Dynodag @ Goes 23-04-2011

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Jack Quaak
Berichten: 84
Lid geworden op: di 6 apr 2010 22:42
Car: 2*Baccara Biturbo
Locatie: IJzendijke

Was een leuke leerzame dag, ondanks dat een 4wd niet kon worden gerold erg genoten van de aanwezige voitures en eigenaren.

Enne Jochem, veilig thuis gekomen zonder oliebrandje ? :( Had je overigens wel een brandblusser aan boord ??

Anyway, voor een herhaling vatbaar, tot een volgende keer.
Laatst gewijzigd door Jack Quaak op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Patrick RS
Moderator
Berichten: 14793
Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
Car: Megane

kom maar op met de uitdraaitjes :D

en foto's natuurlijk (Y)
Laatst gewijzigd door Patrick RS op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Arno17
Berichten: 4750
Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
Car: Captur EDC130 Intens
Locatie: Hoofddorp

skipGT schreef:Ook nt terug en dik tevreden !
auto had stndaard 94.5 pk en 233 nm aan de wielen,
na behandeling 110 pk en 292 nm , ook aan de wielen.
de eerste run kwam op 112 pk en 302 nm , maar das net iets teveel van het goede dus effe een beetje teruggezet :p
de uitdraai zet ik niet op internet , jullie moeten me maar ter goeder trouw geloven (of het even navragen bij Jo of Henk) ;)
Henk/Jo,

Dit is toch dezelfde motor als in de Megane III dci?...... :D

Ik wil ook 110pk en 292 nm aan de wielen..... :p :wink:
Laatst gewijzigd door Arno17 op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
Mikey
Berichten: 218
Lid geworden op: do 30 jul 2009 21:29

Ook net terug! wat een pokke eind rijden voor ons zeg (twente). Hoe dan ook, het resultaat is lager uitgevallen dan gedacht/gehoopt..

139,6 bhp en 171,7 Nm.

Wel mooie vloeiende lijnen, dat dan wel weer
Laatst gewijzigd door Mikey op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
Arno17
Berichten: 4750
Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
Car: Captur EDC130 Intens
Locatie: Hoofddorp

Mikey schreef:Ook net terug! wat een pokke eind rijden voor ons zeg (twente). Hoe dan ook, het resultaat is lager uitgevallen dan gedacht/gehoopt..

139,6 bhp en 171,7 Nm.

Wel mooie vloeiende lijnen, dat dan wel weer
Standaard blokkie?......dan toch niks mis mee.
Laatst gewijzigd door Arno17 op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
Mikey
Berichten: 218
Lid geworden op: do 30 jul 2009 21:29

Arno17 schreef:
Mikey schreef:Ook net terug! wat een pokke eind rijden voor ons zeg (twente). Hoe dan ook, het resultaat is lager uitgevallen dan gedacht/gehoopt..

139,6 bhp en 171,7 Nm.

Wel mooie vloeiende lijnen, dat dan wel weer
Standaard blokkie?......dan toch niks mis mee.
f7r met f7p kop en andere nokkenassen (nog wel relatief tam)..

Henk vertelde me dat er williamsen langs zijn geweest met +- 150 :s
Laatst gewijzigd door Mikey op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Die van mij had 139,9 aan de wielen.

K&n, cat + sebring demper en dik 3 ton op de klok :)
Laatst gewijzigd door tutuur op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Arno17
Berichten: 4750
Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
Car: Captur EDC130 Intens
Locatie: Hoofddorp

meeste 16V zijn rond de 118-120 wielpk volgens de heren Henk en Jo
Laatst gewijzigd door Arno17 op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
Mikey
Berichten: 218
Lid geworden op: do 30 jul 2009 21:29

tutuur schreef:Die van mij had 139,9 aan de wielen.

