Interessante meuk op marktplaats - Deel 1

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
antoine
Car: Renault Clio III RS

Laatst gewijzigd door antoine op wo 22 dec 2010 21:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Tom
Moderator
Car: MB

das nog een verdomd nette ook zo te zien. Leuk speelgoed. mooi voor de ring (Y)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
tutuur
Clubsponsor

Mooi ding indd!
Steven
Car: M536

En echt niet duur, Ray ik zou em maar kopen als ik jou was, ik laat me bijna verleiden tot een van mijn meest gehate forumuitspraken in te koop topics....
Erik (Schepjes)
Contacteer:

500euro? :p
Steven

Ghehe ga terug onder je steen jij :D
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

he he he haal m op Steve, leuk voor op de autobahn, die benz is overigens goed gesponsord door een lasbedrijf.......die beginnen naturlijk nooit aan het sponsoren van een gtt :lol:
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Steven

Tja wat zei ik ook alweer over budget toen we het over de beamer hadden? ;)

Of zal ik de Willy ervoor inruilen...
Tim
Car: E36 M3

Steven schreef:En echt niet duur, Ray ik zou em maar kopen als ik jou was, ik laat me bijna verleiden tot een van mijn meest gehate forumuitspraken in te koop topics....
Als ik geld had, ..... :D
Steven

Juist, die ja...
tutuur
Clubsponsor

Dat zeg je wel vaak he :p
-jo-

vind er niks speciaals aan eerlijk gezegd. Voor dat geld heb je een héél leuke rechtsgestuurde jap met 4x4 of rwd. Of een héél leuke rechtsgestuurde cossie.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Martijn Kool

maar geen belastingvrije :smile:
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Steven

Tja daar verschillen wij in Jo, dit is gewoon een atmosferische racer waar je echt gruwelijk hard de bocht mee omkan en mooie lijnen mee kan rijden.

Dat kan met een jap of crossworst ook wel, maar dat is toch met een lompere insteek en dan kom je vaak weer terug bij mensen die alleen tussen de bochten door hard kunnen gaan en in de bocht 4 strepen neerleggen en dan denken dat ze nog vet snel zijn.

Die 190 is gewoon een minder overhypte auto als de E30 M3, die je pakweg 8 jaar terug nog voor dezelfde bedragen kon kopen.

Waar is Reinoud? :smile:
Tom
Moderator

Jaag hier de sonax bestickering overheen en je voelt je net Klaus Ludwig :smile:

Vind dit persoonlijk ook mooier dan een jap met turbo.
antoine
Car: Renault Clio III RS

De mercedes is een kwart cossie, de motor is ontworpen/gebouwd door Cosworth. Persoonlijk vind ik de auto te groot, geef mij maar een (gevaarlijk) klein race monstertje. :)
Steven

Vooral de opbouw en met name dat intrax onderstel is gewoon ubervet.
En idd Tom, een DTM replica issie wel waard. 2,5 is ook nog wel te vinden.

Dat wegenbelastingvrije is een leuke bijkomstigheid, maar daar gaat het niet echt om.
tutuur
Clubsponsor

canonballman

Steven schreef:Waar is Reinoud? :smile:
Oelewapper present! :p

Tja, ik persoonlijk vind een 190 echt goed sturen, zeker op de Ring, en met zon onderstelletje zal het wel helemaal hemels zijn.
Overdreven zwaar zijn ze ook niet, japanse 4x4 wel.

Grote nadeel imo is het vermogen van slechts 185 pk. Das leuk, maar niet meer dan dat. In 1985 was je daarde sherriff mee, maar nu niet meer. Om dat op te krikken moet je of aan de turbo, of aan de engineswap. Beide dure opties. Atmosferisch tunen van die 2.3 is ubergeil, maar ook uberduur, en onderhoudsgevoelig.

6000 euro is bijna e36 m3 3.2 geld volgens mij, rechtsgestuurd. Dan wel zonder kooi en intrax, maar toch....

Maar ik durf wel te roepen dat als je de funds hebt om een dikke motor in een 190 te hangen, er weinig spul (vergelijkbare prijs, geen porsche gt2) zal zijn wat BETER is.
Steven

Tja wat is leuk om erin te lepelen, ik krijg nu ook een beetje AB trektjes om te zeggen dat een 6pitter toch weer zwaar op de neus word (En nee Rein, nu geen 5 pitter diezhell noemen! :p ).

Zou je nog zo'n 2,5 evo blok kunnen vinden ergens? Of je moet er een SC tegenaan kletsen.

