Dat zeg je wel Andrews maar ik rij met een volledig opgefuckte Clio RS bijna de zelfde tijden als met een zonda....dat apparaat is niet te besturen joh!
ACT: GameConsoles.
Jammer dat er geen clico RS meer in zit
Dat zeg je wel Andrews maar ik rij met een volledig opgefuckte Clio RS bijna de zelfde tijden als met een zonda....dat apparaat is niet te besturen joh!
-
martijn williams
Had een rode 5 turbo gekocht. Paar races later een groene 5 turbo gewonnen 
Clio Williams '95 & 5 GT Turbo '90 & Vw transporter '80
Aha, moet namelijk zeker wel een 5 en een RS hebben! Jammer dat er geen gtt in zit 
-
Ad van Haperen
- Contacteer:
Heeft er iemand een goede torrent voor gt5 (voor de pc?) wil hem ook weleens testen
-
Ad van Haperen
- Contacteer:
haha dat verklaard een hoop dat ik hem niet kon vinden

vandaag GT5 gekocht! nu nog een ps3 
-
paulvanrooij
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
vandaag toch maar black ops gekocht... hele avond multiplayer, ik begin het te leren
wat een vet spel zeg
wat een vet spel zeg
Vind Black-ops zwaar tegenvallen vergeleken met mw2!
-
Andrews (supercinq)
clio rs er niet in??tutuur schreef:Jammer dat er geen clico RS meer in zit![]()
is al voorbij gekomen hoor..
heet alleen anders.
zelf rijd ik met een oranje clio v6 phase2.
407pk.
enkel moet ik vanavond nog 30,000 investeren en hopen
dat de begrenzer eruit is.
hij stopt nu bij de 250kmp/u
iemand een idee bij welke race je de r5turbo kan winnen??
heb de franse merken cups al gereden maar geen spannende auto gewonnen.
*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*
5 turbo kun je niet winnen. Gewoon de occasiondealer in de gaten houden, ze komen regelmatig voorbij. Anders heb ik er nog wel 1 te koop....Andrews (supercinq) schreef:
5 GT Turbo '88 GT5
Hoe zit het eigenlijk met de spullen die in je items list terecht komen?!
Ik kocht voor de ClioV6 een turbo, maar die kwam in die lijst terecht ipv op de auto...
Voorheen was die niet te koop als die niet op de auto kon...
Dat is wel kut ja. Als het er niet op kan staat er een gele ! bij.
Ik kocht voor de ClioV6 een turbo, maar die kwam in die lijst terecht ipv op de auto...
Dat is wel kut ja. Als het er niet op kan staat er een gele ! bij.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Dat is idd kut. Als het er niet op kan staat er een gele ! bij.Chris schreef:Hoe zit het eigenlijk met de spullen die in je items list terecht komen?!
Ik kocht voor de ClioV6 een turbo, maar die kwam in die lijst terecht ipv op de auto...![]()
Dat is wel prut ja. Als het er niet op kan staat er een gele ! bij.
5 GT Turbo '88 GT5
Waarom zitten er zoveel oplichters mbt tot ps3 op marktplaats
En alle Ads die wel kloppen vragen nog meer dan de nieuwwaarde.... Zit er aan te denken om maar gewoon een nieuwe te kopen...
En alle Ads die wel kloppen vragen nog meer dan de nieuwwaarde.... Zit er aan te denken om maar gewoon een nieuwe te kopen...
-
martijn williams
Ik heb toch echt een 5 turbo gewonnen. Vraag me alleen niet met welke race ik die gewonnen heb.. Is dat ergens terug te zien?Roy schreef:5 turbo kun je niet winnen. Gewoon de occasiondealer in de gaten houden, ze komen regelmatig voorbij. Anders heb ik er nog wel 1 te koop....Andrews (supercinq) schreef:
Clio Williams '95 & 5 GT Turbo '90 & Vw transporter '80
-
Lex
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zo het gaat dan waarschijnlijk echt gebeuren,
Ik mag de zolder omtoveren tot een mancave
Effe zonder gekheid, ik ga mijn PS3 naar zolder verhuizen met alle toeters en bellen.
