Martijns gtt-tje | hmm
-
zo, ff wat nieuws, ik denk dat ik de 5 geschorst blijf houden. heb nu een 'fatsoenlijke' trekauto gekocht en zal hem dus alleen nog per aanhanger gaan vervoeren..
edit-
enige nadeel hiervan is het ringweekend/ring rijden.
moet zeggen dat ik net zo graag/liever op gesloten circuits rijdt, maar het ringweekend was altijd wel leuk.
ff over nadenken hoe ik dat fix..
edit-
moet zeggen dat ik net zo graag/liever op gesloten circuits rijdt, maar het ringweekend was altijd wel leuk.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
dat probleem heb ik dus met de cup clio.
-
mja kan hem altijd nog ff een maandje in de belasting gooien, dat kun jij dan weer niet ;p
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
hij heeft toch een kenteken 

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Er zal toch wel ergens een witte sloper rondzwerven ?? ....mark 5t schreef:dat probleem heb ik dus met de cup clio.

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Groene platen tot aan de grens ... en gewoon tijdelijk verzekeren ??Martijn Kool schreef:zo, ff wat nieuws, ik denk dat ik de 5 geschorst blijf houden. heb nu een 'fatsoenlijke' trekauto gekocht en zal hem dus alleen nog per aanhanger gaan vervoeren..
edit-
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
-
kurzzeitkennzeichen bedoel je?
mwah, das niet alles en ga daar niet mee lopen kutten (verzekering gebeuren blablabla)
en groene platen heb ik niet. je was in een beunschuur laatst, niet bij een vof/bv arco-tje
mwah, das niet alles en ga daar niet mee lopen kutten (verzekering gebeuren blablabla)
en groene platen heb ik niet. je was in een beunschuur laatst, niet bij een vof/bv arco-tje

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
heb nog wel een williams kenteken in de aanbieding
maar mark heeft al een 1.8 16v witte op kenteken staan hoor...

maar mark heeft al een 1.8 16v witte op kenteken staan hoor...
Ongeregistreerd in het buiteland rijden? Denk niet dat als de verzekering daar achterkomt, of ze daar wel zo blij mee zijn?
Je kan em wel gewoon in de wegenbelasting zetten zonder apk, je kan er best op gokken dat je die boete niet krijgt.
Aan de andere kant een rondje op straat of een toertochtje door de Ardennen/Eifel is toch ook altijd wel leuk
Je kan em wel gewoon in de wegenbelasting zetten zonder apk, je kan er best op gokken dat je die boete niet krijgt.
Aan de andere kant een rondje op straat of een toertochtje door de Ardennen/Eifel is toch ook altijd wel leuk

Ik las pas ergens dat je een bekeuring voor de APK automatisch na 2 maanden krijgt
Artikel ging over het feit dat het aantal bekeuring met 40.000 stuks vermeerderd was tov 2009.
*EDIT*
Voila:
http://www.nu.nl/algemeen/2412047/fors- ... n-apk.html

Artikel ging over het feit dat het aantal bekeuring met 40.000 stuks vermeerderd was tov 2009.
*EDIT*
Voila:
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
aanpakken die handel 

-
ik heb gewoon apk hoor, net weer opnieuw gekeurd in oktober..
maar goed, dat zien we dan wel weer.
je kunt gewoon een kurzzeitkennzeichen kopen in bijvoorbeeld gronau, kost 85 euro incl verzekering (WA denk ik) en dan mag je 5 dagen toeren in DL
maar goed, dat zien we dan wel weer.
je kunt gewoon een kurzzeitkennzeichen kopen in bijvoorbeeld gronau, kost 85 euro incl verzekering (WA denk ik) en dan mag je 5 dagen toeren in DL
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
opzich niet verkeerd. kijken ze dan ook naar apk dingen?
JP heeft het er wel eens over gehad dat door zijn remleidingen in de auto de auto nooit door de APK komt. op deze manier zou hij toch ook op de ring kunnen rijden
JP heeft het er wel eens over gehad dat door zijn remleidingen in de auto de auto nooit door de APK komt. op deze manier zou hij toch ook op de ring kunnen rijden

-
ze kijken nergens naar, maar ik denk dat je met een NL auto niet op de ring wilt rijden op deze manier. stel dat je wat overkomt, je hebt geen TUV keuring oid. ik zou het er niet op wagen, plus dat de kans nogal groot is dat de polizei je van de weg trekt met zo'n kenteken, en dan?
kenteken kun je zelfs voor meerdere auto's gebruiken overigens
die kentekens worden in duitsland vaak gebruikt op een afgemelde auto voor bijvoorbeeld een testrit
ook vaak bij export, maar dat mag dus niet eens.
kenteken kun je zelfs voor meerdere auto's gebruiken overigens
die kentekens worden in duitsland vaak gebruikt op een afgemelde auto voor bijvoorbeeld een testrit
ook vaak bij export, maar dat mag dus niet eens.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
aha zo dus.... nja het is igg een optie, of je het risico wil nemen is een 2de 

