Tim schreef:Was niets mis met dat sprintje
Van de week eens op de snelweg proberen Ronald, ben wel benieuwd
Prima. Net voor 't eerst even sinds maanden gekeken of ie nog steeds een beetje snelheid kon maken op de snelweg.. netjes de begrenzer in @7000 RPM bij 220km/h.
Tim schreef:Was niets mis met dat sprintje
Van de week eens op de snelweg proberen Ronald, ben wel benieuwd
Prima. Net voor 't eerst even sinds maanden gekeken of ie nog steeds een beetje snelheid kon maken op de snelweg.. netjes de begrenzer in @7000 RPM bij 220km/h.
Tim schreef:Was niets mis met dat sprintje
Van de week eens op de snelweg proberen Ronald, ben wel benieuwd
Prima. Net voor 't eerst even sinds maanden gekeken of ie nog steeds een beetje snelheid kon maken op de snelweg.. netjes de begrenzer in @7000 RPM bij 220km/h.
was mooi of niet? de automaxx meeting?
Ja, lekker ouderwets raggen met dat ding, voel me weer helemaal 18.
Mijne ook eens open getrokken, bij de 230 op de teller moest ik gas loslaten omdat er een zootje verkeer aankwam verderop.
Volgens de GPS 217 echte km's
Helemaal niet gek na bijna 260.000km's op de klok dacht ik
Nu nog is proberen met de kat eronder weg misschien scheelt het???
Jeff rsi schreef:Was het 220 op de teller of in het echt?
Mijne ook eens open getrokken, bij de 230 op de teller moest ik gas loslaten omdat er een zootje verkeer aankwam verderop.
Volgens de GPS 217 echte km's
Helemaal niet gek na bijna 260.000km's op de klok dacht ik
Nu nog is proberen met de kat eronder weg misschien scheelt het???
Op de teller, ik heb er een akelig korte bak achter gezet wat wel lekker is op het circuit. hij heeft eerder wel harder gelopen, 235 bij 6500 RPM ofzo.
Topsnelheid boeit me toch niet zo, dat benut ik toch nooit.. de snelheid waarmee ie richting de 200km/h gaat boeit me dan weer wel.
Het is ff off-topic ... ik weet het.
Maar wat ik heb begrepen van o.a Reinier dat dat soort bakken van bv een diesel niet zomaar past in een Clio 16V gezien de montagesteun bovenop.
Is het dan alleen de steun LV (van een 19 16V) op het subframe plaatsen of niet ??
Dit vraag ik omdat ik op zoek ben naar een andere bak voor mijn 16V en nog niet weet wat ik wil. Aan de ene kant een korte bak vanwege de sprint, aan de andere kant mag er best een lange 5 op zitten gezien de lagere toerentallen bij 120/130 km/u.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
megane / clio2 bakken hebben een grote hartafstand van de boutgaten, clio 1 bakken een kleine afstand.
hoe het zit met dieselbakken weet ik niet maar ik denk hetzelfde
koop je er 1 met een grote hartafstand dan kun je altijd nog de baksteun van een megane/clio (rs) monteren (het gedeelte wat aan de bak geschroefd wordt dan)
Geert schreef:een jb3-053 (fase 2 clio en 19)of een jc5-014 (williams) zijn iets langer. Wil je echt een lange bak, pak dan een diesel bak. bijvoorbeeld een jc5-129
JC5-128,129,130 zijn RS bakken bij mijn weten.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Geert schreef:een jb3-053 (fase 2 clio en 19)of een jc5-014 (williams) zijn iets langer. Wil je echt een lange bak, pak dan een diesel bak. bijvoorbeeld een jc5-129
JC5-128,129,130 zijn RS bakken bij mijn weten.
excuus bedoelde een jc5-109. Maar er zijn er zoveel.
Vanmorgen ff sprintje tegen een Audi A4 2.6.....oud beestje dat wel maar ging gelijk op.....
Ik hoorde de bestuurder denken......jaja dat valt niet mee he, die Megane heeft best wel moeite met dat oude beestje....
Mijn gedachte:
Haha die 2.6 kan het niet winnen van een 1.5 diesel.....
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
Daarna vond meneer met de Mondeo het ook nog niet lief dat ik de invoegstrook wat meer gebruikte als de eerste 50m die hij nam.
Hij heeft de rest van de rit achter me aan gereden en het gat weer langzaam dichtgereden als ik het tempo moest laten afzakken.
A12 -> A18. Met 90 de bocht uit en lekker doorknallen. Meneer Mondeo niet meer gezien
Iron BleuMégane IV Estate GT205 + Rouge FlamméClio IV Estate Dynamique TCe90
99% zeker dat de Lag II V6 alleen met automaat is geleverd. De lag I V6 is wel met handbak geleverd en die is dan ook wel serieus snel (0-100 in 7,2 seconden met een top van 235 km/h )
Maarten-Jan schreef:99% zeker dat de Lag II V6 alleen met automaat is geleverd. De lag I V6 is wel met handbak geleverd en die is dan ook wel serieus snel (0-100 in 7,2 seconden met een top van 235 km/h )
Zou goed kunnen kloppen eerste Safrane v6 was ook met handbak verkrijgbaar en de ph2 alleen nog maar met automaat
Maarten-Jan schreef:99% zeker dat de Lag II V6 alleen met automaat is geleverd. De lag I V6 is wel met handbak geleverd en die is dan ook wel serieus snel (0-100 in 7,2 seconden met een top van 235 km/h )