Mikey's Clio 16V
wat is dat ding vreemd
is ie gefreesd of zo?
ik heb hier namelijk ook eentje liggen die uitgedraaid is en dat ziet er toch wat strakker uit.
zal ze eens wegen tov een originele.
is ie gefreesd of zo?
ik heb hier namelijk ook eentje liggen die uitgedraaid is en dat ziet er toch wat strakker uit.
zal ze eens wegen tov een originele.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
Heb je dat laten doen mike? ook laten balanceren? ziet er wel netjes uit!
edit- bril gepoetst, biggelaar gedaan en zal dus wel gebalanceerd zijn
edit- bril gepoetst, biggelaar gedaan en zal dus wel gebalanceerd zijn

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Vandaag bezig geweest om het onderblok verder af temaken.. Nu liep ik nog tegen het volgende aan;
De 'buis' van de pijlstok moet uit het onderblok om originele clio buis er in te plaatsen
alleen hoe krijg je deze er uit? we hebben aardig lopen slaan en draaien, maar geen mm beweging..
De 'buis' van de pijlstok moet uit het onderblok om originele clio buis er in te plaatsen
alleen hoe krijg je deze er uit? we hebben aardig lopen slaan en draaien, maar geen mm beweging..
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
blok heetstoken en dan stikstof op de buis?
Het is ons al gelukt. Buisje vanaf de buitenkant op de rand af laten knappen, vervolgens de verdikking uitgeboord en vanaf buitenaf naar binnen getikt
.
Weet iemand zo wat het aanhaalmoment is voor vliegwielbouten? zie dit zo 123 niet terug in de zoekfunctie...

Weet iemand zo wat het aanhaalmoment is voor vliegwielbouten? zie dit zo 123 niet terug in de zoekfunctie...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
15nm. net opgezocht 

-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
15nm?
typfout hoop ik?
typfout hoop ik?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
nee in het clio handboek staat 10-15 nm.
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
vliegwielbouten moeten strakker, dat weet ik vrijwel zeker
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
het is eerder 115nm
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
excuus ik las verkeerd. 15nm is voor de carterpan boutjes
die info moest je ook nog hebben 


zo snel als ik het kan vinden is het vliegwiel 55nm
Nogal een verschil 

-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Ik wou zeggen, die trek ik altijd met 60nm aan. Wees blij dat je m niet met 15 aangetrokken hebt. Je wil niet weten hoe hard zo'n ding naar buiten, of nog erger.. naar binnen komt. 

-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
15Nm met superlijm wil anders prima!!!!
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
we draaien in ieder geval alles aan. Bij sommige mensen is het altijd maar weer afwachten wat er als eerst af dondert 

-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
scheelt dat als je alleen poetst er ook niets af kan vallen
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Lekker bezig jongens 

Vanmiddag ook nog een paar uitlaatdeeltjes ontvangen. Je hoeft niet heel goed te kijken om te zien waar deze uitlaat eindigt.. 
[img]http://img841.imageshack.us/img841/9976/22022011379.jpg[/img]
Natuurlijk moet er nog aan gebeund en geslepen worden, maar dat komt ook wel goed..

[img]http://img841.imageshack.us/img841/9976/22022011379.jpg[/img]
Natuurlijk moet er nog aan gebeund en geslepen worden, maar dat komt ook wel goed..
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
ik ben erg benieuwd hoe je dit tril vrij wil gaan monteren 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Waarom niet even wat beugels maken en in rubbers hangen? Zal wel dikke herrie maken 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Zo'n kleine demper als einddemper gebruiken en die grote middendemper wegmieteren ... dat levert pas herrie op 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Wat zijn die slanke voor dempers?
is simons echt kwaliteits spul.
idd wel effe een stukkie flexibel er tussen lassen en even een paar rubberen ophangpunten.
btw thanks voor de cilinderkop

idd wel effe een stukkie flexibel er tussen lassen en even een paar rubberen ophangpunten.
btw thanks voor de cilinderkop

lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
Kooltje heeft vast nog wel wat lasdraad en tijd over
... Ik wil hem gewoon netjes in de rubbers hangen en zien wat voldoet..
Maar daar zullen we achter moeten komen tijdens het bouwen..
Ben benieuwd naar het geluid icm de nokkenassen

Maar daar zullen we achter moeten komen tijdens het bouwen..
Ben benieuwd naar het geluid icm de nokkenassen

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
http://www.simons-uitlaten.nl/tutuur schreef:Wat zijn die slanke voor dempers?
universele delen bestelnummer U405120
Edit; de daar aangehouden prijzen zijn oud en zullen ietwat duurder uitvallen zo moest ik 37,50 betalen p/s ipv 33.51....
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.