Maar die 5 kun je net zo goed nog lekker oprijden dan als hij toch minder wordt. Nog een jaartje knallen hier en daar en dan evt. weg?
staan er toch 20 van op mp anders hoorLex schreef:Maar ik denk dan Megane Coupe 2.0 16v redelijk schaars zijn.......
Of je moet een 1.6 16v of 1.6e ombouwen naar F7R ofzo
das met die IDE hokken erbij jatutuur schreef:schaars? 65 resultaten op: megane coupe 16v 2.0 ......
Kwestie van hopen dat die drukregelaars heel blijven en maar klepsteeltjes poetsen via de poorten elke 10.000 km. Ik vond die dingen verder heel aardig lopenTom schreef:die dingen koeken idd allemaal dicht, dat weet ik. Maar ging me meer om een nette jonge koets waar je dan evt. een F7R in kan lepelen (willi/megane/sportspider)
de f7r-710 (megane f7r) heeft ook een egr, daar heb ik trouwens nooit problemen over gelezen. Het probleem bij de ide was vooral de economische afstelling. Die blokken zijn gemaakt om zuinig te rijden in tegenstelling tot de f7 serie, die zijn gemaakt om hard te lopen. En de directe inspuiting is enorm gevoelig voor gezijk.Tom schreef:google maar eens op megane 2.0 ide problemen ofzo. Die dingen hebben een EGR systeem ofzo waardoor alles dicht koekt in die motoren. En cheap-ass brandstof schijnen ze ook niet dol op te zijn.
Volgens mij in de megane 1 2.0 16V vanaf 1998Geert schreef:je bedoelt een f7r-714? met de ketting aangedreven oliepomp? nee, heb nog steeds geen idee in welke meganes deze precies zijn geleverd.
thx! de laatste foto van mijn 5 in actie met mijzelf erinLex schreef:Mooie foto in de vrijrijden nieuwsbrief