Enne Jochem, veilig thuis gekomen zonder oliebrandje ?

Anyway, voor een herhaling vatbaar, tot een volgende keer.
Henk/Jo,skipGT schreef:Ook nt terug en dik tevreden !
auto had stndaard 94.5 pk en 233 nm aan de wielen,
na behandeling 110 pk en 292 nm , ook aan de wielen.
de eerste run kwam op 112 pk en 302 nm , maar das net iets teveel van het goede dus effe een beetje teruggezet
de uitdraai zet ik niet op internet , jullie moeten me maar ter goeder trouw geloven (of het even navragen bij Jo of Henk)
Standaard blokkie?......dan toch niks mis mee.Mikey schreef:Ook net terug! wat een pokke eind rijden voor ons zeg (twente). Hoe dan ook, het resultaat is lager uitgevallen dan gedacht/gehoopt..
139,6 bhp en 171,7 Nm.
Wel mooie vloeiende lijnen, dat dan wel weer
f7r met f7p kop en andere nokkenassen (nog wel relatief tam)..Arno17 schreef:Standaard blokkie?......dan toch niks mis mee.Mikey schreef:Ook net terug! wat een pokke eind rijden voor ons zeg (twente). Hoe dan ook, het resultaat is lager uitgevallen dan gedacht/gehoopt..
139,6 bhp en 171,7 Nm.
En koppel?tutuur schreef:Die van mij had 139,9 aan de wielen.
K&n, cat + sebring demper en dik 3 ton op de klok
dat had iets met de roetfilter te maken meen ik. die heb jij wel schijnt?Arno17 schreef:Henk/Jo,skipGT schreef:Ook nt terug en dik tevreden !
de eerste run kwam op 112 pk en 302 nm , maar das net iets teveel van het goede dus effe een beetje teruggezet
de uitdraai zet ik niet op internet , jullie moeten me maar ter goeder trouw geloven (of het even navragen bij Jo of Henk)
Dit is toch dezelfde motor als in de Megane III dci?......![]()
Ik wil ook 110pk en 292 nm aan de wielen.....![]()
Mikey schreef:Hoe dan ook, het resultaat is lager uitgevallen dan gedacht/gehoopt..
139,6 bhp en 171,7 Nm.
Ja rustig aan gedaan....is goed gegaan.Jack Quaak schreef:Was een leuke leerzame dag, ondanks dat een 4wd niet kon worden gerold erg genoten van de aanwezige voitures en eigenaren.
Enne Jochem, veilig thuis gekomen zonder oliebrandje ?Had je overigens wel een brandblusser aan boord ??
Ja mijne heeft een roetfilter.skipGT schreef:dat had iets met de roetfilter te maken meen ik. die heb jij wel schijnt?Arno17 schreef:Henk/Jo,skipGT schreef:Ook nt terug en dik tevreden !
Dit is toch dezelfde motor als in de Megane III dci?......![]()
Ik wil ook 110pk en 292 nm aan de wielen.....![]()
heb je uitdraai gezien op de pc, opzich toch niks mis mee he. hoe verschilt het met origineel bij jou? vind het verschil wel heerlijk, zat net aan 180 waar ik voor mijn gevoel normaal nog maar aan 150-155 zit. nu maar hopen dat ik geen prent krijg
141,6 pkMikey schreef:En koppel?tutuur schreef:Die van mij had 139,9 aan de wielen.
K&n, cat + sebring demper en dik 3 ton op de klok
burp......hips......vrolijk pasen dan maar....-jo- schreef:ik reageer morgen wel, tis hier mojito avond en veel zinnigs komt er toch niet meer uit (niet meer of minder dan anders, maar goed, je snapt het plaatje wel)
Up date..Jochem de Haas schreef:Ja rustig aan gedaan....is goed gegaan.Jack Quaak schreef:Was een leuke leerzame dag, ondanks dat een 4wd niet kon worden gerold erg genoten van de aanwezige voitures en eigenaren.
Enne Jochem, veilig thuis gekomen zonder oliebrandje ?Had je overigens wel een brandblusser aan boord ??
Brandblusser ligt er ook in.
Nieuwe olieaanvoerleiding laten fabrieken....deze sloot niet meer optimaal af en aangezien alles weg gebouwd zit onder afdek kappen valt dat niet direct op tenzij je zonder die afdek kappen rijd maar das heet en gehorig.
Vandaar ook dat het pingelen niet gehoord is.
En zorgen dat de ontsteking op tijd komt te staan.Her en der pingelde de auto wat terwijl de AFR goed was/is.
( het membraampje heb ik even snel getest met slang en die bleef gewoon vacuum, ook bewoog het plaatje onder de verdelerkap gewoon als ik aan het slangentje zoog)
Toch een run gedaan her en der nog een pluimpje....
147,5 pk...5969,6 rpm
195,9 nm... 4474,8 rpm
Niet slecht maar zeker nog werk aan de winkel ...ouwe zooi
Tevens zaten we net Florus en ik nog wat na te beppen over hoe en wat ...Jochem de Haas schreef: Toch een run gedaan her en der nog een pluimpje....
147,5 pk...5969,6 rpm
195,9 nm... 4474,8 rpm
Niet slecht maar zeker nog werk aan de winkel ...ouwe zooi
bij deze dus (maar weer goed brak-jo- schreef:ik reageer morgen wel, tis hier mojito avond en veel zinnigs komt er toch niet meer uit (niet meer of minder dan anders, maar goed, je snapt het plaatje wel)
graag gedaan en gefeliciteerd, k'hoop dat alles goed gaat !paqbro schreef:Bij mijn vrouw zijn de vliezen gebroken (even totaal off-topic), maar ik ben nu lekker snel in het ziekenhuis als het nodig is.
... oh ja, Jo bedankt voor de organisatie
Graag gedaanBen er zeer blij mee bedankt henk en de mannen van rtc
Fastchip,.....Fastchip schreef:Graag gedaanBen er zeer blij mee bedankt henk en de mannen van rtc
wow zijn dat ff een zooitje koppelspascalrstrophy schreef:
Fastchip: 209.8 BHP at 4689.6 rpm en 373.7 NM at 3340.7 rpm
Ben er zeer blij mee bedankt henk en de mannen van rtc
Zeker, ben al aan het oefenen:Arno17 schreef:leuke sprint tijd.............moet nog wel wat tienden af kunnen.
Is "Swiebertje" dan terug of last hij een onderbreking in of nemen de "anderen" het over van hem ?-jo- schreef:Nieuwe dynodagen in September, data nog nader te bepalen.
Aanmeldingen via:
http://www.renaultclubbelgium.be/phpBB/ ... 4ff#p16997
of
jo21power@hotmail.com