En misschien moeten we Ronald alvast waarschuwen voor agenten in dorpjes. Dat bericht komt nooit zo snel aan bij die jongen

Jullie kunnen dat volgende keer beter melden VOORDAT ik m'n helm op doe.Tom schreef:![]()
![]()
maar Zowel Piri als zijn auto zijn inmiddels in rook opgegaan volgens mij........
En misschien moeten we Ronald alvast waarschuwen voor agenten in dorpjes. Dat bericht komt nooit zo snel aan bij die jongen![]()
Die rijd idd in België, naja.. rijd.. die staat alweer stil met lagerschade.Xabre schreef:Piripiri zo'n auto is naar Belgë gegaan, die rijdt daar weer met een ander blok.
Waar piripiri zelf is gebleven is onbekend
Misschien dat ik in 2038 een eigen auto klaar heb jaSteven schreef:Pas jij nou maar op Shampoo, straks zit er een chick bij jou op schoot
Krijgen we wel nog ff een foto te zien, Kool scoor jij die ff dan.
Naja wie weet, ws. niet, maar als ik tijd over heb en de Gastra gaat ook mee, dan heb ik ook een stoeltje over voor jou hoor, haarwasproduct!
Try me, mag je het daarna goedmaken met een krat Juupkheb wel een link maar die ga ik niet plaatsen, kan ik niet maken, straks wordt ie boos!!!!
Mooi buisje ja, die tussen de B stijl moet er nog tussen.. die is omgelazerd na het spuiten dus die moet ff over.Martijn Kool schreef:wat een mooie buis onder het kruis, wie heeft je dat zo mooi gefixt????![]()
pastte alles nog?
Wou je die Speedline's nog terug ?Martijn Kool schreef:pieperd, er zit een krasje op oh neeeeeeee
je blijft een poetser jonge
Nah, hij is maar iets erger geworden.Steven schreef:My god, ik ga dus echt wel later nog eens wat geluiddempende zooi hier en daar inplakken, dit is toch geen doen als je naar de ring rijd man