Dennis, ik hou ook niet van betweters, behalve als ze het ook echt beter weten en je zoals Jean paul S zegt willen helpen.
Het is mijn vak, ik doe het dagelijks, tuurlijk weet ik er veel van en misschien wel het meeste als iedereen op het forum, dat is toch logisch? En daarom zit ik hier juist!
Je geeft helaas geen antwoord op mijn vragen.
Mijn punt is, er is genoeg concurrentie maar er is gelukkig ook genoeg werk, ik hoef geen werk van collega's af te kraken en geloof me, ik heb passie voor wat ik doe en zie liever een paar goede lassen dan een "lasser" die iemands auto verpest.
Zo erg is het hier niet maar helaas wel dubbel plaatwerk, grote klonten (bakwerk) en rare beslissingen voor wat betreft hoeken e.d.
Ook is e.e.a. niet even netjes afgewerkt en ook al hoefde dit niet, het is een erg kleine moeite....
Prima laswerk als je dit zelf hebt gedaan of door een kennis met een las apparaat in de schuur, dan geef ik je een compliment en moet je je ook snel aanmelden op het lasforum.
Maar als een "Prof" dit heeft gedaan zou ik terug gaan als je daar veel geld voor hebt neergelegd...
Mijn passie voor mijn vak gaat zelfs zo ver dat als die door een "prof" is gedaan het mij zelfs boos maakt, die mensen verpesten namelijk de markt en daarmee het uitstervende lasvak