Lang leve polyester!
Kun je als je schade rijdt gewoon bij de bouwmarkt een Alabastine repair kit halen

Lang leve polyester!
tutuur schreef:Ding rijdt ook nooit
Rij nu idd weer met originele bumper en charge cooler,heb 't FMIC set+bumper nog liggen, verschijnt tzt wel weer eens op een GT.........of niet....Tom schreef:Zoals Florus het had (nu toch niet mee?!) was idd best netjes.
Andrews (supercinq) schreef:chris heeft toch ook een logo loze grill op zn witte gtt??
Wees maar niet bang, die auto is niet meerTheDirtyDutch schreef:Erg mooie pic's mannen!![]()
Die blauwe van Florus komt echt al erg in de buurt van wat ik in gedachten had, maar het was ook mijn bedoeling die "spijlen" in de bumper geheel weg te halen, net zoals bij die zwarte 5 van MartijnG, zélfs zo met die intercoolerslangen! Daar baal ik dan wel weer van, dat ik dit ook zo bij hem zie!![]()
Grtz Mario!
[img]http://94.100.122.34/253800001-25385000 ... _1MkA.jpeg[/img]Andrews (supercinq) schreef:chris heeft toch ook een logo loze grill op zn witte gtt??
Hahaha! Dat gezegde hangt hier ergens in een plaatselijk friethok! Daar ken ik het dus van!tutuur schreef:Mooi gezegde! Die moet ik onthouden
Uitsparing dichtplamuren, de rest wegzagen.TheDirtyDutch schreef:@Chris; Hoe heb jij die gril gemaakt? de uitsparing van het logo opgevuld of eruit geslepen en een stuk van een andere gril erin geplaatst?
Ik ga de ruitenwisser en embleempjes op mijn achterklep ook verwijderen, maar de kentekenplaat ga ik wel orgineel laten, vind ik toch wel het mooiste!![]()
Jij "vond" dat toen mooi.. nu niet meer dan?