Tja als er APK opzit, waar praat je dan nog over, maandje verzekering van 25 euro en 10 euro schorsingskosten als je em na een maand er weer inzet.
Koop je nog geen 2 rondes voor.
Je kan ook te schraal worden he, nepturk
Koop je nog geen 2 rondes voor.
Je kan ook te schraal worden he, nepturk

-
JONGE WAT WIL JE NOU DAN JONGE
ik schors hem gewoon, scheelt met toch 4-5 tientjes per maand ;p
(ik had 878kg op kenteken, das een klasse duurder ivm herkeuren grijs-geel!!
)
maar idd, kan hem dan gerust een maandje verzekeren en belastingen, maar dat zien we dan wel weer
ik schors hem gewoon, scheelt met toch 4-5 tientjes per maand ;p
(ik had 878kg op kenteken, das een klasse duurder ivm herkeuren grijs-geel!!

maar idd, kan hem dan gerust een maandje verzekeren en belastingen, maar dat zien we dan wel weer

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
klopt, niet twijfelen maar direct doen
gewoon een 'dikke' bak kopen (was je toch al van plan?? 5-serie mag aardig wat kg trekken) en dan sleur je dat croky hok gewoon richting zandvoort =]
gewoon een 'dikke' bak kopen (was je toch al van plan?? 5-serie mag aardig wat kg trekken) en dan sleur je dat croky hok gewoon richting zandvoort =]
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
20 euro voor een dag hier 

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
das niet gek!
-
- Über-Spammer
Volgens mij kom ik wel door de apk hoor. Mijn "probleem" is hetzelfde als dat van Mark, onze Clio's hebben geen chassisnr/kenteken. Daarbij vind ik het zonde om een zo originele wagen toch op de weg proberen te krijgen.tutuur schreef:opzich niet verkeerd. kijken ze dan ook naar apk dingen?
Heb nog een andere Carros met kenteken voor het geval dat

BE rijbewijs heeft me iets van 400 euro gekost incl. examen. Dikke stikker van het bedrijf waar je de kar van leent en misschien issie nog gratis ook

Je kunt hem ook in de winter schorsen (aanhanger vervoer), en de zomer apk?!
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Naja, of het echt leuker is weet ik zo niet. mischien met een met dikke isolatie ingepakte Willy maar met zo'n gestript hok 130km heen en weer terug voor een uurtje Zandvoort breekt soms ook wel op..Tom schreef:doe je dat 10x is het ook 200 euro. Ik zou hem gewoon op kenteken laten. Handiger, leuker en niet eens veel duurder.
Daarbij altijd weer die onzekerheid of ie wel heel blijft.. da's iedere keer weer de vraag. anders moet ik 'm alsnog ophalen..

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Tja.. je gebruikt 'm waarvoor ie gemaakt is of niet...Tom schreef:tja, bij jou is het misschien wel slim![]()
ik heb nog een coupe kenteken kleur wit misschien sla ik die er ooit wel in.
APK is no problemo
APK is no problemo
ik was met het verlengen van schorsing van mijn Clio 2 dagen te laat en ik had al een prent op de deurmat liggen voor verzaken van APK......-jacco- schreef:Ik las pas ergens dat je een bekeuring voor de APK automatisch na 2 maanden krijgt![]()
*EDIT*
Voila:
Of naar Heemskerk, snachts door het halve winterweer met je semi'sRonald1916V schreef:Naja, of het echt leuker is weet ik zo niet. mischien met een met dikke isolatie ingepakte Willy maar met zo'n gestript hok 130km heen en weer terug voor een uurtje Zandvoort breekt soms ook wel op..

Net met wat moeite die Williams ff door de krasstraat geduwd (is ook al 1,5 jaar terug!) Maar blijft toch wel ff lekker om vol weg te jagen bij dat stoplicht met zo'n lor.
Twijfel nog wel een beetje, had em eigenlijk vorige maand al naar binnen willen duwen maar als ie gaat moet ie ook gelijk 3 maanden blijven staan.
naar mijn idee ben je daar al een maand te laat mee inderdaad.... De winter houdt vast vroeg op, eind februari kun je weer vlammen!
-
- Moderator
- Car: MB
de mijne staat voor de verandering ook wat meer binnen dan normaal (normaal nooit namelijk) en heb twee weken terug ook maar een (automatisch) ladertje gekocht van Ctek. Goede spullen die goed zijn voor je accu
[img]http://www.avao.nl/wp-content/uploads/2 ... xs-0.8.jpg[/img]
[img]http://www.avao.nl/wp-content/uploads/2 ... xs-0.8.jpg[/img]
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams