ACT: Mobiele telefonie
ja, alweer ja.........
Heb ondertussen een beetje spijt van mijn overstap naar 2.1. Zoveel verbeterd is er in mijn ogen niet en heb daarna alleen maar problemen
Heb ondertussen een beetje spijt van mijn overstap naar 2.1. Zoveel verbeterd is er in mijn ogen niet en heb daarna alleen maar problemen

Doe es een factory reset?
Ik heb nog nooit problemen gehad daarmee. Denk ook dat het eerder aan je pc ligt
Maareuh, htc sync? Sync jij niet met een google-account dan?? Met een kabeltje aan pc is zooo 2005....
Ik heb nog nooit problemen gehad daarmee. Denk ook dat het eerder aan je pc ligt

Maareuh, htc sync? Sync jij niet met een google-account dan?? Met een kabeltje aan pc is zooo 2005....
-
- Contacteer:
Heb vandaag mijn iPad gehad alleen na koppelen met iTunes is hij gelijk 40gig muziek aan het overzetten... maw zit al ruim een uur te wachten en heb er nog niets op kunnen doen...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Kan je gewoon annuleren. En dan de instellingen hiervoor in iTunes eerst goedzetten, voor je opnieuw synchroniseert.
Mooi spul!
Mooi spul!

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Contacteer:
De eerste post met de iPad dan ok maar in het meest toepasselijke topic
-
- Contacteer:
Je kan met dat nutteloos ding alleen niet bellen, dus is niet het goede topic.
OFTOPICCCC!

OFTOPICCCC!

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
-
- Contacteer:
Haha daar hebjij weer gelijk in.
Zou er niet een app zijn dat je er ook me kunt bellen? Nog niet naar gezocht.
Zou er niet een app zijn dat je er ook me kunt bellen? Nog niet naar gezocht.
Met een omweg kun je een soort van bellen via Viber 

Megane R26 -> Megane 4 RS
Ik heb ook nog genoeg laptops erbij. Maar daar ging het niet om. Gebruik hem ook echt niet om mee te bellen.
Moet zeggen dat ik niet had verwacht dat ik hem veel zou gebruiken maar gebruik de iPad best veel.
Moet zeggen dat ik niet had verwacht dat ik hem veel zou gebruiken maar gebruik de iPad best veel.
Megane R26 -> Megane 4 RS
-
- Contacteer:
Met dat ding van Samsung kan je wel bellen..
Samsung Galaxy tab ofzo

Samsung Galaxy tab ofzo
Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
-
- Contacteer:
Ik moet ook eerlijk zijn het is een leuk hebbedingetje maar zelf zou ik hem nooit gekocht hebben. Echter vind ik het wel een leuk kerstkadotje van mijn baas
Als mijn baas er 1 zou geven dan zou ik daar ook geen problemen mee hebben hoorAd van Haperen schreef:Ik moet ook eerlijk zijn het is een leuk hebbedingetje maar zelf zou ik hem nooit gekocht hebben. Echter vind ik het wel een leuk kerstkadotje van mijn baas

ppffooeee kreeg ik het maar
of iets anders van dezelfde waarde 

die willy is toch niet veel meer

- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Kom hier maar ff helpen dan. Moet voor 1 januari nog even 550 vraagstukken+oplossing taaltechnisch checken en live zetten.
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
-
- Contacteer:
Ik zeg: wat doe je hier dan... gun ons ook de rust en kom pas na 1 jan terug online op de rtcAdinsx schreef:Kom hier maar ff helpen dan. Moet voor 1 januari nog even 550 vraagstukken+oplossing taaltechnisch checken en live zetten.

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
ja, inmiddels wel ja, maar steeds al mijn apps opnieuw downloaden heb ik weinig zin in....Riël schreef:Doe es een factory reset?

zal wel aan windows 7 liggen dacht, ik maar op mijn laptop met vista heb ik hetzelfde probleem..
xp .... wasda? 
die heb ik niet tot mijn beschikking helaas...

die heb ik niet tot mijn beschikking helaas...

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ergens herken ik het design van, ff denken hoor.... Erg knap, kopiëren.

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
Behalve een scherm en een rand (:p) kun je hier wel SD kaarten en USB drives aanhangen. Ohja, de prijs is niet gekopieerd. (275 euro ex).Martijn schreef:Ergens herken ik het design van, ff denken hoor.... Erg knap, kopiëren.
Dan kun je beter zoiets kopen: http://www.nu.nl/gadgets/2416636/lenovo ... cherm.htmlRiël schreef:Behalve een scherm en een rand (:p) kun je hier wel SD kaarten en USB drives aanhangen. Ohja, de prijs is niet gekopieerd. (275 euro ex).Martijn schreef:Ergens herken ik het design van, ff denken hoor.... Erg knap, kopiëren.
Dan heb iets waar je iets aan hebt en de mensen die last hebben van het "kleine p**mel syndroom" kunnen ook nog een beetje stoer doen in de kroeg.
-
Dat is eigenlijk een beetje hetzelfde idee als deze :
http://www.youtube.com/watch?v=YY3WK5ZuNPU
Alleen hier is je telefoon "normaal" formaat.
http://www.youtube.com/watch?v=YY3WK5ZuNPU
Alleen hier is je telefoon "normaal" formaat.
Ik ga veel augmented reality toepassingen voor trainingsdoeleinden ontwikkelen/gebruiken. Dan is een foon te klein en je flaptop/netbook useless.Arjen schreef:Dan kun je beter zoiets kopen: http://www.nu.nl/gadgets/2416636/lenovo ... cherm.htmlRiël schreef:Behalve een scherm en een rand (:p) kun je hier wel SD kaarten en USB drives aanhangen. Ohja, de prijs is niet gekopieerd. (275 euro ex).Martijn schreef:Ergens herken ik het design van, ff denken hoor.... Erg knap, kopiëren.
Dan heb iets waar je iets aan hebt en de mensen die last hebben van het "kleine p**mel syndroom" kunnen ook nog een beetje stoer doen in de kroeg.