KVS is verder wel helemaal mooi schoon...
En ook geen rook uit de uitlaat...
Die schroef heb ik inderdaad zelf aan zitten klooien dus maar ff kijken wat die doet als ik hem wat terug draai
stappen motor reinigen, of het kan zijn dat de aanslag van je gasklep te strak staatJeff rsi schreef:Hij loopt weer op vol vermogen!!
Slangen knap gemaakt en een ander luchtfilter erop.
Ook de bedrading van de Lambda vervangen.
Nu loopt hij weer op vol vermogen![]()
Gisteren avond gelijk een golfje gepest![]()
Enigste probleem......
Koelsysteem bouwt na ff goed gebruik onwijs veel druk op......
Begint de slang op de radiateur helemaal te sissen en te roken natuurlijk.....
Wat ken dat zijn?
verstopping ofzo?
En hij blijft onwijs hood stationair lopen nu...
Hoe is dat af te regellen op een Volvo 480 blok?
True, met solid top mounts heb je hier inderdaad veel minder last van. Maar nog steeds te hard voor buitenaf weggetjes.Mikey schreef:Ik weet dat het geen woonwijken spul is, maar erg ideaal op het circuit vind ik het ook niet. Door de speling tussen de kas de bovenste schotel 'zweeft' het spul continu als je een beetje stuitert.
ben ik de enigste die zich hier over verbaast?
een keertje solid topmounts kopen dan maar..
Rick en ik rijden er beide mee, voor op het circuit voelt het erg fijn aan. stuurt strak.Ik weet dat het geen woonwijken spul is, maar erg ideaal op het circuit vind ik het ook niet. Door de speling tussen de kas de bovenste schotel 'zweeft' het spul continu als je een beetje stuitert
Ruimte ?? Een milimeter. Max. Teveel kan niet, want dat gaat klapperen en de busjes gaan kapot (zeg ik uit eigen ervaring).Jean-Paul-S schreef:En ff op het soort busje letten, je hebt het model nodig met een ietwat afgeschuinde rand waar het ringetje invalt.
Arco kan wel eens gelijk hebben, al zit er altijd wat ruimte hiertussen wanneer hij op de wielen staat.
Die busjes heb ik dus liggen, ik had ze niet nodig ivm met de solid top mounts.Jean-Paul-S schreef:En ff op het soort busje letten, je hebt het model nodig met een ietwat afgeschuinde rand waar het ringetje invalt.
Is ie alweer weg Jeff..Jeff rsi schreef:En hoe ken ik ff checken of de koppakking overleden is?
KVS is verder wel helemaal mooi schoon...
En ook geen rook uit de uitlaat...
Die schroef heb ik inderdaad zelf aan zitten klooien dus maar ff kijken wat die doet als ik hem wat terug draai
derbimarcel schreef:Ik heb een probleem met me cupschokdempers aan de voorzijde.
De poot staat netjes in elkaar:
poot-veer-topschotel-toplager-topmountrubber- borgring.
dan stop je de poot door de veerpootkoker en schroef je de moer erop.
zie je dit??
[img]http://img819.imageshack.us/img819/5631/04042011229.jpg[/img]
Aangezien ik niet de enige met deze schokdempers ben, zal hier wel een oplossing voor zijn. Teflon ring draaien voor eronder? of staal?
bvd marcel