ACT: Mobiele telefonie
Een taskkiller uit de markt halen en kijken welke app je hebt geinstalleerd die de boel klemt.
-
- Moderator
- Car: MB
Vraagje voor de HTC'ers. Die nieuws widget, kun je daar ook nederlands in zetten? Ik zie alleen buitenlandse.
Desire bevalt verder erg goed. Mooi ding. Heb hem gister naast een Desire met amoled gelegd en geef toe dat zwart met amoled mooier zwart is maar vind LCD toch wel effe wat scherper. zou niet willen ruilen!
Desire bevalt verder erg goed. Mooi ding. Heb hem gister naast een Desire met amoled gelegd en geef toe dat zwart met amoled mooier zwart is maar vind LCD toch wel effe wat scherper. zou niet willen ruilen!
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
daar eens mee aan de gang gegaan.. Het helpt wel geloof ik...Riël schreef:Een taskkiller uit de markt halen en kijken welke app je hebt geinstalleerd die de boel klemt.
Je kunt een 'exclude' list maken met apps waar hij niet aan mag komen, daar staan mijn mail en whatsapp in, maar toch gaat dat niet goed.
meldingen van berichten en mails komen pas binnen als ik actief ga kijken en sync.
zal nog eens een andere downloaden...
@tom ja dat kan. Ik gebruik m zelf niet maar ik geloof dat je daar gewoon rss feeds in zet.
@haas eigenaardig dat dat ding niet goed draait.Heb je eens eens 'custom' geprobeerd?
@haas eigenaardig dat dat ding niet goed draait.Heb je eens eens 'custom' geprobeerd?
custom? custom rom oid?
nee, daar snap ik nooit geen hout van, dus ook nooit aan gewaagd... fabriekssoftware....
nee, daar snap ik nooit geen hout van, dus ook nooit aan gewaagd... fabriekssoftware....
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=645253
Het lijkt heel lastig maar is piece of cake, 15 minuutjes ofzo.
Na rooten en flashen van die recovery image, downlaod je dit bestand naar je SD en dmv je recovery kun je steeds weer nieuwe roms erop zetten
http://94.23.152.245/xda/TastyFroyo/Tas ... signed.zip
Ontwikkeling en verbetering gaat door in de communities, HTC heeft daar gewoon geen belang bij, helaas.
Het lijkt heel lastig maar is piece of cake, 15 minuutjes ofzo.
Na rooten en flashen van die recovery image, downlaod je dit bestand naar je SD en dmv je recovery kun je steeds weer nieuwe roms erop zetten
http://94.23.152.245/xda/TastyFroyo/Tas ... signed.zip
Ontwikkeling en verbetering gaat door in de communities, HTC heeft daar gewoon geen belang bij, helaas.

Het is al laat... ik probeer het morgen nog wel eens te lezen

Je kan ook zo een cpuclock programma proberen als je een rooted telefoon hebt.. Werkt opzich super. Als je de telefoon niet gebruikt loopt-ie op 200MHz.
Probleem is wel als je hem wakker maakt dat hij letterlijk even op gang moet komen..
Probleem is wel als je hem wakker maakt dat hij letterlijk even op gang moet komen..
Stomme vraag misschien maar ik sta op het punt om m'n eerste smartphone te kopen. Het gaat in elk geval iets worden met Android. Maar het belangrijkste is dat ik tegelijkertijd wil kunnen navigeren en mp3's wil kunnen beluisteren via bluetooth streaming in de auto.
Ik neem aan dat elke Android telefoon dat wel kan toch?
Ik neem aan dat elke Android telefoon dat wel kan toch?
Trust me. I know what I'm doing.
Gaat prima!
En ik heb die blade ook al een poos erbij en dat is echt een top ding. Daar gaat het i.e.g prima mee.
En ik heb die blade ook al een poos erbij en dat is echt een top ding. Daar gaat het i.e.g prima mee.
Omg, wat een conclusie 
Naja als je die gasten én de tests serieus neemt.... Geen emailtests, geen agendatests, syncen met een kabeltje kom op. En dan iets zeggen over de coolfactor met een HTC omdat daar windows op zit? Nee, ik ben niet zo onder de indruk van deze 3 gasten.

Naja als je die gasten én de tests serieus neemt.... Geen emailtests, geen agendatests, syncen met een kabeltje kom op. En dan iets zeggen over de coolfactor met een HTC omdat daar windows op zit? Nee, ik ben niet zo onder de indruk van deze 3 gasten.
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Geen rare tests gaan kijken, laat ze maar lullen. gewoon een iPhone kopen, meer heb je niet nodig. 

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Beter duur dan niet te koop.Tom schreef:Mooi spul maar blijft te duur...........
Naar belgie rijden, deze kopen:
http://www.mobistar.be/nl/aanbod/mobiel ... -francisco
en je hebt je iphone killer vast voor een fraktie van de prijs.
http://www.mobistar.be/nl/aanbod/mobiel ... -francisco
en je hebt je iphone killer vast voor een fraktie van de prijs.
Geldt volgens mij alleen voor nieuwe abbo's. Maar, het blijft een slechte zet.
VOIP is ook voor bestaande klanten. In de algemene voorwaarden staat al dat het niet mag. Ze gaan het nu dus uitvoeren.
Wel jammer. Dacht een mooie reden te hebben om mijn abbo op te zeggen. Trage zooi bij KPN. Wil sneller internet.
Wel jammer. Dacht een mooie reden te hebben om mijn abbo op te zeggen. Trage zooi bij KPN. Wil sneller internet.
Megane R26 -> Megane 4 RS
Ja, tehtering mag ook niet 

