Mogen ze wel in een twingo of clio gaan maken

ff dimmen heRiël schreef:
Die dikke Amerikanen bijvoorbeeld zijn gewoon verspilling van energie, hoe leuk je ze ook
zeur niet, die van jou is een met de natuur, kust bomen en ligt nu weg te rotten in een hoekjeRonald1916V schreef:ff dimmen heRiël schreef:
Die dikke Amerikanen bijvoorbeeld zijn gewoon verspilling van energie, hoe leuk je ze ookdie van mij loop netjes op 0,5% Co
denk dat ie schoner rijd dan de gemiddelde GTT
Ik ben tegenwoordig dagelijks bezig met de ontwikkeling van voertuigen naar electrische wielnaafmotoren. Ergens moet je compenseren he
Hehe een bomenknuffelaarMartijn Kool schreef:zeur niet, die van jou is een met de natuur, kust bomen en ligt nu weg te rotten in een hoekje
Zak patat, vertel nou es over je nieuwe baan? Vroeger op Graaies ook al naarRonald1916V schreef:ff dimmen hedie van mij loop netjes op 0,5% Co
Ik ben tegenwoordig dagelijks bezig met de ontwikkeling van voertuigen naar electrische wielnaafmotoren. Ergens moet je compenseren he
Hebben we het hier dan over vrachtwagen motoren?MartijnG schreef:En ook wij maar tobben om die 6 cilinder 11 en 13 liter diesel zuiniger en schoner te krijgen...wordt af en toe gek van al die EGR en Aftertreatment meuk
(en dan nog steeds lekker vaak de zwartste pluimen trekken...wordt de baas niet blij vanIk zou niet graag in Eindhoven willen wonen om die reden
)
ronald is druk met tieten vasthouden en zijn nieuwe baan.Steven schreef:Hehe een bomenknuffelaarMartijn Kool schreef:zeur niet, die van jou is een met de natuur, kust bomen en ligt nu weg te rotten in een hoekje
Zak patat, vertel nou es over je nieuwe baan? Vroeger op Graaies ook al naarRonald1916V schreef:ff dimmen hedie van mij loop netjes op 0,5% Co
UiteraardRobert-Jan schreef:Hebben we het hier dan over vrachtwagen motoren?MartijnG schreef:En ook wij maar tobben om die 6 cilinder 11 en 13 liter diesel zuiniger en schoner te krijgen...wordt af en toe gek van al die EGR en Aftertreatment meuk
(en dan nog steeds lekker vaak de zwartste pluimen trekken...wordt de baas niet blij vanIk zou niet graag in Eindhoven willen wonen om die reden
)
Wat, ik pak altijd netjes op hoor. ik ben Tim niet.Martijn Kool schreef:ronald is druk met jetsers vasthouden en zijn nieuwe baan.Steven schreef:Hehe een bomenknuffelaarMartijn Kool schreef:zeur niet, die van jou is een met de natuur, kust bomen en ligt nu weg te rotten in een hoekje
ik kan hem nooit bereiken als ie bij zn jetsers is![]()
edit-
lol tie-ten wordt jetsers
Ja dat klopt.Haas schreef:
(Hij zit zeg maar op de korste stand in spanner en op slot??)
Heb ik gelukkig geen last van, Daf CF met euro 3 motor.MartijnG schreef:UiteraardRobert-Jan schreef:Hebben we het hier dan over vrachtwagen motoren?MartijnG schreef:En ook wij maar tobben om die 6 cilinder 11 en 13 liter diesel zuiniger en schoner te krijgen...wordt af en toe gek van al die EGR en Aftertreatment meuk
)