Twingo JK
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Gewoon weer netjes.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
serieus de bruutste twingo die ik ken
je kan die bumper strips ook matzwart spuiten, dan blijven ze altijd mooi donker

je kan die bumper strips ook matzwart spuiten, dan blijven ze altijd mooi donker

-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Ziet er gelikt uit!
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
Ziet er goed uit man! 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Wil niet vervelend worden, maar hijs nu echt klaar voor die motorswap 
Weegt een K4M trouwens niet veel minder dan een F7 of F4-R? Weet niet waarom, maar die motorkarakteristiek lijkt me perfect in een Twingo passen.

Weegt een K4M trouwens niet veel minder dan een F7 of F4-R? Weet niet waarom, maar die motorkarakteristiek lijkt me perfect in een Twingo passen.
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Qua gewicht zullen ze niet zo veel schelen, tis beiden een gietijzeren onderblok met ALU kop.Steven schreef:Wil niet vervelend worden, maar hijs nu echt klaar voor die motorswap

Klopt inderdaad waarschijnlijk komt er eerst een BS-autotune vrij programmeerbare ECU in KDFISteven schreef:Wil niet vervelend worden, maar hijs nu echt klaar voor die motorswap
gevolgd door een Rotrex compressor
Maar een ander blok zoeft ook door mijn gedachten
Ik moet nog even een en ander op een rijtje zetten, kan ik nog even bijsparen

Het begin van het einde 

Mooie velgjes voor winterbanden 

Dat staat inderdaad leuk zeg!! Hoeveel is je auto eigenlijk verlaagd? 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
goeie vraag maar ik heb werkelijk geen ideeARNO16V schreef:Dat staat inderdaad leuk zeg!! Hoeveel is je auto eigenlijk verlaagd?
ik heb met het monteren van de schroefset
eigenlijk gewoon gekeken wat ik mooi vond!
Ik heb wel het verschil in hoogte tussen voor en
achter gehandhaafd
-
- Car: 5 GT Turbo
- Contacteer:
Ten eerste: grote klasse wat je met die Twingo gedaan hebt. Eén van de vetste Twingo's om te zien wat mij betreft.
Maarrrr....
Ik weet dat er al een aantal keer opmerkingen over gedaan zijn, maar ik kan het antwoord nog steeds niet echt terug vinden in je reacties.
Ben je nou gewoon heel erg gek van Twingo's? Krijg die indruk gewoon niet heel erg (je noemt het zelfs een damesauto...).
Snap daarom gewoon nog niet helemaal waarom je zoveel geld in een Twingo steekt om hem circuit-klaar te krijgen. Voor het geld dat er nu al inzit (zonder echte motorische verbeteringen) had je waarschijnlijk al een track-ready Clio/GTT kunnen hebben.
Even voor de duidelijkheid...ik zit hier niks af te zeiken of belachelijk te maken. Probeer het alleen te begrijpen.
Als je nu zegt dat je Twingo's gewoon de gaafste vind en je graag een snelle trackday-Twingo wil hebben dan is dat duidelijk. Onbegrijpelijk voor velen misschien, maar dat is auto-gekte nou eenmaal vaak.
Aan de andere kant ben je mij ook helemaal geen uitleg verschuldigd en moet je lekker doen wat je wil. Dat zou iedereen moeten doen.
Vroeg het me gewoon af. That's all.
Nogmaals, mooi werk verder
Succes met je project!
Maarrrr....
Ik weet dat er al een aantal keer opmerkingen over gedaan zijn, maar ik kan het antwoord nog steeds niet echt terug vinden in je reacties.
Ben je nou gewoon heel erg gek van Twingo's? Krijg die indruk gewoon niet heel erg (je noemt het zelfs een damesauto...).
Snap daarom gewoon nog niet helemaal waarom je zoveel geld in een Twingo steekt om hem circuit-klaar te krijgen. Voor het geld dat er nu al inzit (zonder echte motorische verbeteringen) had je waarschijnlijk al een track-ready Clio/GTT kunnen hebben.
Even voor de duidelijkheid...ik zit hier niks af te zeiken of belachelijk te maken. Probeer het alleen te begrijpen.
Als je nu zegt dat je Twingo's gewoon de gaafste vind en je graag een snelle trackday-Twingo wil hebben dan is dat duidelijk. Onbegrijpelijk voor velen misschien, maar dat is auto-gekte nou eenmaal vaak.

Aan de andere kant ben je mij ook helemaal geen uitleg verschuldigd en moet je lekker doen wat je wil. Dat zou iedereen moeten doen.
Vroeg het me gewoon af. That's all.
Nogmaals, mooi werk verder

Succes met je project!
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
JK, die hebben o.a. de uitlaat op maat gemaakt voor Gabri z'n Laguna en zijn eigenaar van de rode GTT die op de brug stond tijdens de openingsmeeting.
Willeon kan je wellicht meer info geven ??
Willeon kan je wellicht meer info geven ??
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
De eigenaresse van de rode 5GTT heet Miranda. Auto is voorzien van een KMS motormangementsysteem en in de motorruimte is het super clean. Tevens kan ik vermelden dat Miranda alle ins en outs van het autovak verstaat. Ze kan je alle details vertellen.
[img]http://i173.photobucket.com/albums/w77/ ... 0_6525.jpg[/img]
[img]http://i173.photobucket.com/albums/w77/ ... 0_6525.jpg[/img]
R19 16V cabrio met F7R 710 motor en JC5 053 bak
Okay Pm performance staat op de nominatie
maar heeft er iemand ervaring met NMparts
Als ik reviews op MP en internet lees is hij erg okay
En op mn aanvraag heeft hij ook snel gereageerd
Zn prijzen zijn concurerend en zijn werk ziet er ook netjes uit
maar heeft er iemand ervaring met NMparts
Als ik reviews op MP en internet lees is hij erg okay
En op mn aanvraag heeft hij ook snel gereageerd
Zn prijzen zijn concurerend en zijn werk ziet er ook netjes uit
Echt wel die zitten erinantoine schreef:Heb ik het goed gezien? Heb je nu geen lasplaten onder de poten van je kooi gemaakt?
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-TSKEWZIK.jpg[/img]
Op mn werk gelaserd

Wat ben je nu precies van plan met die 1.2 dat je er een grotere gasklep op hebt gezet en nu voor een andere 'performance' uitlaat gaat?
Setje nokkenstokken en een remap?
Edit: ah ik lees weer half, compressor erop zie ik, hmm hmm ik zou denk ik voor een K4M gaan met nokkenstokken en remap
Setje nokkenstokken en een remap?

Edit: ah ik lees weer half, compressor erop zie ik, hmm hmm ik zou denk ik voor een K4M gaan met nokkenstokken en remap

i'm with steven!
daar heeft jeroen ook wel eraring mee met die blokken.
vraag hem maar eens naar zijn alpine van destijds.
vraag hem maar eens naar zijn alpine van destijds.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl