Martijns gtt-tje | hmm
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Ik zou kijken of je de veerpoten bovenin verder naar buiten kan krijgen ipv teveel weg te vijlen.
Je hebt er ringen voor die je kan verdraaien.
Je hebt er ringen voor die je kan verdraaien.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Idd, anders staat die veerpoot ook te schuin en dat is voor de mcphersonwerking ook niet heel gunstig.
Maargoed het blijft natuurlijk ook pielen met de ruimte die je hebt, het is iig mogelijk, daar heeft Luco een bewijs van. Die 570-190-15 slicks lijken ook behoorlijk op 195-50-15..
Maargoed het blijft natuurlijk ook pielen met de ruimte die je hebt, het is iig mogelijk, daar heeft Luco een bewijs van. Die 570-190-15 slicks lijken ook behoorlijk op 195-50-15..
precies wat steven zegt, je moet aan de bovenkant wel naar buiten anders klopt er geen reet meer van de geometrie.....
als ze bij ph.2 die schotels al hebben ontwikkeld voor betere wegligging wat gebeurd er dan met ph.1 schotels en ook nog een 3,5 cm meer breedte
als ze bij ph.2 die schotels al hebben ontwikkeld voor betere wegligging wat gebeurd er dan met ph.1 schotels en ook nog een 3,5 cm meer breedte

-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
hmm inderdaad een idee, als ik er 2 gaatjes bij in boor boven in kan ik verder op zij, ik weet alleen niet hoeveel ruimte ik over hou met de standaard ph1 schotels en het plaatwerk..
verdraaibare topschotels is ff geen optie, het is en blijft low budget
edit-
ph2 schotels is een optie, wie heeft er nog wat?
kom ik wel weer hogerop of niet?
verdraaibare topschotels is ff geen optie, het is en blijft low budget

edit-
ph2 schotels is een optie, wie heeft er nog wat?
kom ik wel weer hogerop of niet?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Martijn zijn gewoon gedraaide aluminium schijven met gaatjes, die ik heb zijn van een golf 1 bij biesheuvel vandaan, zou morgen gewoon even bellen.
Weet alleen niet of de dempers dan zo passen in het gat, ik heb cupdempers van de cliocup dacht ik.
Weet alleen niet of de dempers dan zo passen in het gat, ik heb cupdempers van de cliocup dacht ik.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Martijn als je iemand hebt die kan draaien mag je van mij wel zon schijf lenen.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
jij hebt een schroefset dacht ik uit mijn hoofd, ik heb de normale cup dempers..Luco/Alpine-racer schreef:Martijn zijn gewoon gedraaide aluminium schijven met gaatjes, die ik heb zijn van een golf 1 bij biesheuvel vandaan, zou morgen gewoon even bellen.
Weet alleen niet of de dempers dan zo passen in het gat, ik heb cupdempers van de cliocup dacht ik.
heb je een foto van die schijven?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
pfff ff zoeken
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Staan in mijn topic, zal ff meekijken
hmmm, vind hem niet. 


