ACT: Algemeen Chat Topic Deel 3
Jep, om de zoveel tijd logt Gabri in om de betalingen te verwerken. Nieuwe leden krijgen dan direct toegang. Bestaande leden hebben al toegang, daar is het andersom als ze niet betaald hebben.
-
- Contacteer:
Wat een schijt dag gister.
Ik was onderweg naar de dierenarts om m'n lieve hondje in te laten slapen, knapt onderweg me v-snaar. Pff, als dan alles tegenzit.
Ik was onderweg naar de dierenarts om m'n lieve hondje in te laten slapen, knapt onderweg me v-snaar. Pff, als dan alles tegenzit.

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Ai.. dat is k*t zeg...
Edit: even heel wat anders.
Wat denken we van de CAPTUR:
[img]http://static.autoblog.nl/images/wp2011 ... ept_01.jpg[/img]
[img]http://www.autoblog.nl/gallery/Renault/ ... ept_04.jpg[/img]
Edit: even heel wat anders.
Wat denken we van de CAPTUR:
[img]http://static.autoblog.nl/images/wp2011 ... ept_01.jpg[/img]
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
-
wat een troep
edit- die halfbakken jeepdinges dan he
edit- die halfbakken jeepdinges dan he

Laatst gewijzigd door Martijn Kool op do 10 feb 2011 11:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
ga het in orde makenSkycount schreef:Ik heb sinds maandag het lidgeld betaald maar nog geen antwoord gekregen of het ontvangen is dus

Wat een hok
In dit geval gelukkig dat productie auto's vaak niet op de concept lijken, laat ze dit maar onder de naam dacia maken

In dit geval gelukkig dat productie auto's vaak niet op de concept lijken, laat ze dit maar onder de naam dacia maken

Wat een lelijk ding.........
-
- Moderator
- Car: Megane
lijkt wel erg op de dezir:Adinsx schreef:
[img]http://www.transport-ecolo.fr/wp-conten ... -dezir.jpg[/img]
Bah. Net of je niet mag ...Erik (Schepjes) schreef:Wat een schijt dag gister.
veel sterkte met het gemis ...
Sterkte met het verlies manErik (Schepjes) schreef:Wat een schijt dag gister.

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
- Contacteer:
Riël schreef:Bah. Net of je niet mag ...Erik (Schepjes) schreef:Wat een schijt dag gister.
veel sterkte met het gemis ...
Nou inderdaad, ze ging ook pas na 5(!!) Spuiten, normaal 2

Tis wel erg stil in huis nu.
Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
Gecondoleerd man!!
wat een vieze fl*kkers zijn die agenten toch
hij: ja meneer, uw auto hangt wel een beetje laag op zijn assen... wij gaan het even controleren (duwd een paar keer op de achterkant)
hmm hij veert nog wel goed... mag ik uw papieren zien?
ik: ik heb helaas alleen m'n kenteken papieren niet bij me
hij: we gaan even controleren of alles in orde is, zit er wel apk op?
ik: ja die zit er weer vers op sinds vorige week.
hij: nou alles is verder in orde, we gaan op het bureau nog even controleren of we er nog wat aan kunnen doen dat hij zo laag op zijn assen staat en nu krijgt u een bekeuring omdat u het kentekenbewijs niet bij u heeft...
ze hebben echt niks beters te doen op za ochtend he?

hij: ja meneer, uw auto hangt wel een beetje laag op zijn assen... wij gaan het even controleren (duwd een paar keer op de achterkant)
hmm hij veert nog wel goed... mag ik uw papieren zien?
ik: ik heb helaas alleen m'n kenteken papieren niet bij me
hij: we gaan even controleren of alles in orde is, zit er wel apk op?
ik: ja die zit er weer vers op sinds vorige week.
hij: nou alles is verder in orde, we gaan op het bureau nog even controleren of we er nog wat aan kunnen doen dat hij zo laag op zijn assen staat en nu krijgt u een bekeuring omdat u het kentekenbewijs niet bij u heeft...
ze hebben echt niks beters te doen op za ochtend he?

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Zoeken, zoeken en nog eens zoeken. Niets gevonden en dan maar op de papieren gooien... wat zielig
Je weet dat je 'm bij je moet hebben, maar wat een mieregeneuk

Je weet dat je 'm bij je moet hebben, maar wat een mieregeneuk

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
ach, als je er voor kiest om met en opvallende auto te gaan rijden, weet je toch van tevoren dat je aan de beurt bent? 
Weet je hoe vaak ik ben aangehouden met die groene Golf? Ik denk een keer of 7.... Als je maar zorgt dat ze je niets kunnen maken (lees: zaken op orde en papieren bij), boeien toch?

Weet je hoe vaak ik ben aangehouden met die groene Golf? Ik denk een keer of 7.... Als je maar zorgt dat ze je niets kunnen maken (lees: zaken op orde en papieren bij), boeien toch?
weet je hoeveel rook uit dat apparaat kwam?Haas schreef:ach, als je er voor kiest om met en opvallende auto te gaan rijden, weet je toch van tevoren dat je aan de beurt bent?

