die in Goes gemeten was zat inderdaad rond de 220 wpk's op een lage druk conversie maar aangezien het uitlaatsysteem was veranderd zonder andere aanpassingen draaide de clio toen teveel druk. Dacht iets van 0.7 of 0.8 bar i.p.v. 0.5. En dat maakt een goed verschil. Die van mij zou ook best nog wat meer druk mogen opbouwen (huidig 0.9 bar) maar dan is de ervaring toch dat de grip een probleem wordt. Heb nu al bij zo'n 80 km/uur in 2 wielspin en dan maar niet te spreken over de torquesteer.Arno17 schreef:Dat bedoel ik, zet maar neer!-jo- schreef:je haalt de dingen door elkaar Arno. Die van Jair is gebaseerd op een lage druk conversie (std zuigers). Die van Veban heeft er lage compressie zuigers inzitten en nog andere goodies.
Uit men hoofd deed Henk met de Veban clio 227 adw in Goes. Daarna werd hij nog bijgemapped door Henk naar 241 adw. Het opgegeven vermogen in de ad staat leuk maar dat haalt ie niet, maar dat wil niet zeggen dat het een trage auto is. 241 adw, laag gewicht, kort chassis...zet het maar voor de deur !
Ik wilde aangeven dat met "normale" ombouw 220 wpk mogelijk is, wist ook dat er een zwarte Clio was ( site MB ) die meer dan alleen een ombouw had ondergaan.
Was niet zeker dat dit deze was....vandaar mijn post met 220 wpk sowieso.
Op de site van MB was dat filmpje en zag je dat er gereden werd op de Ring ofzo volgens mij.
270 pk was toen wat men zei.
Misschien ooit voor betaald in den Hollandsche gulden tijd.-jo- schreef:de corsa heb je voor om en bij de 500€, waar ze die prijs vandaan halen is een raadsel.