ACT: Mobiele telefonie
-
- Moderator
- Car: MB
Tja, misschien is heel dat onbeperkt internet wel iets te mooi om waar te zijn. Eerst promoten ze zich suf en dan gaan ze janken dat het teveel gebruikt wordt. Als ze gewoon reële bedragen per mb vragen lijkt me dat er niet zoveel aan de hand. Dan betaald de veelgebruiker (die bijv. heel de dag online navi heeft draaien) wat meer dan de whatsapp'er die 2 berichten per dag verzend.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Niet de kosten zijn het probleem, maar de bandbreedte. Overigens gebruikt de Navi nagenoeg niks, die paar Google Maps inladen zijn wat MBtjes.
Diensten als Spotify zijn heftiger, maar daar betaal ik óók al voor
En YouTube online, niet te vergeten. En die mooie HTC draait gewoon alle flashfilmpjes in zijn browser. Tja.
Maar inderdaad, gewoon betalen voor mijn verbinding. Ik betaal nu MINDER dan thuis, heb een breedband verbinding waar ik ook ben. Dus ik vind zelfs dat ik te weinig betaal. Ik wil dan ook best het dubbele betalen voor mijn mobiele internetverbinding.
Diensten als Spotify zijn heftiger, maar daar betaal ik óók al voor

Maar inderdaad, gewoon betalen voor mijn verbinding. Ik betaal nu MINDER dan thuis, heb een breedband verbinding waar ik ook ben. Dus ik vind zelfs dat ik te weinig betaal. Ik wil dan ook best het dubbele betalen voor mijn mobiele internetverbinding.
Immer wieder die verdammte Holländer
zo dus hij is er nu ook voor vrouwen 

In het wit! 

Ik heb dat wel. Telefoon met kabeltje aan de autoradio en spotify-en maar.
Spotify biedt nu ook betaalde downloads aan (DRM vrij MP3) voor 60ct per nummer!
Spotify biedt nu ook betaalde downloads aan (DRM vrij MP3) voor 60ct per nummer!
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ik snap de logica niet van Spotify. Via streaming muziek luisteren waarvoor je moet betalen ...
Meeste nieuwe telefoons hebben momenteel minimaal 8Gb. de muziek die je leuk vind heb je aak al thuis op een HD staan. 8Gb zijn +/- 40 a 50 muziekalbums (afhankelijk van welke Kbs je ze hebt), lijkt mij voldoende toch ?? Playlist creeeren en je hebt variteit voldoende...
Het enige dat ik af en toe via internet wil horen is radio en zelfs dat is sporadisch ...
Of ben ik nu een zuinige ouwe sok die eigenlijk niet wil betalen voor muziek ??

Meeste nieuwe telefoons hebben momenteel minimaal 8Gb. de muziek die je leuk vind heb je aak al thuis op een HD staan. 8Gb zijn +/- 40 a 50 muziekalbums (afhankelijk van welke Kbs je ze hebt), lijkt mij voldoende toch ?? Playlist creeeren en je hebt variteit voldoende...
Het enige dat ik af en toe via internet wil horen is radio en zelfs dat is sporadisch ...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Nee, de MP3 is gekocht, en mag je dus overal op afspelen. Ze spelen hiermee in op die limiet inderdaad, én bieden eindelijk een alternatief voor illegaal downloaden. Ik vind tussen de 6 en 10 euro wat je zo voor een album betaald namelijk wél fairMerijn schreef:En dan? Streamen over je mobiele datanetwerk?? Lijkt me niet helemaal lekker voor je limiet!

Arco, ik vind het niet meer dan normaal dat je betaald voor muziek. Spotify slaat sowieso al muziek op je telefoon op, die je via Spotify mag luisteren. Dit heeft dus ook helemaal geen invloed op je limiet (Spotify werkt ook offline, bij het 10 euro abbo).
Spotify heeft héél veel nieuwe muziekalbums beschikbaar (ook dat wat ik graag luister!!) en ik mag deze met mijn telefoon, offline, ongelimiteerd luisteren voor 10 euro per maand. Dat vind ik een goede prijs. Spotify betaalt de artiest voor elke luisterbeurt (ook de platen die ik offline draai)
Wat je nu voor 60 cent koopt is de MP3 en het recht deze op al je apparaten af te spelen, en waarbij je de artiest en Spotify afbetaald hebt. Tuurlijk kun je het ook gratis downloaden, maar dan vind ik je op een manier asociaal.
Ik ben sowieso tegenstander van gratis downloaden. Jezelf het recht geven niks te betalen voor werk van anderen kan er bij mij gewoon niet in. Een tegenargument was de té dure CD en het niet hebben van een alternatief -> dat alternatief wordt nu steeds beter

Laatst gewijzigd door Riël op zo 8 mei 2011 14:58, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Aha ... dan valt het nog te rechtvaardigen en dus het overwegen waard. 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Via internet luisteren is echt zwaar relaxt eindelijk lekker in de auto keuze hebben uit duizenden stations van over de hele wereld, echt ideaal. Bleutooth aan en hup zo draadloos je autoradio in.Arco schreef:Ik snap de logica niet van Spotify. Via streaming muziek luisteren waarvoor je moet betalen ...![]()

Zelf downloaden doe ik al haast niet meer. Eindelijk een alternatief voor die klote FM band welke de afgelopen 15 jaar compleet verziekt is