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
als het pedaal op de grond ging wel ja
Daar hebben ze me ook een keer voor aan de kant gezet ja, en toen een wat grondigere inspectie gekregen. Ach, als je opvalt ben je gewoon aan de beurt, of je het nu rechtvaardig vind of niet....

Daar hebben ze me ook een keer voor aan de kant gezet ja, en toen een wat grondigere inspectie gekregen. Ach, als je opvalt ben je gewoon aan de beurt, of je het nu rechtvaardig vind of niet....
daar heb je wel gelijk in en ben het er ook mee eens dat ik weet dat ik ze bij me moet hebben. echter stoor ik me al tijden aan ditzelfde verhaaltje:
als je je papieren laat zien controleren ze het alsnog in de database ten alle tijden. kan je ze niet laten zien "moeten" ze in de database kijken en daarom moet je een boete betalen
geldklopperij van de eerste rang....
en wie weet gaan ze nog lopen zeuren over het verlagen ook
aan de andere kant, ik heb ook wel weer mazzel gehad. ze hebben niks gezegd over het uitlaatgeluid
en reed ook toevallig rustig omdat de auto nog koud was....
iemand enig idee wat de boete is?
als je je papieren laat zien controleren ze het alsnog in de database ten alle tijden. kan je ze niet laten zien "moeten" ze in de database kijken en daarom moet je een boete betalen

en wie weet gaan ze nog lopen zeuren over het verlagen ook

aan de andere kant, ik heb ook wel weer mazzel gehad. ze hebben niks gezegd over het uitlaatgeluid

en reed ook toevallig rustig omdat de auto nog koud was....
iemand enig idee wat de boete is?
-
- Contacteer:
Je papieren niet kunnen tonen is toch iets van €60.- + €6.-
administratie kosten ??
administratie kosten ??
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Vering en schokdemping is niks mis mee, en laat hun maar bewijzen dat de achterkant origineel hoger hoort te staan 
Papieren inmiddels gevonden en in de auto gelegd. Kan ik die l*llige boete iig niet nog een keer krijgen....

Papieren inmiddels gevonden en in de auto gelegd. Kan ik die l*llige boete iig niet nog een keer krijgen....
-
- Car: R19.R
Ga nu maar gauw regelen dat die 2.0 op kenteken staat, als ze dat doorhebben dan ben je verder van huis. Auto wordt dan in beslag genomen voor technisch onderzoek.
Och als je je zelf zo'n ding bouwt is het niet gek wanneer mijnheer Agent extra attentie geeft. Ik geloof best dat dat ding nu goed rijdt, maar ik kan mijn voorstellen dat ze ook heel wat erger spul van de weg af halen. Dat vind ik goed, maar dan kun je verwachten dat ze je met zo'n gebakje gewoon heel snel snaaien
Dus alles in orde hebben. Trouwens, die boete krijg je ook met een gewone auto...

- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Iemand interesse in onderstaand?
He Tom,
Even wat anders, misschien heb jij er belang bij of ken je iemand. Ik heb een Renault 19 Sedan 1.7 TXE Chamade ingeruild. Eerste eigenaar, 1990, nét 100.000km gereden en optisch zeer, zeer netjes. Originele Radio Renault met stuurwielbediening, trekhaakje, en uiterlijk minimale plekjes, slechts een spotje roest. Ik ben er heel enthousiast over, maar het zou zonde zijn als hij naar de handel / sloop zou moeten. Misschien dat ik hem bij de collectie van de directie kwijtkan, maar indien niet, weet jij iemand? Hij komt begin april binnen. Misschien de club ofzo proberen?
Gr. ***
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Weet ik ook wel, het is alleen zo lullig dat ze niks kunnen vinden en dan maar een boete voor de papieren gaan schrijvenRiël schreef:Och als je je zelf zo'n ding bouwt is het niet gek wanneer mijnheer Agent extra attentie geeft. Ik geloof best dat dat ding nu goed rijdt, maar ik kan mijn voorstellen dat ze ook heel wat erger spul van de weg af halen. Dat vind ik goed, maar dan kun je verwachten dat ze je met zo'n gebakje gewoon heel snel snaaienDus alles in orde hebben. Trouwens, die boete krijg je ook met een gewone auto...

-
- Contacteer:
Terwijl afgelopen donderdag 'dezelfde heren' aan de bel gaan lopen trekken:
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Neder ... m?rss=true
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Neder ... m?rss=true
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Het is vervelend van je boete, maar wat is er nu moeilijk aan om je autopapieren in het dashboardkastje te hebben liggen? 
Je maakt het onze 'vrienden' gewoon te makkelijk op die manier. Het is zonde van het geld... Het zal je waarschijnlijk daarom ook nooit meer gebeuren.

Je maakt het onze 'vrienden' gewoon te makkelijk op die manier. Het is zonde van het geld... Het zal je waarschijnlijk daarom ook nooit meer gebeuren.