Ronald's Race-19 2.0 16V - Update 25-04-2014

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Tom
Moderator
Car: MB

:lol: :lol: :lol: maar Zowel Piri als zijn auto zijn inmiddels in rook opgegaan volgens mij........

En misschien moeten we Ronald alvast waarschuwen voor agenten in dorpjes. Dat bericht komt nooit zo snel aan bij die jongen :p :lol:
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Xabre
Car: 19 16V

Piripiri zo'n auto is naar Belgë gegaan, die rijdt daar weer met een ander blok.

Waar piripiri zelf is gebleven is onbekend :p
Trust me. I know what I'm doing.
Ronald1916V
Car: Renault 19 2.0 16V

Tom schreef::lol: :lol: :lol: maar Zowel Piri als zijn auto zijn inmiddels in rook opgegaan volgens mij........

En misschien moeten we Ronald alvast waarschuwen voor agenten in dorpjes. Dat bericht komt nooit zo snel aan bij die jongen :p :lol:
Jullie kunnen dat volgende keer beter melden VOORDAT ik m'n helm op doe. :p
Xabre schreef:Piripiri zo'n auto is naar Belgë gegaan, die rijdt daar weer met een ander blok.

Waar piripiri zelf is gebleven is onbekend :p
Die rijd idd in België, naja.. rijd.. die staat alweer stil met lagerschade. :) voor de 2e keer dit jaar..
Ronald1916V

Vanmiddag maar eens even de kooi in de lak gezet. duurt toch wel ff voor je een zwarte kooi weer wit hebt met Action spuitbussen. :D

[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/201 ... 77-320.jpg[/img]

Ook de nieuwe lasplaten even dichtgesmeerd met strijkkit en 20 gaten geboord in 3mm staal wat niet echt meeviel :lol: , maandag komt Martijn langs om even de nodige gaten in de bodem dicht te bakken. daarna interieur spuiten en de rommel er weer in schroeven. Vanmiddag even een kleine onderbreking toen we de 19 de brug op wouden duwen en we met het rechter voorwiel over een witte spuitbus heen rolden met als gevolg dat ie uit elkaar klapte en de hele rechterkant wit was van de auto, ging het altijd maar zo snel. :p inmiddels is ie weer blauw.. :lol:

[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/201 ... 231-10.jpg[/img]

Moet nog doorwerken ook, denk dat het weer last-minute tot Vrijdagnacht doorsleutelen wordt voor het Ardennenweeknd (~)
GerryTT

Ik zou nog een paar spuitbussen kopen. Kun je de rest van de muur ook wit spuiten :p
Martijn Kool

idd die muur hahaha. de grond is ook gewit zie ik.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Ach het is ook wel weer goed tegen het onkruid :lol:
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Steven
Car: M536

Hehe die spuitbussen, zo ga ik ook van de week aan de gang, zelfde merk, alleen dan zilvergrijs. Ik moet juist van die witte kleur af :p
Martijn Kool

na apert

dat heb ik ook. deels bijgewerkt met velgengrijs van motip, precies zelfde kleur :P
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Steven

Motip? Doe maar duur hee!

Ik rol em anders nog wel een keer over met hamerite ofzo.
Martijn Kool

gewoon bij ronald onder de carport spuiten hoef je ook niets af te plakken
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Steven

Nee, Action mag voor de eerste poging, als de schade me te erg wordt, rol ik die kooi in z'n geheel nog es over als ie er nog inzit :p
Martijn Kool

poetser. gewoon grijs blaffen en inbouwen. of mag er geen krasje op zitten??
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Steven

Liever niet, dan lijkt er tenminste nog iets netjes aan die auto :D

Ah schade zal ws. bijspuiten met een krant eronder worden.
Eerst maar ff terug in het land komen, dan word het nog even een paar dagen fulltime knallen aan dat hok. APK zal nog het spannendste worden om die te halen :~
Martijn Kool

gewoon zonder apk

ging bij mij ook 1,5maand goed ;p

maar goed, we verneuken het topic van ronaldo. hij zit bij zn nieuwe meissie denk ik..

ik moet dat hok van m nog ff lassen, normaal gesproken moet ik zoiets een beetje inplannen, maar nu is het andersom, meneer is nogal verliefd geloof ik :smile: :smile:
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Jean-Paul-S
Über-Spammer

Begin wel maar met de bijrijderskant qua laswerk he :D (0)

Als nou iedereen een emmer verf+kwast meeneemt kunnen we op de camping of bij de ring nog wat rolkooien kleuren (Y) :p
Martijn Kool

das ook de plek die slecht is

ik las het niet, ik kit t gewoon af met overschilderbare witte gamma sanitairkit. veel makkelijker
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Steven

Pas jij nou maar op Shampoo, straks zit er toch een chick voor jou in de plaats :p
Krijgen we wel nog ff een foto te zien, Kool scoor jij die ff dan.

Naja wie weet, ws. niet, maar als ik tijd over heb en de Gastra gaat ook mee, dan heb ik ook een stoeltje over voor jou hoor, haarwasproduct!
Martijn Kool

kheb wel een link maar die ga ik niet plaatsen, kan ik niet maken, straks wordt ie boos!!!! :lol:
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Jean-Paul-S
Über-Spammer

Steven schreef:Pas jij nou maar op Shampoo, straks zit er een chick bij jou op schoot :p
Krijgen we wel nog ff een foto te zien, Kool scoor jij die ff dan.

