Jochem's 5 TURBO 2...
-
- Contacteer:
nr van de turbo
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dit is het enige wat er op staat zie foto's pagina terug
430557-11 BA
turbine .36
compressor . 42
En er staat nog op het turbine huis 41-5
430557-11 BA
turbine .36
compressor . 42
En er staat nog op het turbine huis 41-5
-
- Moderator
- Car: Megane
balen man, hopelijk vind je een goed alternatief of een nieuwe natuurlijk
suc6

suc6

-
- Car: Alpine/5gtt/16v
- Contacteer:
Komt goed maat,als het kan de arcn rally met de dikke 5 anders is Hans de enige met een dikke turbo
renault 5 gt turbo bleu sport/renault clio 1.8 16v
renault Alpine V6 GT Turbo/renault clio williams
renault Alpine V6 GT Turbo/renault clio williams
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Sssttttt teug in je hok jij.Steven schreef:Verkoop dan een paar van die aandachtzuigers
Ik zal me best doen.....tjabbieTjabel schreef:Komt goed maat,als het kan de arcn rally met de dikke 5 anders is Hans de enige met een dikke turbo
'T enigste puntje is dat 't uitlaathuis is gescheurd,en dan reviseren ze 'm alleen in combinatie met een nieuw huis, dus je kunt niet zeggen; alleen nieuwe seals erin en klaar, dan weigeren ze 'm gewoon te reviseren
De vraag is dus of ze gemakkelijk aan 't betreffende uitlaathuis kunnen komen denk ik...hebben ze die is 't niet zo moeilijk

De vraag is dus of ze gemakkelijk aan 't betreffende uitlaathuis kunnen komen denk ik...hebben ze die is 't niet zo moeilijk
-
- Contacteer:
ja jij zet er dan een t3 van een 21 op wou je zeggen
wat is daar de inlaat trim van dan jo?
wat is daar de inlaat trim van dan jo?
zit daar nu een ondertoon in ? Zo ja, vertel me dan eens wat er mis mee is.Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:ja jij zet er dan een t3 van een 21 op wou je zeggen
Aangezien je vraagt wat de trim is weet ik niet hoe ik je bovenstaande vraag moet lezen. De TBO370 is een mooie, minieme, upgrade voor de Turbo2.
Als je cijfertjes wil had je maar hoeven te googelen of eens op de franse fora te kijken.
http://www.turbointernational.com/produ ... oModel=398
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Contacteer:
Neee absoluut geen ondertoon , just vragende vorm
Omdat er namelijk een stukje verschil tussen zit qua opspoelen voor een 1400 en een 2 liter maar er zitten ook wat jaartjes ontwikkeling tussen
Ik ga even kijken
Omdat er namelijk een stukje verschil tussen zit qua opspoelen voor een 1400 en een 2 liter maar er zitten ook wat jaartjes ontwikkeling tussen
Ik ga even kijken
-
- Contacteer:
ja die heb ik op de volvo zitten
ik zat eens te kijken op de diameters van het turbine wiel maar die verschillen idd niet zo erg
ik zeg gewoon doen jochem !
ik zat eens te kijken op de diameters van het turbine wiel maar die verschillen idd niet zo erg
ik zeg gewoon doen jochem !
-
- Contacteer:
inlaat trim van een T2 moet 0.36 zijn volgens Menno
alleen als ik die maten zie op die site die je gaf ,weet ik niet hoe je op die trim uit komt ,door de cijfertjes daar (gebrek aan kennis) maar de diameters verschillen niet veel
alleen als ik die maten zie op die site die je gaf ,weet ik niet hoe je op die trim uit komt ,door de cijfertjes daar (gebrek aan kennis) maar de diameters verschillen niet veel
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Haha nouja zondag kom ik toch met de 21 en niet met de T2 ...-jo- schreef:je weet wat je moet doen![]()
Stap morgen in je bus en kom hem ophalen, kan je hem uittesten voor aanstaande zondag.
Maar ik weet gewoon niet wat wijsheid is .....
Ik heb gewoon niet de technische kennis van een turbo om te kunnen zeggen dat een turbo van een 21 zomaar past en dat ie daar goed zen best mee doet de Turbo 2
weet je op welke druk jou turbo2 draaide? ik denk het wel, vergelijkbaar met een gt turbo? dan zou je er natuurlijk ook een standaard t2 op kunnen monteren dunkt me. spoelt hij ook nog weer eerder op
daar heb je vast nog wel 1 of 2 van liggen
:edit eerste t2 was geen turbo maar r5 t2 solly
daar heb je vast nog wel 1 of 2 van liggen

:edit eerste t2 was geen turbo maar r5 t2 solly

Laatst gewijzigd door Abel op ma 4 apr 2011 20:19, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
zowel op een t1 als een t2 hangt een t3 

ja, maar geen T2 en op een AT zit ook een T3 en geen T2. Je kan wel een T2 op een T2 fiksen als je verloop T3 naar T2 op het spruitstuk van de T2 plaatst. Maar goed, dan kan je evengoed een T4 plaatsen als je op het spruitstuk van de T2 een verloop van T3 naar T4 plaatst , omgekeerde wereld als van T3 naar T2.Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:zowel op een t1 als een t2 hangt een t3
Je zal maar een T2 hebben !

maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Pfffttt... kan geen T meer zien-jo- schreef:ja, maar geen T2 en op een AT zit ook een T3 en geen T2. Je kan wel een T2 op een T2 fiksen als je verloop T3 naar T2 op het spruitstuk van de T2 plaatst. Maar goed, dan kan je evengoed een T4 plaatsen als je op het spruitstuk van de T2 een verloop van T3 naar T4 plaatst , omgekeerde wereld als van T3 naar T2.Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:zowel op een t1 als een t2 hangt een t3
Je zal maar een T2 hebben !![]()
![]()
![]()

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
- Contacteer:
Tee tee tee tee teteteteteee teee
take or live it ... blabla accepteble

take or live it ... blabla accepteble

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
We hebben het toch over een VW BUSJE .....T1 T2 T3 T4 T5 ?
Of zit ik er nu naast ....tjonge jonge
Of zit ik er nu naast ....tjonge jonge