-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Ja al mijn fotos zijn weg he
Maar zijn gewoon platte alu schijven 1 cm dik die je in de veerkoker vastzet zegmaar, en dan met een gat waar je de demper in vastzet, dus gat kan je altijd aanpassen, moet ik ook gaan doen als ik 4 cm breder wordt per kant, dan pas ik gewoon gat in die schijf aan.
Wil je perse fotos kan ik ze morgenavond ff maken.
Maar zijn gewoon platte alu schijven 1 cm dik die je in de veerkoker vastzet zegmaar, en dan met een gat waar je de demper in vastzet, dus gat kan je altijd aanpassen, moet ik ook gaan doen als ik 4 cm breder wordt per kant, dan pas ik gewoon gat in die schijf aan.
Wil je perse fotos kan ik ze morgenavond ff maken.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
zo ziet het eruit.
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-YXPL4KTP-D.jpg[/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-YXPL4KTP-D.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Inderdaad, ik wist zeker dat je hem bij mij eens gepost had.Luco/Alpine-racer schreef:Ja al mijn fotos zijn weg he
Maar zijn gewoon platte alu schijven 1 cm dik die je in de veerkoker vastzet zegmaar, en dan met een gat waar je de demper in vastzet, dus gat kan je altijd aanpassen, moet ik ook gaan doen als ik 4 cm breder wordt per kant, dan pas ik gewoon gat in die schijf aan.
Wil je perse fotos kan ik ze morgenavond ff maken.
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
maar das dus eigenlijk ongeveer hetzelfde als de 2 gaten waar je de topschotel mee vast zet verplaatst...
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
deze zet is niet van luco maar van mijn auto is even anders deze set.Jean-Paul-S schreef:Inderdaad, ik wist zeker dat je hem bij mij eens gepost had.Luco/Alpine-racer schreef:Ja al mijn fotos zijn weg he
Maar zijn gewoon platte alu schijven 1 cm dik die je in de veerkoker vastzet zegmaar, en dan met een gat waar je de demper in vastzet, dus gat kan je altijd aanpassen, moet ik ook gaan doen als ik 4 cm breder wordt per kant, dan pas ik gewoon gat in die schijf aan.
Wil je perse fotos kan ik ze morgenavond ff maken.
dit zijn niet van cup clio
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Precies. Omdat er in de topschotel heel veel gaten zitten kun je verschillende afstellingen gebruiken.
[img]http://www.corbymotorsport.com/images/a ... 0mount.jpg[/img]
[img]http://www.corbymotorsport.com/images/a ... 0mount.jpg[/img]
dit werkt niet mooi.Jean-Paul-S schreef:Precies. Omdat er in de topschotel heel veel gaten zitten kun je verschillende afstellingen gebruiken.
[img]http://www.corbymotorsport.com/images/a ... 0mount.jpg[/img]
een paar gaten erbij in.
dat werkt sneller.
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
huh, nu werkt dit niet mooi, die schotels?
nouja, ik kijk wel ff hoe ik het oplos, komt wel goed.
nouja, ik kijk wel ff hoe ik het oplos, komt wel goed.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Die van mij zijn eenvoudiger.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
zijn het zelfde lucoLuco/Alpine-racer schreef:Die van mij zijn eenvoudiger.

-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
ow, ja is alweer zolang geleden haha
zo duur zijn ze toch niet?
zo duur zijn ze toch niet?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
met boren kom ik niet weg, gezien de schotel in de veerkoker valt als het ware bedenk ik me nu
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Berichten: 1530
- Lid geworden op: di 6 dec 2005 10:40
- Locatie: r`dam
oef en ik maar denken dat mijn vijf toen veel camber had
Je kunt mijn ph2 schotels van de vijf wel ff lenen om te proberen, dan weet je gelijk of je het daar mee red

Je kunt mijn ph2 schotels van de vijf wel ff lenen om te proberen, dan weet je gelijk of je het daar mee red

-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
Zo, dit is al aardig beter:
[img]http://img814.imageshack.us/img814/5726/imag0079y.jpg[/img]
vult de wielkas mooi(lees: loopt aan), op foto was ie nog niet gezakt op rijhoogte, dat duurt ff met die cupdempers
achter er ook aangezet, handrem is nu niet meer nodig
[img]http://img814.imageshack.us/img814/5726/imag0079y.jpg[/img]
vult de wielkas mooi(lees: loopt aan), op foto was ie nog niet gezakt op rijhoogte, dat duurt ff met die cupdempers

achter er ook aangezet, handrem is nu niet meer nodig

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Aanlopen mag niet idd, al doet een busje tectyl voor het afmelden wonderen.Steven schreef:Ahjoh, wat aanloopt, dat slijt vanzelf weg
Al zeiken ze er nog wel es over met de apk.
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
klopt, vorige setup moesten er supercampus stalen wielen onder met onvriendelijke opgekalkte teksten
nouja vanmiddag verder gegaan. voorzijde is nu zga klaar, alleen nog 1 nieuw stuurkogeltje en de stabistang en het aanlopen oplossen. heb een nieuwe ring in het differentieel gedrukt
achterbumper naar achter gezet, loopt nu nog heel licht aan op de spatbordverbreder ra. heb al geprobeerd dat ding op te vullen zodat ie iets wijder staat maar ben er nog net niet.
morgenavond eerst maar is een testritje maken

nouja vanmiddag verder gegaan. voorzijde is nu zga klaar, alleen nog 1 nieuw stuurkogeltje en de stabistang en het aanlopen oplossen. heb een nieuwe ring in het differentieel gedrukt
achterbumper naar achter gezet, loopt nu nog heel licht aan op de spatbordverbreder ra. heb al geprobeerd dat ding op te vullen zodat ie iets wijder staat maar ben er nog net niet.
morgenavond eerst maar is een testritje maken
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Gaat lekker ... 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Hoe heb je het teveel camber nu opgelost dan ?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
[img]http://www.gerritse.nl/~images/products ... 135715.jpg[/img]Jochem de Haas schreef:Hoe heb je het teveel camber nu opgelost dan ?

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"