ACT: Mobiele telefonie
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
de volgende zaken lopen spaak of zijn niet uitvoerbaar.
Complete albums worden in allerlei submappen verdeeld, en zijn niet meer in een map te plaatsen.
Ze was mijn tronie zat en wilde wat foto's verwijderen, dit lukt dus ook niet.
Complete albums worden in allerlei submappen verdeeld, en zijn niet meer in een map te plaatsen.
Ze was mijn tronie zat en wilde wat foto's verwijderen, dit lukt dus ook niet.
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
-
- Contacteer:
Ik krijg volgende maand als kerstkadotje een Ipad of een Iphone4
Ik mag nu kiezen wat adviseren jullie mij te kiezen?
Zou een Ipad worden met alles er op en aan (64Gb, umts etc)
Ik mag nu kiezen wat adviseren jullie mij te kiezen?
Zou een Ipad worden met alles er op en aan (64Gb, umts etc)
- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Beide staan hier nog op het verlanglijstje, hoewel de Iphone4 me nog steeds duur zat is icm een abonnement.
De Ipad is gewoon heerlijk. Gisteravond bij een collega nog mee lopen spelen en dat verveelt nooit
Was overigens de 16Gb en only Wifi.
Hoe zit het met je huidige telefoon? De Iphone4 krijgt begin volgend jaar een update, met name om de antenneproblemen te verhelpen. De Ipad heeft als nadeel geen Flash te ondersteunen, maar veel sites gaan al naar HTML5 toe, wat de opvolger wordt.
Kortgezegd: Toe aan een andere telefoon -> Iphone
Wil je lekker op de bank kunnen liggen, nieuws kunnen lezen, spelletjes etc. -> Ipad
Trouwens, leuke kerstkado's zeg
De Ipad is gewoon heerlijk. Gisteravond bij een collega nog mee lopen spelen en dat verveelt nooit

Hoe zit het met je huidige telefoon? De Iphone4 krijgt begin volgend jaar een update, met name om de antenneproblemen te verhelpen. De Ipad heeft als nadeel geen Flash te ondersteunen, maar veel sites gaan al naar HTML5 toe, wat de opvolger wordt.
Kortgezegd: Toe aan een andere telefoon -> Iphone
Wil je lekker op de bank kunnen liggen, nieuws kunnen lezen, spelletjes etc. -> Ipad
Trouwens, leuke kerstkado's zeg

Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
geen aanvulling aan te geven....
persoonlijhk vind ik de ipad een onnozel ding! alles wat ie kan kan de aaifoon ook alleen daar kun je ook nog mee bellen en smsen en hij past in je broekzak
persoonlijhk vind ik de ipad een onnozel ding! alles wat ie kan kan de aaifoon ook alleen daar kun je ook nog mee bellen en smsen en hij past in je broekzak

- Adinsx
De Ipad is eigenlijk de al eerder genoemde Ipod Touch in het groot. Op dat kleine ding lees ik ook het nieuws, mail etc. 's avonds op de bank of 's morgens als ik weer wat daglicht zie.
Maar toch blijft de Ipad een leuk hebbeding, echter ook niet meer dan dat.
Maar toch blijft de Ipad een leuk hebbeding, echter ook niet meer dan dat.

Ik heb ze sinds kort allebij. De iPad gebruik ik toch erg veel. Je kunt er alleen niet mee bellen en er zit ook niks van een camera ofzo op. Op het moment is het nog erg jammer dat iOS4 nog niet uit is voor de iPad maar dat moet deze maand nog uitkomen.
De programma's van de iPhone doen het ook gewoon op de iPad.
Als je dus al een fijne telefoon hebt en geen laptop zou hebben (alhoewel het geen vervanging is voor een laptop) is de iPad wel een idee.
Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.
Als je dus al een fijne telefoon hebt en geen laptop zou hebben (alhoewel het geen vervanging is voor een laptop) is de iPad wel een idee.
Megane R26 -> Megane 4 RS
Apple fanboy ?GJ schreef:Ik heb ze sinds kort allebij. De iPad gebruik ik toch erg veel. Je kunt er alleen niet mee bellen en er zit ook niks van een camera ofzo op. Op het moment is het nog erg jammer dat iOS4 nog niet uit is voor de iPad maar dat moet deze maand nog uitkomen.

Nee hoor, kan nog echt niet zonder mijn windows laptop 
Maar het is wel leuk voor erbij

Maar het is wel leuk voor erbij

van t weekend maar eens de Hero updaten naar Andriod 2.0/2.1/2.2.. Benieuwd of me dat lukt 

-
- Contacteer:
het is een beetje en luxe probleempje, ik heb een HTC HD2 waar ik zeer tevreden over ben en heb ook een laptop met win7 waar ik ook tevreden over ben.
Maw ik heb eigenlijk niets nodig
maarja een gegeven paard mag je niet in zijn kont neuke ofzo toch?
Daarom zit ik een beetje te twijfelen..
Maw ik heb eigenlijk niets nodig

Daarom zit ik een beetje te twijfelen..
- Adinsx
HTC HD2 en Iphone gaat vloeken met elkaar..
Dus Ipad voor het gemak (snel opstart, makkelijk op de bank etc.)
Keus lijkt me nu simpeler
Dus Ipad voor het gemak (snel opstart, makkelijk op de bank etc.)
Keus lijkt me nu simpeler