Naja wie weet, ws. niet, maar als ik tijd over heb en de Gastra gaat ook mee, dan heb ik ook een stoeltje over voor jou hoor, haarwasproduct!
Misschien dat ik in 2038 een eigen auto klaar heb ja :~
kheb wel een link maar die ga ik niet plaatsen, kan ik niet maken, straks wordt ie boos!!!!
Try me, mag je het daarna goedmaken met een krat Juup (Y) :D
Steven

Wil je soms fungeren als een soort 5/6 punts gordel, Palmolive?
Jean-Paul-S
Über-Spammer

Uhm, 1 punts ook goed? (0)
tutuur
Clubsponsor

:lol:
Ronald1916V

Jaja, zo kan ie wel weer.. :p

Ik ben natuurlijk nog steeds druk met dat ding en ergens lijkt het er op dat ie gewoon aardig klaar is voor het Ardennenweekend. :D Aangezien ik het druk genoeg heb om de rest in elkaar te schroeven en er ook nog wat technische mankementjes aan zaten waar ik even niet aan gedacht heb en ik nog net niet 3x per nacht schreeuwend wakker wordt van de stress heb ik het idee om de binnenkant nog "even" te spuiten voor het Ardennenweekend maar uit m'n hoofd gezet.

Gisteren heeft Martijn het nodige laswerk verricht waardoor de bodem weer enigszins dicht is, enkel een gat onder de stoel moet nog maar daar zit wat meer werk in dus die zit nu ff met duck-tape dicht. :D

Vanavond de kooi er weer gedeeltelijk in gezet en de bestuurdersstoel zodat ik in ieder geval even kon rijden, hij trilt nog steeds bij een flinke bocht naar rechts maar wel een stuk minder dan voorheen dus dat buigwerk aan die motorsteun heeft toch wel iets geholpen. Als ik nog wat tijd over heb ga ik daar nog even naar kijken en anders moet het maar zo even.

Van de week al nieuwe semi-slicks binnen gekregen en als het goed is komen van de week nieuwe remblokken rondom binnen, volgens traditie gewoon weer Carbone Lorraine RC6 dus doe de oren maar weer dicht als ik de camping op kom. :D

Genoeg gelult, tijd voor foto's

[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/201 ... 43-610.jpg[/img]

[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/201 ... 401-10.jpg[/img]

[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/201 ... 56-220.jpg[/img]

Echt stil was ie al niet meer van binnen maar nu maakt ie toch wel heel serieus veel lawaai, heb overigens toch die isolatiemat achter het dashboard er uit gehaald omdat ie helemaal gaar was maar het gerammel uit de motorruimte hoor je niet omdat er veeeel meer lawaai vanaf achter komt. :lol:

Morgen nog ff de dealer bellen voor wat kleine onderdeeltjes en dan zal ie vrijdagnacht ergens wel klaar zijn. :D
Tom
Moderator
Car: MB

je kunt ook binnenin een spuitbus laten ontploffen (0) 8)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Martijn Kool

wat een mooie buis onder het kruis, wie heeft je dat zo mooi gefixt???? :smile:

pastte alles nog?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Ronald1916V

Martijn Kool schreef:wat een mooie buis onder het kruis, wie heeft je dat zo mooi gefixt???? :smile:

pastte alles nog?
Mooi buisje ja, die tussen de B stijl moet er nog tussen.. die is omgelazerd na het spuiten dus die moet ff over. :lol:

De kooi past aardig ja op de nieuwe lasplaten, hij zit nu wel klem tegen het dashboard aan maar dat boeit niet zo.. :)
Martijn Kool

pieperd, er zit een krasje op oh neeeeeeee

je blijft een poetser jonge :smile:
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Ronald1916V

Martijn Kool schreef:pieperd, er zit een krasje op oh neeeeeeee

je blijft een poetser jonge :smile:
Wou je die Speedline's nog terug ? :p heb die winterbanden overigens klaar, morgen rol ik die Federal nep-semi-slicks ff op de Speedline's' :)
Martijn Kool

goed bezig. als alles meezit heb ik volgende week zelf een bandenapparaat. nu nog een balanceerapparaatje op de kop tikken
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
tutuur
Clubsponsor

lekker bezig man! nu nog hopen dat het een beetje droog blijft aankomend weekend :smile:
Ronald1916V

Zo, vanavond de kooi even fatsoenlijk vast gezet, Fuseekogel vervangen en wat kleine dingen aangepakt. Morgen komen de remblokken binnen, nieuwe banden liggen er al dus dat kan er morgen allemaal op.

Vanavond even een flink stukje proefgereden en hij loopt nog steeds lekker. :p

Steven

My god, ik ga dus echt wel later nog eens wat geluiddempende zooi hier en daar inplakken, dit is toch geen doen als je naar de ring rijd man :p
Ronald1916V

Steven schreef:My god, ik ga dus echt wel later nog eens wat geluiddempende zooi hier en daar inplakken, dit is toch geen doen als je naar de ring rijd man :p
Nah, hij is maar iets erger geworden. :) je hoort nu de uitlaat iets meer maar opzich valt het me wel mee. ook omdat er nu echt helemaal NIETS aan isolatie meer inzit.

Het heeft al nooit veel uitgemaakt of het raam nou open of dicht is, geluid is hetzelfde. :p
Steven

Nou ik wil de mijne straks toch wel iets normaler hebben.

Ik plak die achterschermen dicht met wat alu plaat en kit, misschien zelfs wat van dat noppenschuim erop.
Achterbak gaat de antidreun wel uit, maar ik wil er toch iets van een tapijtje overheen hebben. Is ook wat makkelijker met zooi achterin, glijd het niet zo alle kanten op.

Ok ik word poetser :(
Plaats reactie