Ardennenweekend 2010, 2-3 okt *THE DAY AFTER*
-
- Moderator
- Car: MB
Owh ja, Ik neem aan Tent
MartijnG en Aranka - Tent
Jochem en Florus - Tent
Wouter - tent
Sjors - tent
Cabine: Merijn, Dennis, Rob, Tom
Cabine: GJ, Gerald, Martijn, Dick
Cabine: Ronald+intro, Arthur+intro
Cabine: Raymundo, Rainier, Timmie, Steve
Cabine: Gabri, Willem-Jan, Arno, Willeon
Cabine: Ivo, Tjabel, Ronnie B, Nils
Cabine: Hessel,Saskia,Edwin,Lisa[/quote]
Jochem en Florus - Tent
Wouter - tent
Sjors - tent
Cabine: Raymundo, Rainier, Timmie, Steve
Cabine: Hessel,Saskia,Edwin,Lisa[/quote]
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Fout, sjors slaapt binnen 

-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
SjorslickMerijn schreef:Vergeet Sjors niet!

Ik vertrek morgen al richting België, kwartier maken!

Heb er zin an!!
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Het zonnetje hoeft nog niet eens te schijnen, als de baan maar droog is.Merijn schreef:Het weer ziet er voor zondag bij de Ring niet slecht uit! 19 graden, paar wolkjes en een zonnetje... Hopelijk blijft dat zo.

Ik heb inmiddels de rommel zo goed als klaar, morgen nog even wat spullen pakken en dan rijd ik Zaterdag rond 09:00 weg uit Zwolle. JP nog even ophalen in Landgraaf en dan zijn we rond een uurtje of 13:00 wel in Maasstricht.

-
Idd bedankt voor de oplettentheid (oid)! Ik heb me in eerste instantie samengevoegd bij Ray & de rest. Heb me gelijk er ff duidelijk bij gezet.Tom schreef:Owh ja, Ik neem aan Tent
Jochem en Florus - Tent
Wouter - tent
Sjors - tent
Cabine: Raymundo, Rainier, Timmie, Steve, Sjors
Cabine: Hessel,Saskia,Edwin,Lisa

Sjors neem wel een kussen + slaapzak mee, je moet wel op de bank slapen 
Goed tis weer dik nachtwerken en ik heb nog een giga waslijst voor morgen
En dan als eindklapper, we gaan ook nog voor de apk... Duim allemaal mee dat ik erdoorheen kom
En kutte is, remblokken voor de achterzijde komen zaterdag pas binnen en ik weet niet hoe laat de post komt, dus ik vrees dat ik de hoertocht ook maar oversla, misschien kan ik onderweg nog ergens aanhaken op een terras
Goed ff kort slapen maar....

Goed tis weer dik nachtwerken en ik heb nog een giga waslijst voor morgen

En dan als eindklapper, we gaan ook nog voor de apk... Duim allemaal mee dat ik erdoorheen kom

En kutte is, remblokken voor de achterzijde komen zaterdag pas binnen en ik weet niet hoe laat de post komt, dus ik vrees dat ik de hoertocht ook maar oversla, misschien kan ik onderweg nog ergens aanhaken op een terras

Goed ff kort slapen maar....
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
@ Riël: thanks!
Wij gaan via Duitsland naar Maastricht. Half 10 bij mij weg, rond twaalf uur bij de Mac. Tenzij de Autobahn erg leeg is, dan kan dat sneller.
Wij gaan via Duitsland naar Maastricht. Half 10 bij mij weg, rond twaalf uur bij de Mac. Tenzij de Autobahn erg leeg is, dan kan dat sneller.

