
DynoDag: 20 november 2010, FILMPJES & resultaten, pag 6
Ik ben zeer benieuwd!!!!
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Was weer gezellig.
Jo, Fastchip en Tovami bedankt voor de gastvrijheid en de organisatie.
Was weer leuk om weer bij te beppen met verschillende mensen.
@Chris, wel bellen he
Het belangrijkste
291,1 trappelende paardjes in het vooronder.
Die tesamen 414,8 nm bereiken.
Toch eens kijken of we extra koeling gaan maken en dan de grote intercooler er weer op
Jo, Fastchip en Tovami bedankt voor de gastvrijheid en de organisatie.
Was weer leuk om weer bij te beppen met verschillende mensen.
@Chris, wel bellen he


Het belangrijkste
291,1 trappelende paardjes in het vooronder.
Die tesamen 414,8 nm bereiken.
Toch eens kijken of we extra koeling gaan maken en dan de grote intercooler er weer op

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
bij mij wel staat weer voor de deur.
ALLEN BEDANKT, HET WAS WEER EEN LEUKE MIDDAG.
ALLEN BEDANKT, HET WAS WEER EEN LEUKE MIDDAG.
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Jij had ook mooie waardes Joost 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
Klopt maar loppt wel te pingelen dus rustig aan.Luco/Alpine-racer schreef:Jij had ook mooie waardes Joost
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
nu allemaal die waardes nog effe posten zoals LUCO
btw das veel pks en nm`s luco!
Joost???

btw das veel pks en nm`s luco!
Joost???

-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
Iets meer als de vorige keer maar op minder druk nu 155 WPK en 229,4 NM op 1,4 bar was 162 WPK en 227 NM op 1,5 barmark 5t schreef:nu allemaal die waardes nog effe posten zoals LUCO![]()
btw das veel pks en nm`s luco!
Joost???
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Kan beter hoor, dit was op 1,1 barmark 5t schreef:nu allemaal die waardes nog effe posten zoals LUCO![]()
btw das veel pks en nm`s luco!
Joost???

Ik vermoed dat meer niet heel blijft als je 90% van de wedstrijd op vollast draait.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
De 21 turbo
195.2 pk bij 4611 toeren
328.9nm bij 3065 toeren
195.2 pk bij 4611 toeren
328.9nm bij 3065 toeren
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Lekker koppel Jochem 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Het laatste was toch wel de slagroom op de taart en neen dan doel ik niet op de 21 van Jo met 251 wielpk of mijne met 106.3 wielpk bij 3684.2 rpm en 257.1 nm bij 2416.9 rpm
Neen ik bedoel de Honda boys met leuke torretjes in het vooronder, jammer dat ook deze mannen de kroegpk's mooier vinden dan de daadwerkelijke pk's.
We stonden buiten even te praten met die mannen maar er waren er 2 bij die 200+ pk onder de kap moesten hebben........speciaal uit Japan over laten gekomen blokken ( Integra blokjes ).....en tja dan zie je toch weer dat het altijd tegenvalt als je ze gaat meten.
Eentje zat op 145 wielpk en dan ander op 165 wielpk, niet verkeerd zou ik zeggen maar lang geen 200+.
Neen dan gingen de bekkies van de mannen toch wel open bij het aanschouwen van het geweld van de 21 van Jo.
Bij de 21 van Jochem? stonden ze wel even te lachen met maar 197 wielpk......niet wetend wat nog ging komen.
Heren, mede namens mijn reisgenoot Rob bedankt voor de gastvrijheid, Jo en co voor de organisatie en Henk voor het geduld......
Mijn reisgenoot Rob weet nu dat er meer komt kijken om pk's uit een blokje te toveren en dat een luchtfilter of einddempertje niet veel uitrichten.
Auto gaat als de brandweer, met speels gemak van 110 naar 150 in 6.
Dank u, dank u.....

Neen ik bedoel de Honda boys met leuke torretjes in het vooronder, jammer dat ook deze mannen de kroegpk's mooier vinden dan de daadwerkelijke pk's.
We stonden buiten even te praten met die mannen maar er waren er 2 bij die 200+ pk onder de kap moesten hebben........speciaal uit Japan over laten gekomen blokken ( Integra blokjes ).....en tja dan zie je toch weer dat het altijd tegenvalt als je ze gaat meten.
Eentje zat op 145 wielpk en dan ander op 165 wielpk, niet verkeerd zou ik zeggen maar lang geen 200+.
Neen dan gingen de bekkies van de mannen toch wel open bij het aanschouwen van het geweld van de 21 van Jo.
Bij de 21 van Jochem? stonden ze wel even te lachen met maar 197 wielpk......niet wetend wat nog ging komen.
Heren, mede namens mijn reisgenoot Rob bedankt voor de gastvrijheid, Jo en co voor de organisatie en Henk voor het geduld......
Mijn reisgenoot Rob weet nu dat er meer komt kijken om pk's uit een blokje te toveren en dat een luchtfilter of einddempertje niet veel uitrichten.
Auto gaat als de brandweer, met speels gemak van 110 naar 150 in 6.
Dank u, dank u.....



Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Lol Arno, had die hondagezichtjes ook wel willen zien whehehehe.
Dan voel je je ook genaaid, speciaal gebouwd blokkie uit japan en dan 145 pk hebben

Ook jammer dat ze de seat dan niet gezien hebben
Dan voel je je ook genaaid, speciaal gebouwd blokkie uit japan en dan 145 pk hebben



Ook jammer dat ze de seat dan niet gezien hebben

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Maar goed voor ze dat ze de Spaans/Duitse Fiat niet hebben gezien....Luco/Alpine-racer schreef:Lol Arno, had die hondagezichtjes ook wel willen zien whehehehe.
Dan voel je je ook genaaid, speciaal gebouwd blokkie uit japan en dan 145 pk hebben![]()
![]()
Ook jammer dat ze de seat dan niet gezien hebben
Wat zeggen ze dan ook alweer?
Priceless......
Grt Arno48.....speciaal voor Luco.

Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Ouwe zakArno17 schreef:Maar goed voor ze dat ze de Spaans/Duitse Fiat niet hebben gezien....Luco/Alpine-racer schreef:Lol Arno, had die hondagezichtjes ook wel willen zien whehehehe.
Dan voel je je ook genaaid, speciaal gebouwd blokkie uit japan en dan 145 pk hebben![]()
![]()
Ook jammer dat ze de seat dan niet gezien hebben
Wat zeggen ze dan ook alweer?
Priceless......
Grt Arno48.....speciaal voor Luco.

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Henk rekent dan wielpk x 1.08 en dan iets van 10 erbij tellen.Ivo van Achthoven schreef:Wel leuk Arno, wat doet ie dan aan de krukas...?
17nm meer koppel..?
Meeste wat je hoort is wielpk + 10%....of wielpk gedeeld door 90 x 100.
Maakt me verder niet zoveel uit ook, auto rijdt geweldig en is gewoon echt voelbaar aan het versnellen bij de 110 naar 130 in 6.
Toerit naar A4 pakte ik op gegeven moment met de Twingo de 170, hier doet de Megane niet veel voor onder heb ik het idee.
Net als bewuste meetpunt onder spoorweg viaduct, daar waar de Clio 150 aantikte en de Twingo de 130 pakt de Megane ook zo rond die snelheid.
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Niet doorvertellen he!?Luco/Alpine-racer schreef:Ouwe zakArno17 schreef:Maar goed voor ze dat ze de Spaans/Duitse Fiat niet hebben gezien....Luco/Alpine-racer schreef:Lol Arno, had die hondagezichtjes ook wel willen zien whehehehe.
Dan voel je je ook genaaid, speciaal gebouwd blokkie uit japan en dan 145 pk hebben![]()
![]()
Ook jammer dat ze de seat dan niet gezien hebben
Wat zeggen ze dan ook alweer?
Priceless......
Grt Arno48.....speciaal voor Luco.
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
my lips are sealed 
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
ben ook thuis, moest eerst die bak nog leegmaken...
Mijn tps is dus niet goed, er gaan ergens pk's verloren. Normaal zou hij ergens achter in de 260 (267 vorige meeting) en 450 nm moeten hebben. Kheb niet eens de moeite genomen om de kap open te trekken
, dit kôtnokkenas moet er toch uit.
Die hondajongens, dat waren ze wel
Zeg je wel en goedgemeend; je moet opletten want je zit met een afr die niet onder de 18.5 komt. Bijt ie men neus bijna af a la ghettostyle; moet je maar eens meerijden , is één van de snellere... (160pk, 140 nm
)
Ben zelf maar effe gaan rollen.
Ik zal vanavond (laat) wel alles effe uploaden, moet eerst de grote chef plezieren en uit eten gaan.