Trust me. I know what I'm doing.
-
jaha, toen ik 10 jaar oud was, toen was de fm band nog top hoor!!!
maar goed, spotify is een gaaf concept, alleen met die datalimieten hier in NL op tel abo's is het onmogelijk om het als vervanging van fm radio te gebruiken.
maar goed, spotify is een gaaf concept, alleen met die datalimieten hier in NL op tel abo's is het onmogelijk om het als vervanging van fm radio te gebruiken.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Dat is niet waar, want je synct alles via wifi offline op je foon.
Als ik eens iets nieuws wil horen dan zet ik gewoon een plaatje op wat verder streamt, maar het meeste wat ik luister doe ik gewoon zonder verbinding.
HEavy spotify gebruiker hier en ik blijf makkelijk onder de 1 gig.
Als ik eens iets nieuws wil horen dan zet ik gewoon een plaatje op wat verder streamt, maar het meeste wat ik luister doe ik gewoon zonder verbinding.
HEavy spotify gebruiker hier en ik blijf makkelijk onder de 1 gig.
-
- Moderator
- Car: Megane
Wie o wie kan mij helpen.
Ik zoek een nieuw toestel met android met een klein toetsenbord en touchscreen en een redelijke camera.
Hij moet niet te klein zijn maar ook niet te achterlijk groot. En dan nu het mooie ook niet te duur. Ik hoef geen iphone 4.
Gewoon een goed toestel waar inet op kan en die goed zijn werk doet.
Iemand suggesties?
Ik zoek een nieuw toestel met android met een klein toetsenbord en touchscreen en een redelijke camera.
Hij moet niet te klein zijn maar ook niet te achterlijk groot. En dan nu het mooie ook niet te duur. Ik hoef geen iphone 4.
Gewoon een goed toestel waar inet op kan en die goed zijn werk doet.
Iemand suggesties?
-
desire z
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Moderator
Is nog wel vrij prijzig als los toestel.

-
- Über-Spammer
Heb hem zelf ook met telfort abbo, ben er heel erg tevreden over. Internet op een groot scherm, toetsenbord, android en een nette camera 

-
en wie raadde je die telefoon aan?????Jean-Paul-S schreef:Heb hem zelf ook met telfort abbo, ben er heel erg tevreden over. Internet op een groot scherm, toetsenbord, android en een nette camera

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
Ahum
Martijn heette hij volgens mij

-

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Moderator
Hmm misschien toch maar even sparen.
Ik heb nu een sim only genomen bij telfort. Kreeg een mooi voorstel:
200 belmin
100 sms
en inet
voor 12,90 pm voor 24 maanden.
Volgens mij niet verkeerd.
Alleen sja moet nu wel ff een ander toestel er bij regelen
200 belmin
100 sms
en inet

-
gebruikte desire z kopen een idee?Patrick.B schreef:Hmm misschien toch maar even sparen.
200 belmin
100 sms
en inet
gewoon op marktplaats of tweakers vraag en aanbod. nooit laten opsturen maar gewoon ophalen en alleen als er een bon bij zit.

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Moderator
Robke schreef:Anders een SE X10 mini pro, die zijn ook een stuk goedkoper. Nadeel is wel dat het scherm wel érg klein is en de resolutie is ook niet geweldig.
Heb wat reviews gelezen maar daar word je ook niet vrolijk van.
dus op zoek naar wat anders....
-
- Moderator
Waarom Desire Z (of wil Patrick iets met toetsenbord?). Anders kun je beter een gewone Desire nemen. Bevalt mij erg goed en wellicht zakken de prijzen nog wat nu de nieuwe er is.
-
- Moderator
ik wil toch wel graag een toestel met qwerty. Ben nog niet helemaal wild van alleen touchscreen.
-
- Moderator
ik heb ook erg getwijfeld en ben gewoon eens naar wat telecom winkels gegaan om effe te "testen/spelen". echt direct na elkaar proberen en ik vond een touchscreen niet minder fijn typen eigenlijk. Wellicht fractioneel minder, maar dat weegt voor mij niet op tegen de nadelen (veel dikker toestel, draaiende delen).
-
benaderd zeg je?Adinsx schreef:Net even met de Samsung Galaxy S II gespeeld. Damn, dat benaderd een Iphone écht serieus
blijf jij nu maar naar die niet aanpasbare interface kijken en geil worden van overal waar apple op staat.
die laatste android toestellen, daar kan geen apple tegen op
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Hoho, heb er een paar minuten mee gespeeld. Niet uitgebreid.
Het zoomen, uitzoomen, scrollen etc ging bij iOs toch echt soepeler als Android, maar voor zover ik net heb kunnen 'spelen' wordt het lastig nog verschillen te ontdekken.
Ja, Android krijgt inmiddels voordelen tov iOS, dus ik twijfel zéker ja
Het zoomen, uitzoomen, scrollen etc ging bij iOs toch echt soepeler als Android, maar voor zover ik net heb kunnen 'spelen' wordt het lastig nog verschillen te ontdekken.
Ja, Android krijgt inmiddels voordelen tov iOS, dus ik twijfel zéker ja

Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Ajoh, dit voorjaar komt de iphone 5 

- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
ik zie dat de Motorola Milestone 2 ook aardig dezelfde specificaties heeft als een Desire Z. Zijn die Motorola's ook wel goed toestellen?