Maar ik durf wel te gokken dat je toch wel 8:30 moet kunnen rijden met dat ding en het mooie is dattie niet enorm overpowered is, dan kun je ook veel beter op je lijn gaan studeren. En dat doe je niet met je lompe 400+ briesende pk's, daar spuit je gewoon van bocht naar bocht. Ook stoer, totdat opeens die 190 over de binnenbocht voorbij komt :p
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

voor de 190 freaks die hier rondlopen zal ik de volgende keer dat ik bij mn 5 in de buurt ben eens foto's maken van de 190 die bij mn zwager in de werkplaats staat. Ding is krokanter dan de croky. Dus de reclame van dat lasbedrijf boven aan de pagina is zo gek nog niet. :D
Steven

Tja welk 25 jaar oud hok, met een normaal alledaags leven, staat er nog wel knetterhard en florisant bij? Dat is ook zeldzaam.
Gerald
Über-Spammer
Contacteer:

Steven schreef:Tja welk 25 jaar oud hok, met een normaal alledaags leven, staat er nog wel knetterhard en florisant bij? Dat is ook zeldzaam.
True,

Maar ik heb renaults met minder roest op de sloop zien verdwijnen. En daarbij degene waar ik het over had is pas geleden ingevoerd, en dat is iets wat ik in deze niet helemaal kan bevatten. Zeker niet omdat het ding uiteindelijk voor de handel bestemd is. :(
Steven

Tja oogkleppen heb je overal ;)
Gerald
Über-Spammer
Contacteer:

Steven schreef:Tja oogkleppen heb je overal ;)
geloof dat het voor het eerst is dat wij regelmatig op een lijn zitten steven. We worden oud of verstandig? :-( :wink:
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

Bij invoeren kijken ze niet naar roest hoor !

Een rollend wrak waarin de nr zichtbaar zijn en alle documenten bij zitten , is genoeg voor een kenteken.
De apk komt daarna pas ....
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Gerald
Über-Spammer
Contacteer:

Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:Bij invoeren kijken ze niet naar roest hoor !

Een rollend wrak waarin de nr zichtbaar zijn en alle documenten bij zitten , is genoeg voor een kenteken.
De apk komt daarna pas ....
Dat snap ik, maar zo'n rollend wrak wil je toch niet invoeren. Zeker niet als het voor de handel moet zijn. Maar goed dat zijn mijn gedachten.
Tom
Moderator

Als het voor de handel is wordt er vaak niet zo nauw gekeken.
Steven

Idd, lekker afdingen in DL, beetje purschuim en plamuur, pssst pssst... kijk als nieuw! Aftikken maar!
canonballman

Gerald schreef:
Steven schreef:Tja welk 25 jaar oud hok, met een normaal alledaags leven, staat er nog wel knetterhard en florisant bij? Dat is ook zeldzaam.
True,

Maar ik heb renaults met minder roest op de sloop zien verdwijnen. En daarbij degene waar ik het over had is pas geleden ingevoerd, en dat is iets wat ik in deze niet helemaal kan bevatten. Zeker niet omdat het ding uiteindelijk voor de handel bestemd is. :(
Als die benz toevallig belastingvrij is, dan weet ik wel hoe de steel aan de vork is geschroefd :p Dan staat die roesthoop binnenkort gewoon op een stapel andere autos, maar rijdt er wel ergens een benz rond met zn chassisnummer....
canonballman

Steven schreef:Tja wat is leuk om erin te lepelen, ik krijg nu ook een beetje AB trektjes om te zeggen dat een 6pitter toch weer zwaar op de neus word (En nee Rein, nu geen 5 pitter diezhell noemen! :p ).

Zou je nog zo'n 2,5 evo blok kunnen vinden ergens? Of je moet er een SC tegenaan kletsen.

Maar ik durf wel te gokken dat je toch wel 8:30 moet kunnen rijden met dat ding en het mooie is dattie niet enorm overpowered is, dan kun je ook veel beter op je lijn gaan studeren. En dat doe je niet met je lompe 400+ briesende pk's, daar spuit je gewoon van bocht naar bocht. Ook stoer, totdat opeens die 190 over de binnenbocht voorbij komt :p
Ahum, ik heb er een ZESpitter diesel inliggen, 150 pk, maar wel wat meer koppel als een 2.3-16. Goede banden, en voor iets negatieve wielvlucht, en ik heb weinig tot geen last gehad van overmatig onderstuur. 9.00 BTG. Dat haalde ik ook met die 2.3-16, met werkelijk een soeponderstel. 8.30 moet denk ik op den duur haalbaar zijn met die bak van marktplaats. Zijn gasten in Finland etc die er een turbo op schroeven, en er 400 pk uithalen.
PtrGte
Contacteer:

(even buiten mijn geloof om)

Reinier, die 190 Evo rommel is echt wel de shit,

prop er een 1uz-fe/2uz-fe/3uz-fe in... licht v8-je... denk dat je dan een hele leuke speelauto hebt...

liefst met een automaat natuurlijk...voor jou, kun je lekker bellen onderweg... :wink:
Steven

Whehe ja Reintje is ook de jongste niet meer :D

Bestaat die 190 leitplank edition nog dan? 6 cilinders is idd te zwaar op de neus. Volgens mij stond er nog een Ster V8 met Beamer Getrag te wachten in een donker hoekje niet? Die was 10jaar terug al stoffig, zal het nu wel helemaal zijn :lol:
GeniustheGzA

@Steven: stoffig is het inmiddels niet meer...
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

http://link.marktplaats.nl/402585894

Deze heeft ook al meer dan 1x te koop gestaan
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Gesloten