Mijn tps is dus niet goed, er gaan ergens pk's verloren. Normaal zou hij ergens achter in de 260 (267 vorige meeting) en 450 nm moeten hebben. Kheb niet eens de moeite genomen om de kap open te trekken

Die hondajongens, dat waren ze wel


Ben zelf maar effe gaan rollen.
Ik zal vanavond (laat) wel alles effe uploaden, moet eerst de grote chef plezieren en uit eten gaan.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
haha die verliezen het dus nog van een standaard gtt 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Dat gejank van die dingen is wel prachtig........Wouter de Wit schreef:de decibellen van die honda's hebben wel hogere waarden dan de meeste hier hebben gehaald..........
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
Mijn Clio Williams
[img]http://i306.photobucket.com/albums/nn26 ... 1-2010.png[/img]
Volledig originele williams, met 210000km op de tellert, met originele luchtfilterhuis nog gewoon voorzien van Fram papieren inlegfilter en een lege catalysator!
138,4pk en 165,9nm a/d wielen
Jo, en de rest van de organisatie....wederom bedankt!
[img]http://i306.photobucket.com/albums/nn26 ... 1-2010.png[/img]
Volledig originele williams, met 210000km op de tellert, met originele luchtfilterhuis nog gewoon voorzien van Fram papieren inlegfilter en een lege catalysator!
138,4pk en 165,9nm a/d wielen
Jo, en de rest van de organisatie....wederom bedankt!

zo Jo en iedereen die gehoplen en aanwezig zyn weer bedankt .
zal ff kyken waar het branstof probleem nu vandaan komt.
jammer dat daarddor er geen goede run uitkwam.
volgende keer hopelyk een beter run .
zo dat ik het kan vergelyken met de oude run en het verschil kan zien (als die eral is)
maar dat zien we tegen die tyd wel weer.
tot de volgende dyno dag maar weer.
zal ff kyken waar het branstof probleem nu vandaan komt.
jammer dat daarddor er geen goede run uitkwam.
volgende keer hopelyk een beter run .
zo dat ik het kan vergelyken met de oude run en het verschil kan zien (als die eral is)
maar dat zien we tegen die tyd wel weer.
tot de volgende dyno dag maar weer.
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... STEFAN.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... /SKROK.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... /PETER.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... /PERRY.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... /MILES.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... 0/LUCO.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... RISTOF.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... 0/KOEN.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... /KAREL.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... JOCHEM.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... 010/JO.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... MSKERK.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... HAMMEN.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... /FREEK.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... FLORUS.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... 0/ARNO.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... /ARJAN.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... 0/ARCO.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... /SKROK.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... /PETER.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... /PERRY.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... /MILES.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... 0/LUCO.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... RISTOF.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... 0/KOEN.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... /KAREL.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... JOCHEM.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... 010/JO.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... MSKERK.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... HAMMEN.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... /FREEK.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... FLORUS.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... 0/ARNO.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... /ARJAN.jpg[/img]
[img]http://i83.photobucket.com/albums/j320/ ... 0/ARCO.jpg[/img]
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
FEITWouter de Wit schreef:de decibellen van die honda's hebben wel hogere waarden dan de meeste hier hebben gehaald..........
Als die Vtec erin komt is het wel mmoi om horen maar komop...143 Nm ??? Dat haalt hij voorbij de 5000 tpm.Arno17 schreef: Dat gejank van die dingen is wel prachtig........
Geen idee eigenlijk, maar puur theoretisch zou dat mogelijk moeten zijn.Luco/Alpine-racer schreef:haha die verliezen het dus nog van een standaard gtt
Die eerste had zulke akelige afr dat ik toch effe een paar meter achteruit ging. Toen ik dat melde, kreeg ik gelijk de volle laag. Wisten zij ook veel wat een AFR is.


maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Zie weer interessante waardes staan!
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
De Honda boys waren duidelijk niet blij, maar terecht ook als je denkt iets speciaals te hebben uit Japan....Integra blok!
En ja Jo, waarom ben je niet even meegereden want dan had je kunnen voelen wat die Japanse paarden teweeg brengen.

En ja Jo, waarom ben je niet even meegereden want dan had je kunnen voelen wat die Japanse paarden teweeg brengen.


Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Jo, Henk & Rinus : bedankt voor de dag.
Was ff een stuk rijden, maar heb mij wel vermaakt.
Die Honda's hebben wel aardig wat pk's in zo'n 1,6 (als dat zo is), maar wat je zegt, koppel is weinig ... Enne ... die decibelentest wil ik wel aangaan.
Voor mij geldt dat ik nog wat aanpassingen links en rechts moet doen om het blok nog iets beter te laten lopen.

Was ff een stuk rijden, maar heb mij wel vermaakt.

Die Honda's hebben wel aardig wat pk's in zo'n 1,6 (als dat zo is), maar wat je zegt, koppel is weinig ... Enne ... die decibelentest wil ik wel aangaan.

Voor mij geldt dat ik nog wat aanpassingen links en rechts moet doen om het blok nog iets beter te laten lopen.

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"