Beste members,
Ik heb even een vraag,
Als ik mijn auto start maakt de kachel een raar geluid, om de 20 seconden hoor je een klap (net alsof er een klep dichtvalt / schuurd) als ik de auto dan op luchtcirculatie zet dan hoor je 10 x een tik en dan 5 seconden niks en dan weer 10x een tik,
Gisteren werkte mijn aanjager nog wel maar nu niet meer, dus dat is denk ik de weerstand die nu is doorgebrand door de storing.
De garage dacht dat de kachelmotor dan kapot is maar als ik deze loskoppel van het stroom (stekkertjes van de motortje eruit) dan blijft dit geluid bestaan.
Hebben jullie enig idee wat het dan nog meer kan zijn?
groet, Martijn
Megane cabrio 1.6E 1997 Kachelproblemen
- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
De oplossing voor jouw probleem staat hier overigens: http://www.amtgarageforum.nl/renault/me ... 23144.html
99% zeker dat dit het is.
Topic closed?
Edit:
wat werkt er van je kachelventilator niet overigens?
Niets, of alleen de hoogste stand? In het laatste geval is de kachelweerstand de oorzaak inderdaad.
Topic closed?

Edit:
Niets, of alleen de hoogste stand? In het laatste geval is de kachelweerstand de oorzaak inderdaad.
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
We hebben net even gekeken maar het stekkertje wat onder de parrafan (bestuurderskant van de auto)zit is van de kachelmotor als wij die loskoppelen heeft dat geen verschil.
Geen van de standen werken op het momentAdinsx schreef:De oplossing voor jouw probleem staat hier overigens: http://www.amtgarageforum.nl/renault/me ... 23144.html
Topic closed?
Edit:
-
- Contacteer:
ff direckt een plus en een min op de kachelmotor zetten om die te testen
doet ie het dan wel dan de kachelweerstand vervangen
anders zekering nakijken ..
dat klapperen is een lostaand probleem en dat is eerder al weergegeven
verders heb je rechts in de paravan een stekkerblok zitten en wat zekeringen daar kan ook een hoop weggerot zijn (als je voor de auto staat en onder de kap kijkt dus links in de bak onder je raam
doet ie het dan wel dan de kachelweerstand vervangen
anders zekering nakijken ..
dat klapperen is een lostaand probleem en dat is eerder al weergegeven
verders heb je rechts in de paravan een stekkerblok zitten en wat zekeringen daar kan ook een hoop weggerot zijn (als je voor de auto staat en onder de kap kijkt dus links in de bak onder je raam
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break