nee niet via dat slangetje!! das de ontluchting
via de voorzijde van de bak
daar zit of een dikke bout of een plastic daraidopje!!!
Mario met 5 GT Turbo onderweg naar 5 GTTi
-
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
en je zit nog fout ook:PTim schreef:Nee niet via een slangetje.
Je moet de stop bovenop de bak eruit draaien, via die opening vul je hem bij.
Misschien makkelijk met een stuk tuinslang en een trechter.
opening zit aan de voorzijde van de bak niet er bovenop
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
Whahaha!
Dat bedoel ik dus! Gelukkig check ik het dus even!
Nou.. nu kan er toch niets meer mis gaan toch?
Bedankt voor het snelle antwoord mannen!
Yowww!

Dat bedoel ik dus! Gelukkig check ik het dus even!

Nou.. nu kan er toch niets meer mis gaan toch?

Bedankt voor het snelle antwoord mannen!

Yowww!
I love it when a plan comes together!
-
ik pak altijd flessen van een liter.
met zo'n uitschuifbare tuit,een stukkie oude koelslang
en het zal een stuk makkelijker gaan
met zo'n uitschuifbare tuit,een stukkie oude koelslang
en het zal een stuk makkelijker gaan

*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*
-
Net nog ff twee uurtjes aan de 5 wezen knutselen en ik moet zeggen, er blijft nu nog maar weinig over om te doen! Tenminste om hem draaiende te krijgen dan toch..
Ik heb nog ff mijn originele intercooler gemonteerd omdat de FMIC nog onderweg is en ik daarna de piping nog moet uitzoeken, dus dat is ook nog niet zomaar gefixt.. Verder moet de injectie nog gebeuren maar als het goed is komt Seger me daar mee helpen, dus dat is dan al een hele zorg minder!
Owja, ik kwam net thuis en eindelijk is mijn pipercross filter binnen! ...heeft maar 3 weken geduurd!
Nogmaals bedankt de tips mannen!
Grtz Mario!

Owja, ik kwam net thuis en eindelijk is mijn pipercross filter binnen! ...heeft maar 3 weken geduurd!

Nogmaals bedankt de tips mannen!

Grtz Mario!

Snel afmaken dat ding 

-
Zo, ff wat stof afblazen hier!
Tsja... Sorry dat ik weer al een tijd niet meer actief ben geweest maar het was voor mij weer een drukke tijd thuis.. Er was weer een kleine op komst en aangezien ik geen slaapkamer meer over had wist ik wat me te doen stond...
Ondertussen heb ik dus weer een hele verbouwing achter de rug met als gevolg dat de 5 helaas wéér even moest wachten.. Wél ben ik nu weer een mooie dochter rijker!
Nu de baby zo'n 2 weken oud was en 's middags lekker een slaapje doet had ik vorige week eindelijk weer eens tijd om aan de 5 te gaan klussen!
Na een middagje mezelf weer eens lekker te hebben kunnen uitleven heb ik mn FMIC deugelijk vast gezet en zo goed als aangesloten, ik moet alleen nog ff een SFS bocht bestellen voor het luchtfilter, dit omdat ik een 51mm hiervoor had besteld ipv een 58mm.. Verder ik wil nog een extra 90graden bocht bestellen om de blauwe te vervangen op mn injectie, alles onder de kap moet rood zijn natuurlijk!
Hier wat foto's van hoe de 5 er nu bij staat!
[img]http://i578.photobucket.com/albums/ss22 ... G_0019.jpg[/img]
Dit was afgelopen voorjaar, hier heb ik een oude bumper verzaagd om te passen en te kijken of het resultaat me bevalt! ..En hier kan ik wel mee leven denk ik!
[img]http://i578.photobucket.com/albums/ss22 ... G_0021.jpg[/img]
Dit is de motorkap waar we het eerder in dit topic al eens over gehad hebben, ik heb deze zo'n 7 a 8 jaar geleden samen met een maat gemaakt, toen vond ik deze nog "mega cool"
maar nu twijfel ik een beetje. Hij is niet echt overdreven met de booskijkers en de lamellen maar ik ben nu ook al een jaartje ouder natuurlijk en kan de orginele "cleane" motorkap steeds beter waarderen.. Wat vinden jullie ervan?
Ik ben iig dus toch maar opzoek naar een orginele parelmoer witte kap voor erbij, mocht er iemand eentje weten!?
...ben bereid om er een stuk voor te rijden!
[img]http://i578.photobucket.com/albums/ss22 ... G_0242.jpg[/img]
Hieraan ben ik vorige week lekker aan het puzzelen geweest, alles past nu zo'n beetje en moet alleen nog vast gezet worden!
[img]http://i578.photobucket.com/albums/ss22 ... G_0237.jpg[/img]
Kijk, dat begint al ergens op te lijken toch?
Grtzz, Mario

Tsja... Sorry dat ik weer al een tijd niet meer actief ben geweest maar het was voor mij weer een drukke tijd thuis.. Er was weer een kleine op komst en aangezien ik geen slaapkamer meer over had wist ik wat me te doen stond...