K&n, cat + sebring demper en dik 3 ton op de klok :)
En koppel?
Laatst gewijzigd door Mikey op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Iets minder dan jou denk ik. Ik slinger straks de pc aan dan zal ik even kijken :)
Laatst gewijzigd door tutuur op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
skipGT
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 13 apr 2011 15:42
Contacteer:

Arno17 schreef:
skipGT schreef:Ook nt terug en dik tevreden !
auto had stndaard 94.5 pk en 233 nm aan de wielen,
na behandeling 110 pk en 292 nm , ook aan de wielen.
de eerste run kwam op 112 pk en 302 nm , maar das net iets teveel van het goede dus effe een beetje teruggezet :p
de uitdraai zet ik niet op internet , jullie moeten me maar ter goeder trouw geloven (of het even navragen bij Jo of Henk) ;)
Henk/Jo,

Dit is toch dezelfde motor als in de Megane III dci?...... :D

Ik wil ook 110pk en 292 nm aan de wielen..... :p :wink:
dat had iets met de roetfilter te maken meen ik. die heb jij wel schijnt?
heb je uitdraai gezien op de pc, opzich toch niks mis mee he. hoe verschilt het met origineel bij jou? vind het verschil wel heerlijk, zat net aan 180 waar ik voor mijn gevoel normaal nog maar aan 150-155 zit. nu maar hopen dat ik geen prent krijg :p
Laatst gewijzigd door skipGT op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Florus
Berichten: 6727
Lid geworden op: zo 20 jul 2003 11:16

Mikey schreef:Hoe dan ook, het resultaat is lager uitgevallen dan gedacht/gehoopt..

139,6 bhp en 171,7 Nm.

Wel mooie vloeiende lijnen, dat dan wel weer

Mijn Williams had 138,4pk bij 166nm koppel

Standaard williams met 205000km, had verders alleen een lege cat.

:wink:
Laatst gewijzigd door Florus op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Jack Quaak schreef:Was een leuke leerzame dag, ondanks dat een 4wd niet kon worden gerold erg genoten van de aanwezige voitures en eigenaren.

Enne Jochem, veilig thuis gekomen zonder oliebrandje ? :( Had je overigens wel een brandblusser aan boord ??

Anyway, voor een herhaling vatbaar, tot een volgende keer.
Ja rustig aan gedaan....is goed gegaan.
Brandblusser ligt er ook in.

Nieuwe olieaanvoerleiding laten fabrieken....deze sloot niet meer optimaal af en aangezien alles weg gebouwd zit onder afdek kappen valt dat niet direct op tenzij je zonder die afdek kappen rijd maar das heet en gehorig.
Vandaar ook dat het pingelen niet gehoord is.

En zorgen dat de ontsteking op tijd komt te staan.Her en der pingelde de auto wat terwijl de AFR goed was/is.

( het membraampje heb ik even snel getest met slang en die bleef gewoon vacuum, ook bewoog het plaatje onder de verdelerkap gewoon als ik aan het slangentje zoog)

Toch een run gedaan her en der nog een pluimpje....
147,5 pk...5969,6 rpm
195,9 nm... 4474,8 rpm

Niet slecht maar zeker nog werk aan de winkel ...ouwe zooi :lol:
Laatst gewijzigd door Jochem de Haas op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Arno17
Berichten: 4750
Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
Car: Captur EDC130 Intens
Locatie: Hoofddorp

skipGT schreef:
Arno17 schreef:
skipGT schreef:Ook nt terug en dik tevreden !
auto had stndaard 94.5 pk en 233 nm aan de wielen,
na behandeling 110 pk en 292 nm , ook aan de wielen.
de eerste run kwam op 112 pk en 302 nm , maar das net iets teveel van het goede dus effe een beetje teruggezet :p
de uitdraai zet ik niet op internet , jullie moeten me maar ter goeder trouw geloven (of het even navragen bij Jo of Henk) ;)
Henk/Jo,

Dit is toch dezelfde motor als in de Megane III dci?...... :D

Ik wil ook 110pk en 292 nm aan de wielen..... :p :wink:
dat had iets met de roetfilter te maken meen ik. die heb jij wel schijnt?
heb je uitdraai gezien op de pc, opzich toch niks mis mee he. hoe verschilt het met origineel bij jou? vind het verschil wel heerlijk, zat net aan 180 waar ik voor mijn gevoel normaal nog maar aan 150-155 zit. nu maar hopen dat ik geen prent krijg :p
Ja mijne heeft een roetfilter.