- Adinsx
Hij is gewoon snel tevreden. Tja, dan zeker geen Iphone nemen, want dan gaat de HD2 zéker in de hoek?
Nee, gewoon de dikke Ipad nemen. Overigens heb je er wel een apart abo bij nodig om buiten je Wifi om internet te hebben hè?
Nee, gewoon de dikke Ipad nemen. Overigens heb je er wel een apart abo bij nodig om buiten je Wifi om internet te hebben hè?
-
- Moderator
- Contacteer:
HD2 leuk en aardig, maar kan zich lang niet meten aan de Iphone. Heb zelf een HD2, maar toch erger ik mezelf iedere keer weer aan bepaalde grote zwakte punten van het toestel. Problemen zijn uiteenlopend.
-
- Contacteer:
Mja heb echt niet zo veel moeite met de HTC, mja aan de andere kant ik gebruik hem ook eigenlijk alleen voor bellen smsen af en toe internetten en tomtom.
En ik ben van plan als ik de Ipad neem om een dualsim aan te vragen zodat die daar in kan.
En ik ben van plan als ik de Ipad neem om een dualsim aan te vragen zodat die daar in kan.
- Adinsx
Zit in de HTC wel een micro-sim dan?
Zou het even goed uitzoeken of dat kan, want de Ipad heeft net als de Iphone een micro-sim nodig volgens mij.
Zou het even goed uitzoeken of dat kan, want de Ipad heeft net als de Iphone een micro-sim nodig volgens mij.
-
- Contacteer:
Nee de HTC heeft geen microsim maar je kunt een nieuwe dualsim aanvragen bij t-mobile en dan krijg je microsim die je uit een gewone sim moet breken.Adinsx schreef:Zit in de HTC wel een micro-sim dan?
(heeft mijn baas ook altijd gehad en werkt perfect)
- Adinsx
Ah duidelijk.
Nou dan lijkt de keus me makkelijk. Ipad. Ik ga voor de 32Gb Wifi eind van het jaar denk ik. Even wachten op de 13e maand
Nou dan lijkt de keus me makkelijk. Ipad. Ik ga voor de 32Gb Wifi eind van het jaar denk ik. Even wachten op de 13e maand

-
- Contacteer:
Jep is mogelijk kost eenmalig iets van 10 euroMerijn schreef:Huh? Kun je een duo-sim voor dataverbindingen aanvragen? Dat is wel interessant... Ook voor zakelijke abonnementen?
Duosim van een data-abonnement kan idd. Hebben wij ook op het werk met vodafone.
Ik zou het niet doen icm je gewone abonnement aangezien het nogal lullig is als iemand je belt als de iPad actief is. Ik heb op mijn iPhone 4 een programma geinstalleerd wat mijn 3G verbinding via Wifi deelt.
Werkt prima. Heb wel de iPad met 3G genomen omdat je anders ook geen GPS hebt.
KPN heeft in ieder geval nog geen duo-sim abonnement icm met micro-sims. Vraag dit wel even na bij je provider. Anders moet je hopen dat je sim te knippen is maar daar heb ik geen ervaring mee.
Ik zou het niet doen icm je gewone abonnement aangezien het nogal lullig is als iemand je belt als de iPad actief is. Ik heb op mijn iPhone 4 een programma geinstalleerd wat mijn 3G verbinding via Wifi deelt.
Werkt prima. Heb wel de iPad met 3G genomen omdat je anders ook geen GPS hebt.
KPN heeft in ieder geval nog geen duo-sim abonnement icm met micro-sims. Vraag dit wel even na bij je provider. Anders moet je hopen dat je sim te knippen is maar daar heb ik geen ervaring mee.
Voor zover ik weet is de sim die je het laatst aanzet actief. Gaat dus niet werken ben ik bang.
Maar als je je iPhone jailbreaked kun je dus een programma (PdaNet) installeren die je 3G deelt over Wifi.
Kun je gewoon een WEP-key opzetten voor een klein beetje beveiliging en je laptop/iPad koppelen.
Maar als je je iPhone jailbreaked kun je dus een programma (PdaNet) installeren die je 3G deelt over Wifi.
Kun je gewoon een WEP-key opzetten voor een klein beetje beveiliging en je laptop/iPad koppelen.
wat een ellende, ben nu al 3 uur bezig...Haas schreef:van t weekend maar eens de Hero updaten naar Andriod 2.0/2.1/2.2.. Benieuwd of me dat lukt

Het begint ergens op te lijken, romupdate staat er al op,maar hijwilde maar niet aan2.1 beginnen. Vanaf de fabrieksinstellingen maar helemaal opnieuw begonnen en nu doetie het wel geloof ik, hij is al een 25 minuten aan het downloaden voor de 2.1 versie.
Goed excuus om nog niet naar bed te hoeven... nadeel iswel wat ik morgen weer naar de klote ben

Gaat vanavond wel door?Haas schreef:wat een ellende, ben nu al 3 uur bezig...Haas schreef:van t weekend maar eens de Hero updaten naar Andriod 2.0/2.1/2.2.. Benieuwd of me dat lukt
Het begint ergens op te lijken, romupdate staat er al op,maar hijwilde maar niet aan2.1 beginnen. Vanaf de fabrieksinstellingen maar helemaal opnieuw begonnen en nu doetie het wel geloof ik, hij is al een 25 minuten aan het downloaden voor de 2.1 versie.
Goed excuus om nog niet naar bed te hoeven... nadeel iswel wat ik morgen weer naar de k*%$e ben

Hij doet het! Het was 1.30 uur vannacht voor ik erin lag, dus vanmorgen om 5.50uur kon ik me betere dingen indenken om te doen...

Vanavond gaat zeker door sjaak!
ik regel wel wat broodjes...