ACT: Mobiele telefonie
Ontwikkelvrijheid.
Zou je een toepassing maken moet dat door iTunes heen wil je zo'n pad gebruiken. Voor 'zakelijk' gebruik of op maat gemaakt gebruik dus helemaal niet wenselijk.
Jailbreak is geen optie uiteraard.
Zou je een toepassing maken moet dat door iTunes heen wil je zo'n pad gebruiken. Voor 'zakelijk' gebruik of op maat gemaakt gebruik dus helemaal niet wenselijk.
Why not ?Riël schreef:Ontwikkelvrijheid.

Dat mag je bedrijfsmatig niet doen 

- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
mag je bedrijfsmatig het jailbreaken niet aanbieden, of bedoel je dat je een Ipad niet mag jailbreaken om zakelijk te gebruiken?
Overigens, krijgt de Ipad2 geen camera?
Overigens, krijgt de Ipad2 geen camera?
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Nou, dat laatste is denk ik wel toegestaan. Ergens voor zijn honderden Ipads gejailbreaked. Voorzien van eigen software etc.
Als je op deze manier alleen de 'device' gebruikt en afscheid neemt van al zijn functies en koppelingen met Itunes? En ik kan met niet voorstellen dat dit gebeurd zonder dat Apple ergens vanaf weet?
Als je op deze manier alleen de 'device' gebruikt en afscheid neemt van al zijn functies en koppelingen met Itunes? En ik kan met niet voorstellen dat dit gebeurd zonder dat Apple ergens vanaf weet?
Laatst gewijzigd door Adinsx op di 11 jan 2011 8:55, 2 keer totaal gewijzigd.
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Mijn eigen. Ik wil pads gebruiken voor educatieve doeleinden.
Een gejailbreakte ipad heeft geen garantie.
Een gejailbreakte ipad heeft geen garantie.
ja nee een boete zul je niet krijgen.
Ik heb support nodig als er wat is. Terugsturen en een nieuwe. Dat is belangrijk, niet zelf lopen klooien met gejailbreakte dingen.
Ik heb support nodig als er wat is. Terugsturen en een nieuwe. Dat is belangrijk, niet zelf lopen klooien met gejailbreakte dingen.
Een collega van mij heeft nog een HD2 en ik had het er toevallig vandaag met hem over.
Alles (op Wifi Tethering na) zou moeten werken. Ben benieuwd hoe het je bevalt en of de accu het een beetje trekt.
Alles (op Wifi Tethering na) zou moeten werken. Ben benieuwd hoe het je bevalt en of de accu het een beetje trekt.
Megane R26 -> Megane 4 RS
-
- Contacteer:
Nu al weer zat?AnthonyR schreef:Van de week een zgan Nokia E72 gekocht. 5 tientjesWel grappig toestel
Leuk als backup

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
-
- Contacteer:

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Het heeft even geduurd maar vanmiddag toch maar eens ff werk van gemaakt..
M'n 2 jaar oude vertrouwde iPhone 3G aan de kant gelegd en tijd voor een nieuwe.. eindelijk een iPhone 4.
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/201 ... 46-660.jpg[/img]
Is toch wel ff andere koek dan de 3G ben ik al achter.
M'n 2 jaar oude vertrouwde iPhone 3G aan de kant gelegd en tijd voor een nieuwe.. eindelijk een iPhone 4.

[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/201 ... 46-660.jpg[/img]
Is toch wel ff andere koek dan de 3G ben ik al achter.

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Naja, dat niet alleen.. er zitten nu tenminste wel fatsoenlijke functie's op fabrieksaf..Adinsx schreef:Hij is zó veel sneller geworden![]()
Het duurt niet lang meer voordat ik hem ook bestel.
Ik heb 'm al een paar uur maar heb 'm nog niet eens gejailbreakt dus dat zegt al genoeg.

Tot nu toe elk voorjaar 1 

Ander scherm tikke sneller en hop weer 600 euro binnenharken 

Je bent gewoon jaloers rielleke 

Wat nou Rielleke?
Naja ik moet minstens een reactie geven op elke iPhone post hier zo
Maar het werk an sich wel lekker maar toch wel beperkt. Ik zoek altijd naar een instelling en die zit er dan niet.
Ik heb pas een ipod touch erbij omdat we met ons bedrijf ook veel synchronisaties op die apparaten moeten instellen. Maar het is allesbehalve handig (delen van meerdere calenders bijvoorbeeld, toch een standaardfucntie voor een beetje zakelijk gebruik had heel wat voeten in de aarde).
Verder zijn ze gebruiksvriendelijker dan de Androids. Maar niks voor mij.
Naja ik moet minstens een reactie geven op elke iPhone post hier zo

Ik heb pas een ipod touch erbij omdat we met ons bedrijf ook veel synchronisaties op die apparaten moeten instellen. Maar het is allesbehalve handig (delen van meerdere calenders bijvoorbeeld, toch een standaardfucntie voor een beetje zakelijk gebruik had heel wat voeten in de aarde).
Ik doe hoofdzakelijk alleen internetten bellen en berichtjes typen + een paar apps. Oja, en foto's maken 
Daar werkt hij gewoon heerlijk voor!

Daar werkt hij gewoon heerlijk voor!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Blijft een mooi onderwerp.Riël schreef:Wat nou Rielleke?
Naja ik moet minstens een reactie geven op elke iPhone post hier zoMaar het werk an sich wel lekker maar toch wel beperkt. Ik zoek altijd naar een instelling en die zit er dan niet.

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Waarom die HTC niet? Zeker een HTC heeft volledige exhcange ondersteuning in de Mail applicatie?
iPhone ook ja.
iPhone ook ja.
Android wil eerst zonder wachtwoord verbinding maken met je mailbox meen ik. Daarna bij verbinding sturen ze het wachtwoord pas naar de server.
Iphone is daar een beter mee
Al is voor het Android verhaal ook wel een oplossing, ik heb alleen geen zin om dat in te regelen dus synchroniseer maar niet
Iphone is daar een beter mee

Al is voor het Android verhaal ook wel een oplossing, ik heb alleen geen zin om dat in te regelen dus synchroniseer maar niet

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Geen idee wat de oorzaak is, maar ook onze ICT-functionaris lukt t niet.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS