donderdagavond gaan we er weer mee verder

ik slijp dan in mijn spatbordverbreders, das in elk geval nog beter dan een halve voorbumper verzagentutuur schreef:Moet je met die 5 ook niet willen
zal ik doen als ik die gemaakt hebSteven schreef:Laat eens een foto van die verbreders zien dan?
Hehe ja ik heb ook wel eens een Corolla met hangertcombi van 1600+ gehad achter pa's Laguna die maar 1300 mocht hebben. Stomme is dat mijn Xantia 1500kg mag trekken, terwijl ik dat toch echt 100x liever met die Laguna zou doen.
Die gewichten slaan echt nergens op
De RS mag officieel niks erachter hebben, 700kg caravan ging ook primaMartijn Kool schreef:zal ik doen als ik die gemaakt hebSteven schreef:Laat eens een foto van die verbreders zien dan?
Hehe ja ik heb ook wel eens een Corolla met hangertcombi van 1600+ gehad achter pa's Laguna die maar 1300 mocht hebben. Stomme is dat mijn Xantia 1500kg mag trekken, terwijl ik dat toch echt 100x liever met die Laguna zou doen.
Die gewichten slaan echt nergens op![]()
die gewichten slaan echt nergens op nee, ik zit er straks 100kg overheen als je naar de kentekens kijkt. we zullen zien hoe dat afloopt.
als ze me stil zetten rij ik gewoon verder met de 5, gezien er gewoon kenteken op zit en hopelijk ook nieuwe apk maandag
Neem ik vrijdag voor je mee,nieuwstaatMartijn Kool schreef:Kon tot 18.00u rijden maar om 17.15u plofte de slang van intercooler naar carb. maar is ff een fatsoenlijke voor aanschaffen.
superAlpine schreef:Neem de hele set wel mee.
Slang naar de carb is nieuw,andere is gebruikt.
jij hebt hem gerevipleerd? dan wil ik m niet ;pGeert schreef:heb binnenkort een gereviseerd onderblokje te koop
Is nog niet klaar, staat ter zijner tijd wel te koop.Steven schreef:Moet dat kosten?