lastig allemaal! tis zo veel meer werk om er een f7 in te proppen maar wel meer fun

Even uit nieuwsgierigheidtutuur schreef:Ik heb besloten om het ondanks de kosten toch door te gaan zetten.
Het kost wat, maar dan heb je ook wat
Ben in onderhandeling over een stallingsplek voor de 5. Op deze manier heb ik thuis de ruimte om met het blok aan de slag te gaan.
De eerste stap zal zijn om van het f7 donor blok de randorganen op te knappen en over te zetten.
Ook ben ik een adapter aan het ontwerpen om een vr6 bak te gaan monteren. Dit zal ook mbt schakelen, koppelen en overbrengen nog wat voeten in de aarde steken maar de verhoudingen zijn erg leuk!
Zo ook de sterkte van deze bakken. Volgens meerdere kan je er safe 450nm op kwijt, er zijn zelfs setups die met dik 400pk en 600nm rijden op de originele bak
ah ok , m56 bak zit onder andere onder een volvo t5 en schijnt redelijk compact / hufterproof te zijn. Bij vr6 denk ik altijd gelijk aan lomp ,zwaar en groot , maar dat kan ook aan mij liggentutuur schreef:haha, daar zit ik idd ook te spammen lex![]()
volvo m56 bak? die heb ik nog niet eerder gehoord....
vliegwiel zal dan van een vr6 worden en de koppeling dan wss een dubbelplaats... adaptor van blok naar bak is bijna af, dan alleen nog een adapter van krukas naar vliegwiel....
en vr6 bak omdat die veeeel kan hebben en omdat de verhoudingen leuk zijn
VR6 valt wel mee hoor, zo'n M56 bak is pas lomp. wel bijna onverwoestbaar overigens.Steven(stk) schreef:ah ok , m56 bak zit onder andere onder een volvo t5 en schijnt redelijk compact / hufterproof te zijn. Bij vr6 denk ik altijd gelijk aan lomp ,zwaar en groot , maar dat kan ook aan mij liggentutuur schreef:haha, daar zit ik idd ook te spammen lex![]()
volvo m56 bak? die heb ik nog niet eerder gehoord....
vliegwiel zal dan van een vr6 worden en de koppeling dan wss een dubbelplaats... adaptor van blok naar bak is bijna af, dan alleen nog een adapter van krukas naar vliegwiel....
en vr6 bak omdat die veeeel kan hebben en omdat de verhoudingen leuk zijn
Ha daarom is "Internet op de werkplek" zo snel tegenwoordigDennisT schreef:Hee Tuut, lag het internet eruit dat je zoveel aan de auto gedaan hebt![]()