Maar inderdaad verschil met standaard is zeker aanwezig, dat je nu op je gevoel sneller rijdt kan ik beamen.
Heb ook zo'n punt hier in het dorp, ben op dat punt niet veel langzamer dan toen met de Twingo RS.

De 16V zit hier ruim boven en dat met een mispeer omdat ik plots de knop van versnellingspook in de handen had.......zoals Jochem al opmerkt over zijn 5 Turbo........

Ouwe zooi!.... :wink:
Laatst gewijzigd door Arno17 op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
Bertmegane
Berichten: 24
Lid geworden op: wo 23 mar 2011 8:30
Locatie: Belgium, Scherpenheuvel, Bredene

Met een resultaat van 260 wiel-pk en 403 Nm koppel ben ik dik tevreden. Nochtans had ik willen ruilen voor deze Gele Bom, maar stuite op een njet van de eigenaar. :evil:
[img]http://www.fotopocket.nl/fpimages/2011/04/23/ad34132e4c4bf5ba1d4c70918f63cb79/tDyno-dag%25Goes%2523-4-2011%25011.JPG[/img]
Laatst gewijzigd door Bertmegane op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Mikey schreef:
tutuur schreef:Die van mij had 139,9 aan de wielen.

K&n, cat + sebring demper en dik 3 ton op de klok :)
En koppel?
141,6 pk
174,1nm

Dat was de laatste keer met k&n er op.

Zonder k&n had ik 138,8 en net 170nm...
Laatst gewijzigd door tutuur op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-jo-
Berichten: 5493
Lid geworden op: do 20 mar 2008 0:39

ik reageer morgen wel, tis hier mojito avond en veel zinnigs komt er toch niet meer uit (niet meer of minder dan anders, maar goed, je snapt het plaatje wel)
Laatst gewijzigd door -jo- op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Arno17
Berichten: 4750
Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
Car: Captur EDC130 Intens
Locatie: Hoofddorp

-jo- schreef:ik reageer morgen wel, tis hier mojito avond en veel zinnigs komt er toch niet meer uit (niet meer of minder dan anders, maar goed, je snapt het plaatje wel)
burp......hips......vrolijk pasen dan maar.... :p :biertjuh:
Laatst gewijzigd door Arno17 op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Jochem de Haas schreef:
Jack Quaak schreef:Was een leuke leerzame dag, ondanks dat een 4wd niet kon worden gerold erg genoten van de aanwezige voitures en eigenaren.

Enne Jochem, veilig thuis gekomen zonder oliebrandje ? :( Had je overigens wel een brandblusser aan boord ??

Anyway, voor een herhaling vatbaar, tot een volgende keer.
Ja rustig aan gedaan....is goed gegaan.
Brandblusser ligt er ook in.

Nieuwe olieaanvoerleiding laten fabrieken....deze sloot niet meer optimaal af en aangezien alles weg gebouwd zit onder afdek kappen valt dat niet direct op tenzij je zonder die afdek kappen rijd maar das heet en gehorig.
Vandaar ook dat het pingelen niet gehoord is.

En zorgen dat de ontsteking op tijd komt te staan.Her en der pingelde de auto wat terwijl de AFR goed was/is.