Nu de baby zo'n 2 weken oud was en 's middags lekker een slaapje doet had ik vorige week eindelijk weer eens tijd om aan de 5 te gaan klussen!
Na een middagje mezelf weer eens lekker te hebben kunnen uitleven heb ik mn FMIC deugelijk vast gezet en zo goed als aangesloten, ik moet alleen nog ff een SFS bocht bestellen voor het luchtfilter, dit omdat ik een 51mm hiervoor had besteld ipv een 58mm.. Verder ik wil nog een extra 90graden bocht bestellen om de blauwe te vervangen op mn injectie, alles onder de kap moet rood zijn natuurlijk!
Hier wat foto's van hoe de 5 er nu bij staat!
[img]http://i578.photobucket.com/albums/ss22 ... G_0019.jpg[/img]
Dit was afgelopen voorjaar, hier heb ik een oude bumper verzaagd om te passen en te kijken of het resultaat me bevalt! ..En hier kan ik wel mee leven denk ik!

[img]http://i578.photobucket.com/albums/ss22 ... G_0021.jpg[/img]
Dit is de motorkap waar we het eerder in dit topic al eens over gehad hebben, ik heb deze zo'n 7 a 8 jaar geleden samen met een maat gemaakt, toen vond ik deze nog "mega cool"

Ik ben iig dus toch maar opzoek naar een orginele parelmoer witte kap voor erbij, mocht er iemand eentje weten!?

[img]http://i578.photobucket.com/albums/ss22 ... G_0242.jpg[/img]
Hieraan ben ik vorige week lekker aan het puzzelen geweest, alles past nu zo'n beetje en moet alleen nog vast gezet worden!
[img]http://i578.photobucket.com/albums/ss22 ... G_0237.jpg[/img]
Kijk, dat begint al ergens op te lijken toch?

Grtzz, Mario

-
Serieus werk!
Kappie lekker origineel houden! Ff doorsparen en 'm gewoon dan helemaal in de respray gooien!
En gefeliciteerd met jullie dochter! Da's ook serieus werk!

Kappie lekker origineel houden! Ff doorsparen en 'm gewoon dan helemaal in de respray gooien!

-
ligt allemaal lekker vol zo mario 

*F7P-T*
*F7P-T*
De koeling gaat iig niet goedkomen zo, door de plaatsing van de IC en de oliekoeler voor je radiateur blijft er nu te weinig koude lucht over voor de toch al kleine GTT radiateur, je zult denk toch aan een grotere radiateur moeten als je 't optimaal wilt hebben. 

Ziet er lekker uit Mario!
Booskijkers kan ik wel waarderen alleen die roosters zou ik wel ditchen
Booskijkers kan ik wel waarderen alleen die roosters zou ik wel ditchen

-
ik heb nog een mooie nieuwe alu koeler in doos staan
is zo'n dikkere.
zonder oliekoeler aansluitingen
is zo'n dikkere.
*F7P-T*
*F7P-T*
-
Thnx! Maar alle credits aan mn vrouwtje! Het makkelijke/leuke gedeelte was voor mijWilleon de Zoete schreef:Serieus werk!![]()

@Willeon, tutuur en DennisT; Tsja, misschien dat ik deze motorkap nog eens voor erbij hou, maar ik ben er eigenlijk ook wel over uit dat er zeker een orginele terug op moet komen! Vind ik toch ook een mooiere cleane look, anders word het misschien net een beetje teveel van het goede..
@Florus en Dennis; Ik moet het nog even afwachten natuurlijk maar ik denk niet dat ik echt veel problemen met de koeling gaat hebben hoor, dit is al een koperen radiateur en nadat ik deze gemonteerd had daalde mijn temp al drastisch! Eerst zat ik steeds op minimaal 3 kwart tot hoger op de schaal van mijn watertemp en na montage van de koperen radiateur zakte deze tot max de halve schaal! Een hele verbetering! Maar idd, het is ook niet optimaal natuurlijk met die intercooler en oliekoeler ervoor maar veel andere keuze is er niet.. Ik denk dat ik eerst eens wil aanzien wat het doet en anders wordt het toch een grotere/alu radiateur monteren.. Of denken jullie dat ik er sowieso aan "koud"

Hmmm.. Very tempting Andrews! Haha!Andrews schreef:ik heb nog een mooie nieuwe alu koeler in doos staan
is zo'n dikkere.

