ACT: Nürburgring
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Jullie hadden wel pech met die baansluiting 's middags. Wij zijn bij de sluiting om half 5 maar richting huis gereden.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Wij waren toen net aangekomen bij Adenauer Forst... Een halve kilometer verderop waren er 2 motoren onderuit gegaan en moesten afgevoerd worden met de trauma helicopter. De baan is toen nog wel open gegaan, maar we wilden niet zo laat thuis zijn, dus zijn we rond 6 uur naar huis gereden. Helaas waren we pas om kwart over 10 thuis, door alle files in Duitsland. 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Met zo'n traumaheli is inderdaad indrukwekkend. Doen ze in Duitsland overigens al veel sneller dan in Nederland. Wij hebben eens bij een porsche gestaan die op z'n dak was gegaan. Ook met heli afgevoerd vanwege nekletsel.
Met de kaart op schoot zijn wij om alle files heengekomen: 1, 61, 57, 46, alle wegnummers wel zo'n beetje gehad. Köln mijden helpt behoorlijk.
Met de kaart op schoot zijn wij om alle files heengekomen: 1, 61, 57, 46, alle wegnummers wel zo'n beetje gehad. Köln mijden helpt behoorlijk.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
Kan best zijn dat je me gister hebt gezien, alleen niet op de baan. Wij wilden rijden en toen was die net dicht. Later was die 10min open en weer dicht.
Weer een uur later ging die open en was het gewoon file rijden op de ring, dus heb het maar niet gedaan.
Volgend jaar beter.
Wat een pokke drukte was het gister, echt niet normaal.
Weer een uur later ging die open en was het gewoon file rijden op de ring, dus heb het maar niet gedaan.
Volgend jaar beter.
Wat een pokke drukte was het gister, echt niet normaal.
ardennenweekend was het ook al zo druk op de ring 
iedereen zal nog wel even snel zijn laatste rondes willen maken voor dit jaar

iedereen zal nog wel even snel zijn laatste rondes willen maken voor dit jaar

wanneer willen jullie nog gaan dit jaar? miss dat ik wel mee ga
is ronald ook meteen van ze 4 ronden af 

dan word het lastig he 

je mag mijn clio wel lenen, die schijnt goed uit te kunnen breken 

-
- Moderator
- Car: Megane
H*mo, je moet gewoon even orde op zaken stellen, dat ding is echt zo klaar.Tim schreef:Ik moet eerst nog even wat aan de Clio doen... Maar echt 0,0 zin
Je moet jezelf eens horen 'Remmerij en een wiellager', dat is gewoon normaal onderhoud kost niet eens de wereld en is vrij simpel gemonteerd.
Niet zo miepen, ik heb ook nog wel wat werk op de rit voor dat hok van mij hoor. Wie weet ook nog wel een wiellager

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Hee, je hebt een serieuze relatie hoor ik
Het begin van het einde... 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Ik kan wel ff een groffe voorrekening doen, maargoed ik zal je niet voor het hoofd stoten daarmee. 
Verder moet je al die dingen ook meenemen voor de apk en daar riskeer je straks ook bijna 100 scheuro mee. Dus ik vind dat je dit onder het kopje 'normaal onderhoud' behoort en dat je dat gewoon even moet regelen.
Opmerkingen als ik leven voor m'n auto kun je mij rustig om m'n oren gooien, maar ik neem dingen in ieder geval wel serieus.
Goed ik kan nog wel een hele serieuze serenade gaan houden, die zal ik maar voor me houden. Alleen schiet het woord sparen in bovenstaande context, bij mij toch echt even in het verkeerde keelgat hoor...

Verder moet je al die dingen ook meenemen voor de apk en daar riskeer je straks ook bijna 100 scheuro mee. Dus ik vind dat je dit onder het kopje 'normaal onderhoud' behoort en dat je dat gewoon even moet regelen.
Opmerkingen als ik leven voor m'n auto kun je mij rustig om m'n oren gooien, maar ik neem dingen in ieder geval wel serieus.

Goed ik kan nog wel een hele serieuze serenade gaan houden, die zal ik maar voor me houden. Alleen schiet het woord sparen in bovenstaande context, bij mij toch echt even in het verkeerde keelgat hoor...

Hij rijdt er toch ook niet mee 

Megane R26 -> Megane 4 RS
Steven, volgens mij ken je het verhaal.Steven schreef:Ik kan wel ff een groffe voorrekening doen, maargoed ik zal je niet voor het hoofd stoten daarmee.
Heb je laatst verteld wat er aan moet gebeuren om er even wat moois van te maken. Dat is nog niet alles na er vanavond eens een rondje omheen gelopen te hebben. Een bedrag van 800 euro of iets in die richting komt eerst. Niets iets wat ik er graag aan uit geef.
Nou hoeft niet alles direct te gebeuren maargoed, dat is mijn ding.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Is gewoon rijklaar maken geen optie? Verbeteringen kosten geld, dus daarin zou ik dan strepen. 
550, - trouwens.

550, - trouwens.

-
Zondag nog mensen naar de ring? Ik ben er sowieso 

Lekker negatief weer... 
De Ring is gewoon populair en bij goed weer wil iedereen erop. Wil je rust, ga dan lekker in het bos wandelen. :-P Of ga een keer doordeweeks, als je wat minder drukte op de baan zoekt.

De Ring is gewoon populair en bij goed weer wil iedereen erop. Wil je rust, ga dan lekker in het bos wandelen. :-P Of ga een keer doordeweeks, als je wat minder drukte op de baan zoekt.
-
- Moderator
GVd wil er nog steeds een keer heen. word hem zondag niet want dan ga ik naar een nissan 350z meeting met mijn zwager.Christiaan schreef:Zondag nog mensen naar de ring? Ik ben er sowieso
Volgende x beter
-
- Moderator
kende jullie deze site al
http://www.nurburgringphotos.com/
kan je juh kenteken intikken en dan krijg je de foto's te zien. probeer voor de gein maar is 22cd39
http://www.nurburgringphotos.com/
kan je juh kenteken intikken en dan krijg je de foto's te zien. probeer voor de gein maar is 22cd39
-
Bij de ring is veel meer leuks te zien hoor
Ik zie wel hoe druk het is, anders wordt het pas volgend jaar dus maak er gewoon het beste van!
Ik zie wel hoe druk het is, anders wordt het pas volgend jaar dus maak er gewoon het beste van!
-
- Moderator
nee klopt het staat hoog op mijn verlanglijstje. Het punt wat mij tegen houd is dat ik een hoop horror verhalen hoor.
Ik heb zelf zoiets van "je kan het zelf zo gek maken als je wil".
Ik wil zeker een keer mee.
Ik heb zelf zoiets van "je kan het zelf zo gek maken als je wil".
Ik wil zeker een keer mee.