( het membraampje heb ik even snel getest met slang en die bleef gewoon vacuum, ook bewoog het plaatje onder de verdelerkap gewoon als ik aan het slangentje zoog)

Toch een run gedaan her en der nog een pluimpje....
147,5 pk...5969,6 rpm
195,9 nm... 4474,8 rpm

Niet slecht maar zeker nog werk aan de winkel ...ouwe zooi :lol:
Up date..
Zie topic http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... &start=315
Laatst gewijzigd door Jochem de Haas op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
paqbro
Berichten: 39
Lid geworden op: ma 4 apr 2011 11:32
Locatie: Breda

Bij mijn vrouw zijn de vliezen gebroken (even totaal off-topic), maar ik ben nu lekker snel in het ziekenhuis als het nodig is. :beer:

... oh ja, Jo bedankt voor de organisatie (Y)
Laatst gewijzigd door paqbro op ma 16 sep 2013 21:16, 2 keer totaal gewijzigd.
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Jochem de Haas schreef: Toch een run gedaan her en der nog een pluimpje....
147,5 pk...5969,6 rpm
195,9 nm... 4474,8 rpm

Niet slecht maar zeker nog werk aan de winkel ...ouwe zooi :lol:
Tevens zaten we net Florus en ik nog wat na te beppen over hoe en wat ...
En we kwamen tot de conclusie dat er waarschijnlijk nog wel wat meer pk/koppel in het blokje zit omdat de lucht ventilator mooi voor de radiateur is gezet van de T2 maar dat de intercooler die aan de zijkant zit in het achterscherm geen vers windvlaagje gekregen heeft ...zelf ook gewoon nooit aangedacht....ik zat meer met dat gepingel.
Maar dat zal vast nog wel wat schelen .....een "koude" wind over de IC
Laatst gewijzigd door Jochem de Haas op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-jo-
Berichten: 5493
Lid geworden op: do 20 mar 2008 0:39

-jo- schreef:ik reageer morgen wel, tis hier mojito avond en veel zinnigs komt er toch niet meer uit (niet meer of minder dan anders, maar goed, je snapt het plaatje wel)
bij deze dus (maar weer goed brak :( )
paqbro schreef:Bij mijn vrouw zijn de vliezen gebroken (even totaal off-topic), maar ik ben nu lekker snel in het ziekenhuis als het nodig is. :beer:

... oh ja, Jo bedankt voor de organisatie (Y)
graag gedaan en gefeliciteerd, k'hoop dat alles goed gaat !
Laatst gewijzigd door -jo- op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-jo-
Berichten: 5493
Lid geworden op: do 20 mar 2008 0:39

nu goed, ik hoop dat de printjes snel zullen verschijnen want ik was helaas de memoriestick vergeten :~

Er waren 2 meganes 225 die reeds voorzien waren van een mapping. Een Vtune en een ZIP programma. Ik ga heel grof zijn en alle huisregels aan de kant schuiven: het is nog maar eens gebleken dat klanten gewoon opgelicht worden met dergelijke programmas.

Het mooiste was de 225 van Boy, die een onwaarschijnlijke print had meegekregen bij ZIP. Na de run in Goes werd al snel duidelijk dat er gebakken lucht verkocht wordt. Er was wel wat gerommelt in de maps en iets meer topvermogen tov de standaard map maar niks spectaculair.

@Arno, die dci was echt heftig. Er kwam gewoon 100 Nm bij, maar een te hoge piekdruk. Henk heeft hem iets terug geschroeft maar blijft een dik resultaat. Die roetfilters zijn een echte killer.

Beide 250 eigenaars zullen ook een andere auto gekregen hebben. Binnen gekomen met 223 en 231 adw, wat relatief weinig is voor een 250. Het eindresultaat was weer dik in orde.

Als laatste werd de 225 van Dave Hitzert gedaan, althans geprobeert. Helaas was Henk niet in de mogelijkheid er een ander programma in te zetten. De auto was reeds voorzien van een andere map maar daar zit iets niet goed. Er werden ook diverse foutmeldingen vastgesteld.
Laatst gewijzigd door -jo- op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Arno17
Berichten: 4750
Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
Car: Captur EDC130 Intens
Locatie: Hoofddorp

Zijn die roetfilters zonder problemen te verwijderen?.....moet terug met de APK neem ik aan.
Of moet dan je hele motormanagement weer worden aangepast.