Alvast bedankt voor de tips en reacties!
Grtz, Mario

-
Soww ken je dat, dat je je auto ergens geparkeerd hebt en je niet meer precies weet waar dat nu ook alweer was? Dat overkwam mij dus vorig jaar! Ik zoeken en zoeken, maar tevergeefs, ik kon de 5 maar nergens terug vinden...
Tot nu! Nu de lente weer voor de deur staat was het tijd voor de grote schoonmaak en snoeiklussen in de tuin ...moet je één keer raden wat ik tegenkom na wat grof snoeien!? Voilá! Une Renault 5 GT Turbo!
[img]http://i578.photobucket.com/albums/ss22 ... bosjes.jpg[/img]
Ik wist wel dat ik m hier ergens geparkeerd had!
Maar alle gekheid op een stokje!
Nu het mooie weer er eindelijk weer aan zit te komen en ik niet meer onder de chantage / stalk praktijken van Andrews en Seger uit kon komen, werd het toch maar weer eens tijd mijn projectje weer op te pakken!
Helemaal stil heb ik niet gezeten, ik heb ondertussen mijn 2 ontbrekende siliconen slangen besteld en een "nieuwe" motorkap is onderweg. Nu nog wat kleine onderdelen bij elkaar scharrelen en dan zou ik al een heel eind rond moeten wezen om de 5 draaiende te krijgen! ...wie weet, zal het er dan dit jaar eindelijk eens van gaan komen?
Grtz Mario

Tot nu! Nu de lente weer voor de deur staat was het tijd voor de grote schoonmaak en snoeiklussen in de tuin ...moet je één keer raden wat ik tegenkom na wat grof snoeien!? Voilá! Une Renault 5 GT Turbo!

[img]http://i578.photobucket.com/albums/ss22 ... bosjes.jpg[/img]
Ik wist wel dat ik m hier ergens geparkeerd had!

Maar alle gekheid op een stokje!

Nu het mooie weer er eindelijk weer aan zit te komen en ik niet meer onder de chantage / stalk praktijken van Andrews en Seger uit kon komen, werd het toch maar weer eens tijd mijn projectje weer op te pakken!
Helemaal stil heb ik niet gezeten, ik heb ondertussen mijn 2 ontbrekende siliconen slangen besteld en een "nieuwe" motorkap is onderweg. Nu nog wat kleine onderdelen bij elkaar scharrelen en dan zou ik al een heel eind rond moeten wezen om de 5 draaiende te krijgen! ...wie weet, zal het er dan dit jaar eindelijk eens van gaan komen?

Grtz Mario

-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Super ik heb ook nog zo'n gevalletje goed verstopt.
Heel veel succes en hopelijk dat het dit jaar goedkomt .
En anders gewoon een jaartjes er bij plakken.
Heel veel succes en hopelijk dat het dit jaar goedkomt .
En anders gewoon een jaartjes er bij plakken.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Nah ... die leeft al ff niet meerAbel schreef:is dat de oude 5 van Arco?

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
Ik heb geen idee van wie, welke auto dit is óf wat er verder met deze auto gebeurd is mannen. Ik heb deze pic gewoon gezocht via google op "barn find renault 5"Abel schreef:deze wel dan?Arco schreef:Nah ... die leeft al ff niet meerAbel schreef:is dat de oude 5 van Arco?![]()
jij had toch ook facom stickers en een klim rek?

Deze 5 was toevallig nog in de goede kleur ook!

-
Heyy Seger!seger schreef:Hey Mario je kon precies niet meer goed slapen na ons gesprek over de gtt dat je om 2u snachts nog op rtc zit. Verhuis dat ding nu maar snel naar je oom en als je hulp nodig hebt roep je maar.

Inderdaad, dat is jou en Andrews' schuld! Ik werd iets voor 2u 's nachts gillend wakker, badend in het zweet en ijlend over renaultjes. Ik moest dat trauma wel van me afschrijven wilde ik ooit weer rustig kunnen slapen.
Ik ben dus maar gelijk achter de comuter gaan zitten om mijn projecttopic maar weer eens te openen!

(Not really, ik had een middagdienst gehad en zat nog lekker ff te surfen!

Grtzz