Ik neem aan dat het allemaal nog wel kan via een VPN verbinding

Megane R26 -> Megane 4 RS
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
overstappen heeft ook weinig zin dus..
heerlijk hoor. in plaats van met de tijd meegaan, gaan ze dingen lopen blokkeren zodat je vast moet houden aan ouderwetse dingen. vieze geldwolven zijn hetOok Vodafone blokkeert diensten
Uitgegeven:
23 april 2011 07:50
Laatst gewijzigd:
23 april 2011 09:29
AMSTERDAM – KPN is niet de enige provider die denkt aan het blokkeren van zware mobiele internetdiensten als niet extra betaald wordt. Bij Vodafone gebeurt dit al en bij T-Mobile wordt het als optie gezien.
KPN kondigde donderdag aan de abonnementen voor smartphones aan te passen. Het wordt noodzakelijk extra te betalen voor zware diensten als VoIP (bijvoorbeeld Skype) en streaming video.
De maatregel van KPN zorgt voor ophef bij onder meer digitale burgerrechtenbeweging Bits of Freedom (BoF) ook op Twitter uitten klanten hun zorgen.
Vodafone
Vodafone blokkeert VoIP en sms over IP al langer, zo blijkt na vragen van NU.nl. Bij Vodafone bestaan basisabonnementen bel+sms+web en een basis databundel Smartphone Blox. Beide abonnementen blokkeren VoIP, willen klanten wel gebruikmaken van deze diensten moet extra betaald worden.
In de voorwaarden (pdf) van het bel+sms+web-abonnement staat dat het gebruik van VoIP en SMSoIP niet mogelijk is en dat ‘excessief’ gebruik van audio- of videostreaming niet toegestaan is. WhatsApp valt niet onder SMSoIP.
Vodafone zag onlangs af van het Fair Use Policy (FUP) waarbij gebruikers wanneer ze te veel data gebruiken ‘afgeknepen’ worden. Of de zinsnede uit de voorwaarden op hetzelfde neerkomt, is niet bekend. Volgens Vodafone worden de videodiensten niet geblokkeerd.
T-Mobile
T-Mobile wil geen uitspraken doen naar aanleiding van de aankondiging van KPN, maar stelde in januari 2011 tegenover NU.nl dat prijsdifferentiatie een manier is om het toenemende dataverkeer op het netwerk te managen.
“Het is van belang dat de kwaliteit van het netwerk en de diensten die daarop worden aangeboden, gewaarborgd blijven”, aldus T-Mobile in januari. “Een manier om dat te doen is prijsdifferentiatie op basis van het soort internetdienst dat een klant afneemt.”
De uitspraken van een aantal maanden geleden zijn vergelijkbaar met de aankondiging van KPN donderdag. T-Mobile wil echter niet zeggen of de maatregel nog steeds overwogen wordt en of er al een besluit is genomen. “We laten het bij de eerdere uitspraken”, aldus een woordvoerder.
Hi en Telfort
KPN wil overigens niet bekendmaken of Hi en Telfort, providers die gebruikmaken van het netwerk van KPN, beïnvloed zullen worden door de veranderingen op het netwerk.
Hmm.
Blokkeert Vodafone de toegang tot de VOIP servers, of doet Vodafone, net als KPN van plan is, aan 'packet inspection'?
Bij het tweede ga ik nu van mobiel internet af (contract loopt af). Wie weet er een provider voor Open mobiel Internet met een gewone datalimiet?
KPN gaat wel een stapje verder door per dienst te kijken wat je doet. Een VOIP verbinding concurreert direct met je GSM verbinding, plus het is voor het netwerk nog niet te verhapstukken als iedereen gaat VOIPen. Daar kunnen we wel over miepen, maar het gaat gewoon niet werken. Een mobiel internet zendmast heeft ook maar beperkte bandbreedte.
Blokkeert Vodafone de toegang tot de VOIP servers, of doet Vodafone, net als KPN van plan is, aan 'packet inspection'?
Bij het tweede ga ik nu van mobiel internet af (contract loopt af). Wie weet er een provider voor Open mobiel Internet met een gewone datalimiet?
KPN gaat wel een stapje verder door per dienst te kijken wat je doet. Een VOIP verbinding concurreert direct met je GSM verbinding, plus het is voor het netwerk nog niet te verhapstukken als iedereen gaat VOIPen. Daar kunnen we wel over miepen, maar het gaat gewoon niet werken. Een mobiel internet zendmast heeft ook maar beperkte bandbreedte.
-
- Contacteer:
voip kan ik nog wel in komen inderdaad, maar waar houdt het op? als bijvoorbeeld whatsapp geblokkeerd wordt, wat doen ze dan met zo'n facebook app of hyves app waar ook een soort IM ingebouwd zit? en Twitter? als je niet meer kan whatsappen gaan ze via iets anders berichtjes sturen.
Ze zijn gewoon in paniek omdat ze zien dat geen mens meer een sms-bundel afsluit of over zn belminuten heen gaat
Ze zijn gewoon in paniek omdat ze zien dat geen mens meer een sms-bundel afsluit of over zn belminuten heen gaat
Precies. Maar waarom vragen ze me dan geen 10 euro meer voor internet? Ik snap het wel, het moet allemaal wel kostendekkend zijn (overigens, KPN heeft gigantische winsten gemaakt...).
Ik betaal nu 50 euro voor bellen (?) en 10 euro voor internet. Draai het voor mijn part om
Ik betaal nu 50 euro voor bellen (?) en 10 euro voor internet. Draai het voor mijn part om

-
- Contacteer:
daar zullen ze wel naar toe moeten, dat je naar ratio meer gaat betalen voor je internet (maar dan ook overal goede dekking en snel netwerk!!) dan voor je bellen of smsen, of een internet-only abbo ofzo.
punt is dat ze met de tijd mee moeten, vooruit moeten, in plaats van proberen de vooruitgang tegen te houden door dingen af te gaan sluiten.
toen iedereen een pocketline swing kocht en niemand meer de telefooncel gebruikte zijn ze toch ook niet de mobiele telefoon gaan verbieden/afsluiten?
punt is dat ze met de tijd mee moeten, vooruit moeten, in plaats van proberen de vooruitgang tegen te houden door dingen af te gaan sluiten.
toen iedereen een pocketline swing kocht en niemand meer de telefooncel gebruikte zijn ze toch ook niet de mobiele telefoon gaan verbieden/afsluiten?