Hoe is jullie ervaring met het volgende soort product:
http://www.sitecom.com/200-mbps-homeplug-kit/p/739
eigenlijk omdat ik niet draadloos wil spelen
Ik mag de zolder omtoveren tot een mancave
Effe zonder gekheid, ik ga mijn PS3 naar zolder verhuizen met alle toeters en bellen.
Hoe is jullie ervaring met het volgende soort product:
http://www.sitecom.com/200-mbps-homeplug-kit/p/739
eigenlijk omdat ik niet draadloos wil spelen
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
paulvanrooij
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
oftewel, ze wil niet meer dat je beneden met dat ding zit te spelen Lex? 
Het gt5 ook binnen. Heb hem in de speciale uitvoering besteld met sls amg model auto erbij en oa een usb stick met 11 extra auto`s. alleen weet nie hoe ik die eraf krijg
.
Begonnen met een honda civic type R en eerste auto nieuw gekocht de megane. Alleen jmmr dat het een 5deurs is.
Vind het graviche tegenvallen vooral in vergelijk met forza3. hdmi kabel erin beeldscherm instellingen aangepast en het valt nog steeds tegen. Ik was een gt man maar ben nu een forza man. Hoewel gt5 nu ook al veel uren vrijetijd heeft opgeslokt.
Begonnen met een honda civic type R en eerste auto nieuw gekocht de megane. Alleen jmmr dat het een 5deurs is.
Vind het graviche tegenvallen vooral in vergelijk met forza3. hdmi kabel erin beeldscherm instellingen aangepast en het valt nog steeds tegen. Ik was een gt man maar ben nu een forza man. Hoewel gt5 nu ook al veel uren vrijetijd heeft opgeslokt.
-
Andrews (supercinq)
heej roy
quanta costa die r5 turbo??
speel gt5 niet veel meer online.
ben nu weer met red dead redemption bezig
lekker doelloos elkaar online afknallen
quanta costa die r5 turbo??
speel gt5 niet veel meer online.
ben nu weer met red dead redemption bezig
lekker doelloos elkaar online afknallen
*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*
Hier precies hetzelfde probleem roy.
Heb zo'n Nissan motul geval en die volledig getuned. Red het gewoon niet bij die sauber Toyota enz. Moet echt alle zeilen bijzetten om in de top 3 te rijden.
1 foutje is gelijk alles overnieuw beginnen.
Moet toch anders kunnen lijkt me...
Heb zo'n Nissan motul geval en die volledig getuned. Red het gewoon niet bij die sauber Toyota enz. Moet echt alle zeilen bijzetten om in de top 3 te rijden.
1 foutje is gelijk alles overnieuw beginnen.
Moet toch anders kunnen lijkt me...
Als je die race wint krijg je een minolta toyota, daarmee win je het makkelijk.
Ik heb al een corvette Z06 geprobeert maar daarmee wordt ik telkens 2e. Toen met een Mazda Furai geprobeert maar ook daarmee neit verder dan 2e....
Wordt er een beetje gek van.....

Ik heb al een corvette Z06 geprobeert maar daarmee wordt ik telkens 2e. Toen met een Mazda Furai geprobeert maar ook daarmee neit verder dan 2e....
Wordt er een beetje gek van.....
5 GT Turbo '88 GT5
eerste 2 races ben ik wel 1ste geworden. 3de is nbr volgens mij maar als je daar on the edge moet rijden om ze bij te houden zit een foutje gewoon in een te klein hoekje.
dat apparaat heeft 950k gekost. lijkt me toch stug dat je 4,5mil bij elkaar moet sparen om die race te kunnen winnen
overigens heb ik dit bij een maat van me gereden. heb em zelf net sinds dit weekend. zit nu op level 12 en heb al een clio rs weten te bemachtigen 2de hands
dat apparaat heeft 950k gekost. lijkt me toch stug dat je 4,5mil bij elkaar moet sparen om die race te kunnen winnen
overigens heb ik dit bij een maat van me gereden. heb em zelf net sinds dit weekend. zit nu op level 12 en heb al een clio rs weten te bemachtigen 2de hands