Dat zeg je wel Andrews maar ik rij met een volledig opgefuckte Clio RS bijna de zelfde tijden als met een zonda....dat apparaat is niet te besturen joh!
clio rs er niet in??tutuur schreef:Jammer dat er geen clico RS meer in zit![]()
Dat zeg je wel Andrews maar ik rij met een volledig opgefuckte Clio RS bijna de zelfde tijden als met een zonda....dat apparaat is niet te besturen joh!
5 turbo kun je niet winnen. Gewoon de occasiondealer in de gaten houden, ze komen regelmatig voorbij. Anders heb ik er nog wel 1 te koop....Andrews (supercinq) schreef:
iemand een idee bij welke race je de r5turbo kan winnen??
heb de franse merken cups al gereden maar geen spannende auto gewonnen.
Dat is idd kut. Als het er niet op kan staat er een gele ! bij.Chris schreef:Hoe zit het eigenlijk met de spullen die in je items list terecht komen?!
Ik kocht voor de ClioV6 een turbo, maar die kwam in die lijst terecht ipv op de auto...![]()
Voorheen was die niet te koop als die niet op de auto kon...
Dat is wel prut ja. Als het er niet op kan staat er een gele ! bij.
Ik heb toch echt een 5 turbo gewonnen. Vraag me alleen niet met welke race ik die gewonnen heb.. Is dat ergens terug te zien?Roy schreef:5 turbo kun je niet winnen. Gewoon de occasiondealer in de gaten houden, ze komen regelmatig voorbij. Anders heb ik er nog wel 1 te koop....Andrews (supercinq) schreef:
iemand een idee bij welke race je de r5turbo kan winnen??
heb de franse merken cups al gereden maar geen spannende auto gewonnen.