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
Dat van die slaapzak & kussen had ik al ergens wel begrepenSteven schreef:Sjors neem wel een kussen + slaapzak mee, je moet wel op de bank slapen
maar alsnog bedankt.
-
- Car: 19 16v PhII 2.0T
- Contacteer:
Wat moet er dan allemaal aan je willie gebeuren dan ?Tim schreef:Ik heb een andere afspraak die al even staat. Misschien kom ik zondag nog even langs am Ring maar das ff zien. Sowieso niet met Clio. Daar moet eerst het nodige geld in gestoken worden...
Anything worth doing is worth doing right!.
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
Mensen ik vertrek naar de camping Floreal, ga de toertocht even vooruit rijden, tot zaterdag. Ik ben evt te bereiken op nummer 0653831430
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
- Nieuwe wiellagers voorRoald schreef:Wat moet er dan allemaal aan je willie gebeuren dan ?Tim schreef:Ik heb een andere afspraak die al even staat. Misschien kom ik zondag nog even langs am Ring maar das ff zien. Sowieso niet met Clio. Daar moet eerst het nodige geld in gestoken worden...
- Fusee's af laten draaien
- RS remschijven en blokken aanschaffen
- RS adapters monteren
- Stuurkogel (of iets in die richting) vervangen
- Nieuw stuk in het achterscherm
- Nieuwe achterklep
- Kooi opnieuw vastzetten
- APK
Dat is zo even wat er in elk geval moet gebeuren. Genoeg te doen en kost bergen geld dus tja...
-
- Moderator
- Car: MB
Hessel schreef:Mensen ik vertrek naar de camping Floreal, ga de toertocht even vooruit rijden, tot zaterdag. Ik ben evt te bereiken op nummer 0653831430
zet er maar een paar koud en laat de frituur vast opwarmen

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
DEFINITIEVE VERSIE IS VANAVOND PAS ONLINE! ! !
MENSEN DIE OP TIJD DE TOCHT WILLEN MEENEMEN, IK BEN ZELF AANWEZIG BIJ VAN DER VALK in URMOND, PAL LANGS DE A2. BEN JE VROEGER BEL MIJ DAN KUN JE EEN ROUTE OPPIKKEN. WE VERZAMELEN OOK DAAR OM 13:00u !!!
MENSEN DIE OP TIJD DE TOCHT WILLEN MEENEMEN, IK BEN ZELF AANWEZIG BIJ VAN DER VALK in URMOND, PAL LANGS DE A2. BEN JE VROEGER BEL MIJ DAN KUN JE EEN ROUTE OPPIKKEN. WE VERZAMELEN OOK DAAR OM 13:00u !!!
Klopt jouw nummer in het RTC telefoonboek nog? 

Megane R26 -> Megane 4 RS
moehehe, zo ff de Clio een beetje kuisen (zouden ze ergens anders in het land zeggen), olie verversen, spullen inpakken.
vroeger zou je zeggen: lekker vroeg naar bed, dan is het eerder morgen

Immer wieder die verdammte Holländer
ja maar staat ook in de startpost.GJ schreef:Klopt jouw nummer in het RTC telefoonboek nog?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Vroeger?-Ray- schreef:moehehe, zo ff de Clio een beetje kuisen (zouden ze ergens anders in het land zeggen), olie verversen, spullen inpakken.

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Straks de 21 nog even wassen. Ik wilde eigenlijk nog andere injectoren plaatsen, maar last-minute sleutelen kan niet goed gaan. Dan maar zo.
@ Riël: wij zijn er ws eerder, dus ik bel wel. Kom jij dan daarheen, of moeten we bij je langskomen
@ Riël: wij zijn er ws eerder, dus ik bel wel. Kom jij dan daarheen, of moeten we bij je langskomen

Ik ben bij van der valkMartijn schreef:Straks de 21 nog even wassen. Ik wilde eigenlijk nog andere injectoren plaatsen, maar last-minute sleutelen kan niet goed gaan. Dan maar zo.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
@ Jo: je zal net dan zien dat er wat afbreekt. Moet de o-ringen ook overzetten.
@ Riël: (y)
@ Riël: (y)
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Wij vertrekken denk ik ongeveer rond 10 uur vanuit Arnhem en rijden rechtstreeks naar La Roche en Ardenne via Maastricht.
We proberen ergens aan het eind wel ff langs de route te gaan staan voor foto's / filmpie
Dus kom je morgen een paarse campert tegen met wit dak en bloemen erop...zwaai dan ff

We proberen ergens aan het eind wel ff langs de route te gaan staan voor foto's / filmpie

Dus kom je morgen een paarse campert tegen met wit dak en bloemen erop...zwaai dan ff

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Wie staat er rond 13:00 bij 't verzamelpunt ? 

Ik. Maar dat is dan nu Van der Valk, dat is een kwartiertje vóór maastricht.