Begint hier het frustratie gekomen door afgunst syndroom te ontstaan??
Als bepaalde mensen hier iets doen dan is het alleen maar lof. Doet een ander hetzelfde kunstje of beter dan is het niks of er komt geen reactie. Dan lees ik tevens net dat rtg 1 of andere prutsbende is met die 19s. Dan denk ik toch hoever moet je gaan met een reactie. Ik probeer als niet lid (lees ook niet willen met altijd dit soort dingen) mensen van mijn bevindingen op de hoogte te stellen. Net als afgelopen week dat ik tutuur pm dat hij beter de db riem bij renault kan bestellen scheelt 50 euro. Dat is denk ik de bedoeling van een forum. Mekaar helpen. Tevens is het altijd maar dat Groningen als niks wegcijferen, terwijl ik weet dat hier een aantal dingen gebeuren waar anderen van dromen en over praten dat ze het gaan doen maar het hier werkelijkheid aan het worden is.
jacob schreef:Nu moet ik toch eens mijn frustratie kwijt.
Begint hier het frustratie gekomen door afgunst syndroom te ontstaan??
Als bepaalde mensen hier iets doen dan is het alleen maar lof. Doet een ander hetzelfde kunstje of beter dan is het niks of er komt geen reactie. Dan lees ik tevens net dat rtg 1 of andere prutsbende is met die 19s. Dan denk ik toch hoever moet je gaan met een reactie. Ik probeer als niet lid (lees ook niet willen met altijd dit soort dingen) mensen van mijn bevindingen op de hoogte te stellen. Net als afgelopen week dat ik tutuur pm dat hij beter de db riem bij renault kan bestellen scheelt 50 euro. Dat is denk ik de bedoeling van een forum. Mekaar helpen. Tevens is het altijd maar dat Groningen als niks wegcijferen, terwijl ik weet dat hier een aantal dingen gebeuren waar anderen van dromen en over praten dat ze het gaan doen maar het hier werkelijkheid aan het worden is.
Jacobus, je euro valt wel erg laat Probeer het weg te lachen, al is het soms groen.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
"Het is wel heel typisch dat "wij" dit maar over ons heen moeten laten komen. Sommige mensen op dit forum zijn van mening dat wij maar een stelletje prutsers zijn die maar wat aanklooien en als wij daar mensen op proberen aan te spreken moeten wij dit maar voor zoete koek slikken? Dacht het niet!
Denk dat het maken heeft met een hoge mate van jaloezie en/of afgunst, dus zal het mijne er maar van denken.
Weet wel wat door zulk gedrag wij heus niet gemotiveerd raken om lid te worden, het tegedeel juist.
Nog 1 ding; al die mensen die alleen maar van achter hun pc op ons durfen te vitten, stap eens op ons af mocht je ons ergens tegenkomen. Aangezien wij volgens jullie niks goed doen en aleen maar aanklooien dan kan je ons gelijk laten zien hoe het volgens jouw wel moet!
Steven schreef:My god kinders, d'r word gewoon 1 f*cking opmerking gemaakt met een smiley
voor iemand die veel tijd en geld in iets gestoken heeft kan die ene f*cking opmerking serieus misplaatst zijn. Being there, done that.
En om Jacob even aan te vullen Stevo, het is hier de algemene regel dat beunwerk boven het proff. staat. Jij die de project topics zeker doorneemt zou dat moeten weten. Bij sommigen wekt dat een serieuse frustratie op.
EDIT: ik bol het stilletjes af of ik heb het dadelijk weer geflikt <- smiley !
Laatst gewijzigd door -jo- op zo 9 jan 2011 23:12, 1 keer totaal gewijzigd.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Als je iets dwarszit moet je het zeggen en dat heb ik nu gedaan. Tegen niemand persoonlijk laat dat voorop staan. Maar het is een reactie op meerdere dingen die eerder gezegd zijn. Je moet mekaar helpen op een forum en niet afzeiken. Heeft niemand iets aan.
Ik ben denk ik te moe ofzo, maar ik volg er geen zak meer van of zou ik me nu ook aangevallen moeten voelen?
Tis duidelijk weer even de zeikmaand van het jaar, dan zijn alle mannen blijkbaar ook even ongesteld en laten ze de lange piemels overal even zwerven zodat je er makkelijk op kan staan denk ik maar.
Heb nooit wat tegen rtg gehad, ik heb die vete ook nooit begrepen?
Ik ga zo maar lekker naar bed, dat is pas een goeie
Riël schreef:RTG heeft gaaf spul, ik zie ze helaas alleen maar op de Kreuztage.
Beun of prof, ieder zijn mogelijkheden en hobbies, laten we dat hier gewoon respecteren.
Kan je dat a.u.b. ook bij jullie eigen moderators aangeven?
Overigens heb ik ook niks tegen de RTC, vroeger ook jarenlang lid geweest.
Btw, voor mensen die naar de Tuningworld Bodensee gaan, daar staan weer een aantal auto's van ons. En het is trouwens niet alleen Renault wat wij doen... heb ook een Daimler V12 onder handen
ook ik was en ben me niet bewust van jaloezie en of haat en nijd tussen rtc en rtg.
Motto van de rtc is en blijft respect is every thing.
Laten we dat zo houden. Ik kan me niet indenken dat we elkaar niet het beste gunnen.