Er is dus iets zoals met benzine auto's iets van een katvervanger ook voor diesels?
Laatst gewijzigd door Arno17 op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
-jo-
Berichten: 5493
Lid geworden op: do 20 mar 2008 0:39

ik ben niet thuis in die dieselzooi, maar ik weet dat de clio een totaal ander managment heeft dan die meg van jou. Voor Henk was het de eerste met dit systeem.
Laatst gewijzigd door -jo- op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
pascalrstrophy
Berichten: 131
Lid geworden op: zo 13 feb 2011 18:03
Contacteer:

Ik ben zeer tevreden met de auto, ik had hem gekocht als 265pk die gechipt was bij vtune, vond de auto al vrij snel maar nu henk er mee bezig is geweest das echt een verschil heb veel meer koppel!!
Kan helaas niet scannen dus dan zo even de verschillen

Vtune: 210.5 BHP AT 5260.8 rpm en 346.3 NM at 3089.5 rpm

Fastchip: 209.8 BHP at 4689.6 rpm en 373.7 NM at 3340.7 rpm

Ben er zeer blij mee bedankt henk en de mannen van rtc
Laatst gewijzigd door pascalrstrophy op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Fastchip
Berichten: 347
Lid geworden op: vr 24 dec 2004 11:04
Contacteer:

Ben er zeer blij mee bedankt henk en de mannen van rtc
Graag gedaan :beer:
Laatst gewijzigd door Fastchip op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Arno17
Berichten: 4750
Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
Car: Captur EDC130 Intens
Locatie: Hoofddorp

Fastchip schreef:
Ben er zeer blij mee bedankt henk en de mannen van rtc
Graag gedaan :beer:
Fastchip,..... :wink:

Misschien wat meer te vertellen over de Clio diesel dci?.....is toch ook een auto uit België?
Laatst gewijzigd door Arno17 op ma 16 sep 2013 21:16, 2 keer totaal gewijzigd.
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
Patrick RS
Moderator
Berichten: 14793
Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
Car: Megane

pascalrstrophy schreef:
Fastchip: 209.8 BHP at 4689.6 rpm en 373.7 NM at 3340.7 rpm

Ben er zeer blij mee bedankt henk en de mannen van rtc
wow zijn dat ff een zooitje koppels (Y) (Y)
Laatst gewijzigd door Patrick RS op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

Newton meters :p
Laatst gewijzigd door Tom op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
paqbro
Berichten: 39
Lid geworden op: ma 4 apr 2011 11:32
Locatie: Breda

Arno17 schreef:leuke sprint tijd.............moet nog wel wat tienden af kunnen. (Y)
Zeker, ben al aan het oefenen:

[img]http://farm3.static.flickr.com/2481/573 ... 86093c.jpg[/img][/img]
Laatst gewijzigd door paqbro op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Mooie tijd :D
Laatst gewijzigd door tutuur op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-jo-
Berichten: 5493
Lid geworden op: do 20 mar 2008 0:39

Nieuwe dynodagen in September, data nog nader te bepalen.

Aanmeldingen via:

http://www.renaultclubbelgium.be/phpBB/ ... 4ff#p16997

of

jo21power@hotmail.com
Laatst gewijzigd door -jo- op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
HaDries
Berichten: 233
Lid geworden op: za 4 sep 2010 9:35
Locatie: Thuis
Contacteer:

-jo- schreef:Nieuwe dynodagen in September, data nog nader te bepalen.

Aanmeldingen via:

http://www.renaultclubbelgium.be/phpBB/ ... 4ff#p16997

of

jo21power@hotmail.com
Is "Swiebertje" dan terug of last hij een onderbreking in of nemen de "anderen" het over van hem ?
Laatst gewijzigd door HaDries op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Patrick RS
Moderator
Berichten: 14793
Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
Car: Megane

Misschien handig voor de mensen die hunwielpk's willen omrekenen naar krukas. Het is natuurlijk niet helemaal precies ;-)

http://www.mk5cortinaestate.co.uk/calculator4.php
Laatst gewijzigd door Patrick RS op ma 16 sep 2013 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie