ACT: Algemeen Chat Topic Deel 3

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Patrick.B schreef::dj: :dj:
:pomskirt: pompomhappy :pompomangry: :pompomcrazy: :pompomcrazy: :pomskirt: pompomhappy :pompomangry: :pompom: :pompom2: :pompom2: pompomhappy :pomskirt: :pompomcrazy: pompomhappy :pompomangry: pompomhappy :pomskirt: :pompomcrazy: pompomhappy pompomhappy :pomskirt: :pompomcrazy:

even een feestje ik heb de 10 000e post gehaald in 9 jaar tijd :lol: :lol:
tsssssssssssssssssssssss groentje :D
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

AnthonyR schreef:Spammer Patrick :p
jaja moet niet gekker worden. Ga het maar niet in tijd omrekenen :p
jacob

Nu moet ik toch eens mijn frustratie kwijt.

Begint hier het frustratie gekomen door afgunst syndroom te ontstaan??
Als bepaalde mensen hier iets doen dan is het alleen maar lof. Doet een ander hetzelfde kunstje of beter dan is het niks of er komt geen reactie. Dan lees ik tevens net dat rtg 1 of andere prutsbende is met die 19s. Dan denk ik toch hoever moet je gaan met een reactie. Ik probeer als niet lid (lees ook niet willen met altijd dit soort dingen) mensen van mijn bevindingen op de hoogte te stellen. Net als afgelopen week dat ik tutuur pm dat hij beter de db riem bij renault kan bestellen scheelt 50 euro. Dat is denk ik de bedoeling van een forum. Mekaar helpen. Tevens is het altijd maar dat Groningen als niks wegcijferen, terwijl ik weet dat hier een aantal dingen gebeuren waar anderen van dromen en over praten dat ze het gaan doen maar het hier werkelijkheid aan het worden is.
edwin19
Contacteer:

:worship:
Steven
Car: M536

*Zucht*
-jo-

jacob schreef:Nu moet ik toch eens mijn frustratie kwijt.

Begint hier het frustratie gekomen door afgunst syndroom te ontstaan??
Als bepaalde mensen hier iets doen dan is het alleen maar lof. Doet een ander hetzelfde kunstje of beter dan is het niks of er komt geen reactie. Dan lees ik tevens net dat rtg 1 of andere prutsbende is met die 19s. Dan denk ik toch hoever moet je gaan met een reactie. Ik probeer als niet lid (lees ook niet willen met altijd dit soort dingen) mensen van mijn bevindingen op de hoogte te stellen. Net als afgelopen week dat ik tutuur pm dat hij beter de db riem bij renault kan bestellen scheelt 50 euro. Dat is denk ik de bedoeling van een forum. Mekaar helpen. Tevens is het altijd maar dat Groningen als niks wegcijferen, terwijl ik weet dat hier een aantal dingen gebeuren waar anderen van dromen en over praten dat ze het gaan doen maar het hier werkelijkheid aan het worden is.
Jacobus, je euro valt wel erg laat ;) Probeer het weg te lachen, al is het soms groen.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Steven

Kan ik hier staan, of heeft iemand z'n lange tenen of penis hier al neergelegd?

My god kinders, d'r word gewoon 1 f*cking opmerking gemaakt met een smiley en meteen moet er weer een oeroude stofwolk opnieuw opwaaien. :nee:
tutuur
Clubsponsor

Soms worden er grappen gemaakt die een anders als serieus opvat. Tenminste, denk dat het een grap was over dat rtg???
Steven

Ja er komt weer een oeroude koe uit de sloot, die m.i. nooit daar terecht had hoeven komen.

Wanneer gaan we eens vooruit kijken jongens?
edwin19
Contacteer:

Ik zal hier ook maar even op reageren;

"Het is wel heel typisch dat "wij" dit maar over ons heen moeten laten komen. Sommige mensen op dit forum zijn van mening dat wij maar een stelletje prutsers zijn die maar wat aanklooien en als wij daar mensen op proberen aan te spreken moeten wij dit maar voor zoete koek slikken? Dacht het niet!

Denk dat het maken heeft met een hoge mate van jaloezie en/of afgunst, dus zal het mijne er maar van denken.

Weet wel wat door zulk gedrag wij heus niet gemotiveerd raken om lid te worden, het tegedeel juist.

Nog 1 ding; al die mensen die alleen maar van achter hun pc op ons durfen te vitten, stap eens op ons af mocht je ons ergens tegenkomen. Aangezien wij volgens jullie niks goed doen en aleen maar aanklooien dan kan je ons gelijk laten zien hoe het volgens jouw wel moet!
-jo-

Steven schreef:My god kinders, d'r word gewoon 1 f*cking opmerking gemaakt met een smiley
voor iemand die veel tijd en geld in iets gestoken heeft kan die ene f*cking opmerking serieus misplaatst zijn. Being there, done that.

En om Jacob even aan te vullen Stevo, het is hier de algemene regel dat beunwerk boven het proff. staat. Jij die de project topics zeker doorneemt zou dat moeten weten. Bij sommigen wekt dat een serieuse frustratie op.

EDIT: ik bol het stilletjes af of ik heb het dadelijk weer geflikt :smile: <- smiley !
Laatst gewijzigd door -jo- op zo 9 jan 2011 23:12, 1 keer totaal gewijzigd.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
jacob

@ steven,

Als je iets dwarszit moet je het zeggen en dat heb ik nu gedaan. Tegen niemand persoonlijk laat dat voorop staan. Maar het is een reactie op meerdere dingen die eerder gezegd zijn. Je moet mekaar helpen op een forum en niet afzeiken. Heeft niemand iets aan.
tutuur
Clubsponsor

Ik snap de frustratie wel van jullie kant! Overigens zouden foto's het wel goed doen jacob (Y)

En dat ik wat zei over die deur strips dat was puur gewoon m'n mening uiten. Echter dacht ik eerst dat het over de dak strips ging..

Verder weet ik dat je erg serieus en goed bezig bent!
Steven

Ik ben denk ik te moe ofzo, maar ik volg er geen zak meer van of zou ik me nu ook aangevallen moeten voelen? :smile:

Tis duidelijk weer even de zeikmaand van het jaar, dan zijn alle mannen blijkbaar ook even ongesteld en laten ze de lange piemels overal even zwerven zodat je er makkelijk op kan staan denk ik maar.

Heb nooit wat tegen rtg gehad, ik heb die vete ook nooit begrepen?

Ik ga zo maar lekker naar bed, dat is pas een goeie :)
Riël
Über-Spammer

RTG heeft gaaf spul, ik zie ze helaas alleen maar op de Kreuztage ;) Daar staan gewoon naast mekaar.

Beun of prof, ieder zijn mogelijkheden en hobbies, laten we dat hier gewoon respecteren.

Zullen we dan gelijk even een eind breien aan dit gebrobbel? :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
tutuur
Clubsponsor

Ik voel me njet persoonlijk aangevallen hoor maar heb wel gereageerd in het topic en ventileer bij deze mijn reactie om misverstanden te voorkomen :)
edwin19
Contacteer:

Riël schreef:RTG heeft gaaf spul, ik zie ze helaas alleen maar op de Kreuztage.

Beun of prof, ieder zijn mogelijkheden en hobbies, laten we dat hier gewoon respecteren.

Kan je dat a.u.b. ook bij jullie eigen moderators aangeven?

Overigens heb ik ook niks tegen de RTC, vroeger ook jarenlang lid geweest.

Btw, voor mensen die naar de Tuningworld Bodensee gaan, daar staan weer een aantal auto's van ons. En het is trouwens niet alleen Renault wat wij doen... heb ook een Daimler V12 onder handen :smile:
Riël
Über-Spammer

Riël schreef:RTG heeft gaaf spul, ik zie ze helaas alleen maar op de Kreuztage ;) Daar staan gewoon naast mekaar.

Riël
Über-Spammer

Oh, en dan quote je net versie 0.1 van mijn post...
edwin19
Contacteer:

Riël schreef:Oh, en dan quote je net versie 0.1 van mijn post...

zo snel, lijk overtoom wel :lol:
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

ook ik was en ben me niet bewust van jaloezie en of haat en nijd tussen rtc en rtg.
Motto van de rtc is en blijft respect is every thing.
Laten we dat zo houden. Ik kan me niet indenken dat we elkaar niet het beste gunnen.

Ben Trouwens erg benieuwd maar die daimler.
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Martijn Kool

edit-

laat ook maar
Laatst gewijzigd door Martijn Kool op ma 10 jan 2011 7:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Adinsx
Car: M4 Estate GT205

RTG?

Ik volg het niet helemaal. maar als het het verbouwen van originele sportieve auto's, naar 'iets anders' is, dan stem ik TEGEN :p
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Maarten-Jan
Car: R19.R

Ik denk iets in de richting van Renault Team Groningen???

(vooropgesteld, ik heb niets tegen Groningen, ik werk er zelfs).

Ik volg het ook niet helemaal maar volgens mij zijn het vrij technische aanpassingen en weinig tupperware? Tenminste die indruk krijg ik.
Ferdy
Über-Spammer

Riël schreef:
Riël schreef:RTG heeft gaaf spul, ik zie ze helaas alleen maar op de Kreuztage ;) Daar staan gewoon naast mekaar.

Laatste keer...
Ferdy
Über-Spammer

Reactie van Luco verwijderd...
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Laat ook maar |:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
antoine
Car: Renault Clio III RS

tutuur schreef:Ik snap de frustratie wel van jullie kant! Overigens zouden foto's het wel goed doen jacob (Y)

En dat ik wat zei over die deur strips dat was puur gewoon m'n mening uiten. Echter dacht ik eerst dat het over de dak strips ging..

Verder weet ik dat je erg serieus en goed bezig bent!
Een aantal foto's van Jacoupe's clioke:
http://forum.renaultclio16v.nl/viewtopic.php?f=14&t=56
tutuur
Clubsponsor

Vet! :worship: wist niet dat het zo ver ging!
jacob

Zal vanavond een update plaatsen. Er is een beetje gebeurd in de afgelopen tijd.
antoine

Leuke update Jacob (Y)
tutuur
Clubsponsor

Lekkere combi met die gele kooi!
antoine

Tis gewoon een na-aper :D :D Alleen die grijze bescherming Jacob, dat kan niet he. :)
Riël
Über-Spammer

ga naar Googel Translate

Kies van Duits naar Duits

Paste dit en vertaal:
pv zk pv pv zk pv zk kz zk pv pv pv zk pv zk zk pzk pzk pvzkpkzvpvzk kkkkkk bsch

klik op 'LUISTER' :)
antoine

Gesloten