Interessante meuk op marktplaats - Deel 1
Mooi ding indd!
-
- Berichten: 4790
- Lid geworden op: zo 11 mei 2003 13:26
- Locatie: Alkmaar
- Contacteer:
500euro? 

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12383
- Lid geworden op: do 29 jul 2004 13:52
- Car: renault 5gt turbo
- Locatie: Zevenbergen
- Contacteer:
he he he haal m op Steve, leuk voor op de autobahn, die benz is overigens goed gesponsord door een lasbedrijf.......die beginnen naturlijk nooit aan het sponsoren van een gtt 

Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Dat zeg je wel vaak he 

-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
maar geen belastingvrije 

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Tja daar verschillen wij in Jo, dit is gewoon een atmosferische racer waar je echt gruwelijk hard de bocht mee omkan en mooie lijnen mee kan rijden.
Dat kan met een jap of crossworst ook wel, maar dat is toch met een lompere insteek en dan kom je vaak weer terug bij mensen die alleen tussen de bochten door hard kunnen gaan en in de bocht 4 strepen neerleggen en dan denken dat ze nog vet snel zijn.
Die 190 is gewoon een minder overhypte auto als de E30 M3, die je pakweg 8 jaar terug nog voor dezelfde bedragen kon kopen.
Waar is Reinoud?
Dat kan met een jap of crossworst ook wel, maar dat is toch met een lompere insteek en dan kom je vaak weer terug bij mensen die alleen tussen de bochten door hard kunnen gaan en in de bocht 4 strepen neerleggen en dan denken dat ze nog vet snel zijn.
Die 190 is gewoon een minder overhypte auto als de E30 M3, die je pakweg 8 jaar terug nog voor dezelfde bedragen kon kopen.
Waar is Reinoud?

Vooral de opbouw en met name dat intrax onderstel is gewoon ubervet.
En idd Tom, een DTM replica issie wel waard. 2,5 is ook nog wel te vinden.
Dat wegenbelastingvrije is een leuke bijkomstigheid, maar daar gaat het niet echt om.
En idd Tom, een DTM replica issie wel waard. 2,5 is ook nog wel te vinden.
Dat wegenbelastingvrije is een leuke bijkomstigheid, maar daar gaat het niet echt om.
-
- Berichten: 4222
- Lid geworden op: do 26 jul 2001 0:00
- Locatie: Hilvarenbeek
Oelewapper present!Steven schreef:Waar is Reinoud?

Tja, ik persoonlijk vind een 190 echt goed sturen, zeker op de Ring, en met zon onderstelletje zal het wel helemaal hemels zijn.
Overdreven zwaar zijn ze ook niet, japanse 4x4 wel.
Grote nadeel imo is het vermogen van slechts 185 pk. Das leuk, maar niet meer dan dat. In 1985 was je daarde sherriff mee, maar nu niet meer. Om dat op te krikken moet je of aan de turbo, of aan de engineswap. Beide dure opties. Atmosferisch tunen van die 2.3 is ubergeil, maar ook uberduur, en onderhoudsgevoelig.
6000 euro is bijna e36 m3 3.2 geld volgens mij, rechtsgestuurd. Dan wel zonder kooi en intrax, maar toch....
Maar ik durf wel te roepen dat als je de funds hebt om een dikke motor in een 190 te hangen, er weinig spul (vergelijkbare prijs, geen porsche gt2) zal zijn wat BETER is.
Tja wat is leuk om erin te lepelen, ik krijg nu ook een beetje AB trektjes om te zeggen dat een 6pitter toch weer zwaar op de neus word (En nee Rein, nu geen 5 pitter diezhell noemen!
).
Zou je nog zo'n 2,5 evo blok kunnen vinden ergens? Of je moet er een SC tegenaan kletsen.
Maar ik durf wel te gokken dat je toch wel 8:30 moet kunnen rijden met dat ding en het mooie is dattie niet enorm overpowered is, dan kun je ook veel beter op je lijn gaan studeren. En dat doe je niet met je lompe 400+ briesende pk's, daar spuit je gewoon van bocht naar bocht. Ook stoer, totdat opeens die 190 over de binnenbocht voorbij komt

Zou je nog zo'n 2,5 evo blok kunnen vinden ergens? Of je moet er een SC tegenaan kletsen.
Maar ik durf wel te gokken dat je toch wel 8:30 moet kunnen rijden met dat ding en het mooie is dattie niet enorm overpowered is, dan kun je ook veel beter op je lijn gaan studeren. En dat doe je niet met je lompe 400+ briesende pk's, daar spuit je gewoon van bocht naar bocht. Ook stoer, totdat opeens die 190 over de binnenbocht voorbij komt

-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
voor de 190 freaks die hier rondlopen zal ik de volgende keer dat ik bij mn 5 in de buurt ben eens foto's maken van de 190 die bij mn zwager in de werkplaats staat. Ding is krokanter dan de croky. Dus de reclame van dat lasbedrijf boven aan de pagina is zo gek nog niet. 

Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
True,Steven schreef:Tja welk 25 jaar oud hok, met een normaal alledaags leven, staat er nog wel knetterhard en florisant bij? Dat is ook zeldzaam.
Maar ik heb renaults met minder roest op de sloop zien verdwijnen. En daarbij degene waar ik het over had is pas geleden ingevoerd, en dat is iets wat ik in deze niet helemaal kan bevatten. Zeker niet omdat het ding uiteindelijk voor de handel bestemd is.

Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
geloof dat het voor het eerst is dat wij regelmatig op een lijn zitten steven. We worden oud of verstandig?Steven schreef:Tja oogkleppen heb je overal

Project: GTT Blue Sport
-
- Berichten: 6133
- Lid geworden op: do 10 jan 2002 0:00
- Locatie: Heiloo
- Contacteer:
Bij invoeren kijken ze niet naar roest hoor !
Een rollend wrak waarin de nr zichtbaar zijn en alle documenten bij zitten , is genoeg voor een kenteken.
De apk komt daarna pas ....
Een rollend wrak waarin de nr zichtbaar zijn en alle documenten bij zitten , is genoeg voor een kenteken.
De apk komt daarna pas ....
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Dat snap ik, maar zo'n rollend wrak wil je toch niet invoeren. Zeker niet als het voor de handel moet zijn. Maar goed dat zijn mijn gedachten.Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:Bij invoeren kijken ze niet naar roest hoor !
Een rollend wrak waarin de nr zichtbaar zijn en alle documenten bij zitten , is genoeg voor een kenteken.
De apk komt daarna pas ....
Project: GTT Blue Sport
-
- Berichten: 4222
- Lid geworden op: do 26 jul 2001 0:00
- Locatie: Hilvarenbeek
Als die benz toevallig belastingvrij is, dan weet ik wel hoe de steel aan de vork is geschroefdGerald schreef:True,Steven schreef:Tja welk 25 jaar oud hok, met een normaal alledaags leven, staat er nog wel knetterhard en florisant bij? Dat is ook zeldzaam.
Maar ik heb renaults met minder roest op de sloop zien verdwijnen. En daarbij degene waar ik het over had is pas geleden ingevoerd, en dat is iets wat ik in deze niet helemaal kan bevatten. Zeker niet omdat het ding uiteindelijk voor de handel bestemd is.

-
- Berichten: 4222
- Lid geworden op: do 26 jul 2001 0:00
- Locatie: Hilvarenbeek
Ahum, ik heb er een ZESpitter diesel inliggen, 150 pk, maar wel wat meer koppel als een 2.3-16. Goede banden, en voor iets negatieve wielvlucht, en ik heb weinig tot geen last gehad van overmatig onderstuur. 9.00 BTG. Dat haalde ik ook met die 2.3-16, met werkelijk een soeponderstel. 8.30 moet denk ik op den duur haalbaar zijn met die bak van marktplaats. Zijn gasten in Finland etc die er een turbo op schroeven, en er 400 pk uithalen.Steven schreef:Tja wat is leuk om erin te lepelen, ik krijg nu ook een beetje AB trektjes om te zeggen dat een 6pitter toch weer zwaar op de neus word (En nee Rein, nu geen 5 pitter diezhell noemen!).
Zou je nog zo'n 2,5 evo blok kunnen vinden ergens? Of je moet er een SC tegenaan kletsen.
Maar ik durf wel te gokken dat je toch wel 8:30 moet kunnen rijden met dat ding en het mooie is dattie niet enorm overpowered is, dan kun je ook veel beter op je lijn gaan studeren. En dat doe je niet met je lompe 400+ briesende pk's, daar spuit je gewoon van bocht naar bocht. Ook stoer, totdat opeens die 190 over de binnenbocht voorbij komt
(even buiten mijn geloof om)
Reinier, die 190 Evo rommel is echt wel de shit,
prop er een 1uz-fe/2uz-fe/3uz-fe in... licht v8-je... denk dat je dan een hele leuke speelauto hebt...
liefst met een automaat natuurlijk...voor jou, kun je lekker bellen onderweg...
Reinier, die 190 Evo rommel is echt wel de shit,
prop er een 1uz-fe/2uz-fe/3uz-fe in... licht v8-je... denk dat je dan een hele leuke speelauto hebt...
liefst met een automaat natuurlijk...voor jou, kun je lekker bellen onderweg...
Whehe ja Reintje is ook de jongste niet meer 
Bestaat die 190 leitplank edition nog dan? 6 cilinders is idd te zwaar op de neus. Volgens mij stond er nog een Ster V8 met Beamer Getrag te wachten in een donker hoekje niet? Die was 10jaar terug al stoffig, zal het nu wel helemaal zijn

Bestaat die 190 leitplank edition nog dan? 6 cilinders is idd te zwaar op de neus. Volgens mij stond er nog een Ster V8 met Beamer Getrag te wachten in een donker hoekje niet? Die was 10jaar terug al stoffig, zal het nu wel helemaal zijn

-
- Berichten: 863
- Lid geworden op: vr 2 mei 2003 15:33
- Locatie: Tilburg
@Steven: stoffig is het inmiddels niet meer...